Ik ben dus Evelyn Maureen.
In het dagelijks leven gewoon Bianca. Evelyn Maureen is mijn heksennaam.
Ik ben 24 jr oud, ruim 5 jaar getrouwd met Lion (29jr).
Samen hebben wij 4 dochters;
Ashley Danique 03.01.2003
Michelle Aileen 29.12.2003
Jillian Faye 10.09.2005 en
Megan Lilith 15.12.2006
Ik hou me bezig met alles wat me leuk lijkt. Edelstenentherapie, kruidenleer- homeopathie, aromatherapie, tarot, handlezen, meditatie, yoga, tai-chi en sinds kort ben ik bezig met een website over van alles en nog wat. Die is nog niet online helaas, maar met de winter voor de boeg moet dat niet al te lang meer duren.
Daarnaast verslind ik boeken.. is een boek leuk dan kan ik ook niet eerder stoppen dan dat het boek uit is.. en soms is dat 3 boeken per week.. en soms lees ik weken niet.
De reden dat ik me heb aangemeld is dat ik het idee heb dat ik iets 'bijzonders' heb, ik ervaar steeds vaker rare dingen. Niet dat ik ze vervelend vind. maar ik word er onzeker van omdat ik niet weet wat ik er mee kan doen. Toen ik klein was had ik ook al bijzondere ervaringen. Ik heb m'n overleden oma gezien, ik ben een aantal keer uitgetreden. Maar ik heb in mijn directe omgeving geen mensen die me ermee kunnen helpen of me een zetje in de richting kan geven..
't Is net of ik een deel van mezelf kwijt ben.. En dat wil ik graag weer terugvinden.