zondag (27-07-2007) heb ik een cdtje gebrand met meditatiemuziek met thetagolven.
Echt erg rustgevend.
Ik lag gewoon in de woonkamer op de grond zeg maar, m'n mannetje zat aan de andere kant van de kamer.
Ogen dicht handen naast me handpalmen naar boven rustig door mn buik ademend voel ik me ontspannen. En even later word het beeld voor m'n ogen gekleurd met flitsen ik voel en weet dat ik naar het beeld wil en het lijkt of ik in de wereld stap. Ik ga een buis in en alles word wit licht als ik naar beneden kijk zie ik blauw groen oranje en geel en alles erom heen is wit licht. Echt heel rustgevend. Er regenen blauwe en groene 'druppel' het lijken druppels maar het zijn kubusachtige blokjes Als ik er meer bewust mee bezig ben door er over te denken word het beeld wazig. Ik kijk alleen wat er gebeurd. Van een afstandje. denk niet meer na.
Ik zie een groot wit licht daar wil ik heen en terwijl ik daarheen ga lijkt het of het licht achter me vandaan komt en overal om me heen is , ver voor me krijgt het het een vorm en is ook een zwart schijnsel te zien. Ze smelten samen en ik word bijna lyrisch in m'n hoofd. Ik snap het!!!
En met dat ik dat denk word het beeld wazig en trekt de tunnel me weg.
Op een andere plek zie ik een kind wachten duidelijk een meisje. Uit de tunnel komt een vrouw lopen, normaal postuur met lang haar ze neemt het kind bij haar hand en ze lopen samen de tunnel in.
Ik wil wat vragen en doe het dan ook maar. Maar er komt niemand voor antwoord, even begin ik te twijfelen en vlak voor de muziek ophoud en ik weer wakker word krijg ik heel duidelijk het antwoord in m'n hoofd. Ik heb gevraagd of de naam die ik in m'n hoofd had de goede voor mij is. En dat was ie, vanaf dat moment heb ik mijn heksennaam in gebruik genomen