Loading...
nl

Hoi, ik ben ome Willem

ome willem
ome willem okt 31 '07
Mijn advertentie van rp even gecopieerd.. :/(leek me het snelte en zie dit zeker niet als een contactadvertentie)

Beken kleur wees eerlijk. Ben wie je bent. Dan stralen je ogen !!!!!

Heb jij stralende ogen? (Dat is wat ik zoek) -:)

Deze vrolijke vent heeft er weer zin in om eens hopeloos verliefd te worden op een zielsverwant !!!!
Tijd om een relatie aan te gaan waarin samen kunnen groeien, zowel spiritueel als op emotioneel gebied centraal staat.

Willems verleden in een notendop:

Nieuwetijdskind, 3 psychoses, hockey, consultant bij een softwarebedrijf, barkeeper in La grotte du Yeti, salesmanager bij een software bedrijf, eigen bedrijf rondom merchandise ’s Hertogenbosch tourstad 1996, Lowlands, zeilen, biertje op zijn tijd, aura’s zien, studentenvereniging, skiën, barman in de Zwaan Heeswijk-Dinther, paranormale beurzen bezoeken, Torhout Werchter, Reiki Master, gevoelig, turnen, roken, in Houston gewerkt, Peetoom van Tjeu en Sijn, bezorgd om de natuur, Bourgondiër, voetbal, Shamballa Multidimensial Healing, herendispuut, Pinkpop, orgelles, moeten paardrijden, 3de divisie volleybal, Frankrijk, zware depressie, runnen van de hockeykantine, tennis, spiritueel, Jazz, biljarten, regelmatig wandelen, veel live muziek, saxofoon spelen, 7 jaar Havo, mensen mens, kook met liefde en plezier, extraverte Hsp’er, toernooicommissie tennisclub, postbode op zaterdag en dan zal ik best nog wat dingen vergeten zijn.

Duizelt het een beetje, mij ook…. Maar jah, niet iedereen hoeft verre reizen te maken naar exotische oorden om bij zijn of haar kern te komen. :-) (heb denk ik de Alchemist van Paolo Coelho al in een vorig leven gelezen)

Moegestreden om mijn ego te handhaven.
Sommige dingen die ik hierboven omschreven doe ik nog wel en andere heb ik geen zin meer in. Maar dat doet er niet toe, heel hectisch geleefd en ook wel een rugzakje. Oppervlakkig leven is niet aan mij besteed.

Vandaar heb ik nu even een sabbatical, ga dichter bij mezelf leven, luisteren naar mijn ziel. Heb de innerlijke rust gevonden. Afscheid genomen van de commerciële wereld en ga me meer inhoudelijk bezig houden met kinderen en jong volwassenen.

Ik ben op zoek naar een vaste relatie waar samen groeien op spiritueel en emotioneel gebied centraal staat maar sta ook zeker open voor vriendschappen met zielsverwanten die zich ook bezig (willen gaan) houden met het spirituele of lichtwerk.

Interesse, stuur een mailtje, ben geen fan van hartjes, tenzij je niet anders kan !!

Liefs Willem
Delen:
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen okt 31 '07
Welkom Ome Willem. :D
admin
admin okt 31 '07


Ik kon het niet laten...ha ha ha.
Welkom Willem! Ik hoop voor je dat je vind wat je zoekt.
ome willem
ome willem okt 31 '07
Thanx voel me ook thuis hier !!

Zie dit ook niet als een datingsite, wel als ontmoetingsplek voor fine mensen. Maar om zo op rp te adverteren reageren wel de juiste mensen. Geen zin meer in oppervlakkig geklets...

Ook in de kroeg, als mensen op je af komen met de vraag ken ik jou niet ergens van, beantwoord ik dat standaard met "ja van Atlantis". Als ze hem snappen hebben we een zeer onderhoudend gesprek :-)

En die relatie die komt wel als de tijd er is...

Liefs Willem
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 31 '07
Ook van mij van harte welkom. Welkom thuis dus ;). Als je nog vragen hebt ..... ach je weet al hoe het hier werkt :D.
LPChip
LPChip nov 1 '07
Welkom :)

Joepie... dèèèèèèèèèè... :D

Sorry, maar dat moest ik gewoon even zeggen! :)
Debiorah
Debiorah nov 1 '07
Leuk zo kennis te maken ome Willem!
Een hele plezierigetijd toegewenst op Merudi!
ome willem
ome willem nov 1 '07
Fijn dat mijn naam een glimlach geeft ;)
ome willem
ome willem nov 1 '07
Datengeltje kan ik niet kleiner maken, iemand een tip ???
Debiorah
Debiorah nov 1 '07
 Quote:
Datengeltje kan ik niet kleiner maken, iemand een tip ???

Openen en verkleinen in een grafisch/fotbewerkings programma.Paint, photoshop etc.En niet vergeten weer op te slaan en t uploaden. :)
ome willem
ome willem nov 1 '07
Thanx, probeerde het eerst met printkey...

En natuurlijk vergeten te uploaden..
En dan te bedenken dat ik consultant ben geweest in de IT :-)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki