Loading...
nl

supersmoker...

admin
admin nov 2 '07
Ik heb hem gekocht, de supersmoker.
Ik ben het zat, de stank, het gehoest, de stress als je ergens niet mag roken.
Kortom ik ben gestopt met roken :)
Nu na een dagje kan ik wel zeggen dat het voor mij werkt, heb al diverse methodes geprobeerd tot hypnosetherapie aan toe, niets hielp. Dit geeft je het gevoel dat je nog steeds rookt, maar is dus totaal niet schadelijk.
(zeg alsjeblieft niet dat het wel zo is)
Eindelijk! Doe je mee Debiorah? Het is wel een uitgave maar in drie weken kun je je investering er al uit hebben (alsof dat belangrijker is dan je longen) ik vind het een geweldige oplossing. Tot nu toe nog geen chagerijnig gezicht

Nooit gedacht dat ik nog een keer zou stoppen.
Delen:
Debiorah
Debiorah nov 2 '07
:Sslik....euhmmm...nou....ik vind het erg moeilijk ben namelijk ook nogal snel aangebrand bij een nicotine tekort. Wil het wel probren maar dan wacht ik even tot na mijn tentamens deze dinsdag. :)
dragon
dragon nov 2 '07
Hey wat goed!

Ik heb hem ook, maar "vriend" samson wil maar niet weg. Ik probeer de supersmoker vaak te gebruiken, maar na het eten wil ik toch nog steeds een echt shaggie.

Nou, toch maar weer proberen, ik doe mee!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 2 '07
Al die verlichtte mensen bij elkaar. En dan hebben we het over verslavingen :D. Het moet niet gekker worden ;).
dragon
dragon nov 2 '07
tsja Nims, het vlees is zwak....
admin
admin nov 2 '07
Ha ha, als de verslaving merudi zou betreffen zou je daar niet zo´n moeite mee hebben
Daarbij heeft het roken mij jarenlang op aarde gehouden, roken is aards en kan een prima gronding zijn voor sommigen.
Alleen adviseer ik dat nooit :)
admin
admin nov 2 '07
Cool Dragon, het is absoluut niet mijn bedoeling om mensen over te halen om mee te doen hoor. Het werkt nl alleen als je het echt zelf wilt en niet als je het in een opwelling besluit.
Gewoon lekker doorgaan Debiorah, het komt vanzelf wel als jij er klaar voor bent.
Anne
Anne nov 2 '07
Ik ben tog blij dat ik er nooit aan ben begonne.... :P
Sterkte allemaal :)
liesanne
liesanne nov 2 '07
Ik vind het vrij confronterend maar breng dit citaat toch in:

Dr Bernie S.Siegel(1986)ontmoete een jonge vrouw met borstkanker die op de rand van haar bed zat te roken.Ze keek Siegel schaapachtig aan en zei:'U gaat mij zeker vertellen dat ik moet stoppen met roken.' 'Nee'zei Siegel,'ik zeg u alleen maar dat u van uzelf moet gaan houden.Dan stopt u vanzelf'.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 2 '07
 Origineel bericht van: Karin
Ha ha, als de verslaving merudi zou betreffen zou je daar niet zo´n moeite mee hebben

Dan zou ik daar ook moeite mee hebben. In mijn ogen is iedere vorm van verslaving niet gezond.
admin
admin nov 2 '07
Nims, je moet mij soms niet zo serieus nemen, ik wist dat je zou happen, lol.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 2 '07
Als ik niet zou happen, dan zou de wereld niet meer kloppen ;)
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 2 '07
Nou ik rook ook sinds een aantal maanden... Stress ;)

Al moet ik zeggen dat ik de laatste dagen wel onbewust minder ben gaan roken. Van 10-15 zware shaggies op een dag heb ik er vandaag maar 5! gerookt.

nee een supersmoker hoef ik niet, dan stop ik liever met roken dan dat ik met een 'nepsigaret' ergens moet gaan staan roken...
admin
admin nov 2 '07
Ik rook al bijna 30 jaar Evelyn, dan is het iets lastiger om te stoppen. Ik heb wat stoppen met roken betreft ook niet zo´n sterke wil. Ik vind het namelijk lekker, stom hé, vond ik het maar vies dan was het vast een stuk makkelijker.
het voordeel van de nepsigaret is dat je niet zo´n enorme ontwenningsverschijnselen hebt, met de kauwgom had ik die dus wel plus de smaak van die kauwgom was verschrikkelijk vies.
Een verslaving zit voor het grootste gedeelte tussen de oortjes dus het feit dat het net lijkt of je rookt maakt het voor mij minder stresserig en tot nu toe nog steeds niet gerookt, wel heb ik de supersmoker geen seconde los gelaten. Kun je nagaan hoe diep zo´n verslaving kan zitten, eigenlijk wel enorm zielig dat ik de hele dag al met dat ding in mijn handen zit ha ha.
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 2 '07
Nee hoor dat vind ik echt helemaal niet gek. Ik heb op het randje van verslaving gestaan was net op tijd. Dus dat stoppen veel moeite kost dat weet ik en 30 jaar verslaafd is heel lang.

Ik heb echt respect voor je dat je het blijft proberen.
Mijn man rookt al sinds z'n 12e en wil stoppen voor z'n 30e... hij is nu 29. Ik weet hoe chagrijnig hij kan zijn als de shag op is. of de vloeitjes, of er geen aansteker te vinden is.. Petje af dat je het blijft proberen.

Ik duim met je mee, dat de supersmoker aanslaat!
We denken aan je!
admin
admin nov 3 '07
Het gaat nog steeds goed, gisteravond een klein dipje na het eten, Je hebt zo helemaal gelijk Dragon. Dat is echt het moeilijkste moment van de dag.
Heerlijk dan weer die discussie in je hoofd:

- ach joh twee trekjes kan toch wel, je hebt de hele dag niets gerookt!
- ja hoor, en dan worden het er drie in plaats van twee en voor je het weet rook je weer een hele sigaret!
- moet je toch eens kijken hoe lang ik het al volhoud!
- ja en als beloning wil je zeker een sigaret?
- och... :)

Dank je wel voor de oppepper Evelyn, het gaat me dit keer lukken , ik weet het zeker.
Lena
Lena nov 3 '07
Hoi Karin

Bestaat er een van of zijn er verschillende te koop?
Debiorah
Debiorah nov 3 '07
Ja best wel zwaar he, toch vind ik het hartstikke knap! bij mij is het nu alleen een mindering geworden. Niet iedere keer dat ik de kans krijg ff roken ik denk er nu meer over na en denk nee heb net nog gerookt. Maar goed ik ben dus nog niet gestopt. Ik vroeg me eigenlijk ook wel af waar je die supersmoker weg hebt en hoe duur die was.
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 3 '07
Jullie hebben me wel aan het denken gezet...

Waarom rook ik? verveling, 'schijn'rust, gewoonte.
Vind ik het nou lekker? nee eigenlijk niet.

En wat me eigenlijk nog het meest stoort. als de kids vragen of ik wat wil doen met ze, is het eigenlijk standaard. 'eerst even shaggie oproken / koffie opdrinken'. Belachelijk eigenlijk, de kids vragen om mij en ik laat een shaggie/ kop koffie voor gaan...

Ik sluit me bij jullie aan... ik ga er mee stoppen.
admin
admin nov 3 '07
Heel herkenbaar Evelyn, effe wachten jongens, eerst even een sigaretje en dan gaan we.... Getver, wat ontzettend stom van ons hé? Ik hul(verhul) mne in een rookgordijn, ik stink, en goed voor mijn lijf is het ook al niet.
Als ik s´morgens beneden kom stinkt de huiskamer, alles in huis kleurt geel, misschien zie ik juist door dat rookgordijn niet hoe dom ik ben.
Ik kan duizenden redenen bedenken waarom ik juist wel die sigaret moet pakken, maar eerlijk is eerlijk, eigenlijk zijn het allemaal ...smoesjes.

Op internet kun je verschillende supersmokers vinden, de eerste aanschaf is het duurste. Ik heb de supersmoker gekocht die je op televisie kunt zien met de reclame´s en ik was in totaal (met cartridges erbij) 90 euro kwijt. Het is veel geld, maar als het inderdaad helpt kan ik dat bedrag in drie weken al "terugverdienen".
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420