Loading...
nl

even voorstellen

Daan
Daan okt 30 '07
hallo allemaal

Mijn naam is Daan, 41 jaar en moeder van 2 kids. een zoontje van 5 en een dochter van 2

Mede door mijn zoontje ben ik de laatste tijd erg bezig met de spirituele wereld en op zoek naar herkenning en waarschijnlijk ook wat hulp zo hier en daar.

Mijn zoontje heeft de diagnose autisme en ADHD, alleen hebben wij als ouders daar wat moeite mee. Niet omdat hij niet "anders" is, maar omdat we denken/weten/voelen dat er meer is met hem.

Al bij zijn geboorte hadden we het idee dat er "iets" was en voor toen werd er al eens gezegd dat hij een nieuwerijdkind zou zijn.
Een aantal weken is dat nogmaals bevestigd door een medium. Deze hebben wij om hulp gevraagd omdat mijn zoontje slecht sliep en zei dat hij geplaagd werd door de blauwe en groene mannetjes die hij ziet s'nachts.

tja auralifters dus... Nu hij hierbij geholpen wordt is het ineens een heel ander mannetje waarbij nog weinig kenmerken te zien zijn van zijn diagnose.

Nu heb ik het gevoel dat ik hem op spiritueel vlak beter zou kunnen helpen en begeleiden, dus ben ik me er meer in gaan verdiepen en open voor gaan stellen....
hoe dat allemaal gaat lopen wachten we maar af, maar ik zal zeker nog vaak jullie hulp nodig hebben...

liefs Daan
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 30 '07
Hallo Daan,

Van harte welkom hier! Zoals je misschien al gezien hebt, is er veel informatie te vinden, en ook voor nieuwetijdse ouders. Mocht je vragen hebben, dan hoor ik die graag.

Groetjes Julien.
admin
admin okt 30 '07
Hi Daan,

Leuk je te ontmoeten :)
LPChip
LPChip okt 30 '07
Welkom Daan. :)

Mocht je vragen hebben, schroom je niet, en stel ze gerust. :)
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen okt 30 '07
Hoi hoi!

Welkom op het forum.
Debiorah
Debiorah okt 30 '07
Welkom Daan! :)
Wat fijn dat je dit stukje van jezelf met ons deelde.
Ik wens je een plezierige en vruchtbare tijd op merudi.
dragon
dragon okt 30 '07
Hai Daan,

pfff, wat een verhaal... goed van je zeg!
Leuk dat je er bent.

Groetjes van Dragon
Daan
Daan nov 29 '07
ik heb inmiddels bij mijn verhaal een start gemaakt met het verhaal van ons zoontje en ons gezin....

Ik moet zeggen dat ik dit een warm forum vindt... ik voel me hier welkom!!

liefs Daan
Dilani
Dilani nov 29 '07
Welkom op dit forum , dat je er maar veel 'wijsheid' mag vinden.

Dilani

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki