Loading...
nl

energie probleem

sefewet
sefewet okt 29 '07
de laatste tijd als ik aan het trainen ben en ook een energie techniek gaat doen, athans bij sommigen technieken alleen.
dan gaat er soms een heel klein beetje van mijn lichaam, athans het deel van mijn lichaam waar ik de meest energie in stop begint licht op te lossen(wie wilt zien ken nog altijd via de webcam op msn, het is lang niet meer zo erg als eerst dat wel) is nu wel weer aan het genezen maar weet iemand misschien hoe ik daar vanaf ken komen.
ik vraag niet snel iets :P.
maar hier mee heb ik wel lichte hulp bij nodig, van hoe ik het beter ken voorkomen en al. het is wel vervelend dat mijn eigen lichaam er niet tegen kan en al en ken ook in gevechten behoorlijke nadelen opleveren...
tot nu toe was het ook maar gelukkige delen van de opperhuid en heel soms gingen er ook wondjes ontstaan die gingen bloeden, maar is nog niet te erg geweest.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 30 '07
Het enige dat ik kan verzinnen is dat je de verkeerde energiepoorten in je lichaam gebruikt om hiermee te stralen. De hoeveelheid energie die je erdoor wilt duwen is gewoon teveel voor wat je doet. Of doe minder energie, of kies andere poorten die geen kwaad kunnen (bijvoorbeeld je vleugelchakra).

Ik ben wel benieuwd naar je verhalen, en wat je precies met je energiestralen aan het doen bent. Ik heb er namelijk een slecht gevoel bij, dus daarom hoor ik het graag.
sefewet
sefewet okt 30 '07
ik vertel liever geen verhalen verder...
maar ik was er al achter gekomen vandaag geen last meer, en ik dacht precies wat jij dacht :P.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 31 '07
Gebruik jij het "tegen" bepaalde personen toevallig?
dragon
dragon okt 31 '07
Hey Sefewet,

ik zie dat je er al uit bent. Heb je nog iets moeten doen daarvoor, of was het eenvoudig beseffen wat er aan de hand was al voldoende?
sefewet
sefewet okt 31 '07
het probleem was ik dacht weer eens te moeilijk :P. en sorry nims ik wil gewoon verder niets vertellen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki