hallo allemaal
Mijn naam is Daan, 41 jaar en moeder van 2 kids. een zoontje van 5 en een dochter van 2
Mede door mijn zoontje ben ik de laatste tijd erg bezig met de spirituele wereld en op zoek naar herkenning en waarschijnlijk ook wat hulp zo hier en daar.
Mijn zoontje heeft de diagnose autisme en ADHD, alleen hebben wij als ouders daar wat moeite mee. Niet omdat hij niet "anders" is, maar omdat we denken/weten/voelen dat er meer is met hem.
Al bij zijn geboorte hadden we het idee dat er "iets" was en voor toen werd er al eens gezegd dat hij een nieuwerijdkind zou zijn.
Een aantal weken is dat nogmaals bevestigd door een medium. Deze hebben wij om hulp gevraagd omdat mijn zoontje slecht sliep en zei dat hij geplaagd werd door de blauwe en groene mannetjes die hij ziet s'nachts.
tja auralifters dus... Nu hij hierbij geholpen wordt is het ineens een heel ander mannetje waarbij nog weinig kenmerken te zien zijn van zijn diagnose.
Nu heb ik het gevoel dat ik hem op spiritueel vlak beter zou kunnen helpen en begeleiden, dus ben ik me er meer in gaan verdiepen en open voor gaan stellen....
hoe dat allemaal gaat lopen wachten we maar af, maar ik zal zeker nog vaak jullie hulp nodig hebben...
liefs Daan