Loading...
nl

Evelyn Maureen

Evelyn Maureen
Evelyn Maureen okt 25 '07
Ik ben dus Evelyn Maureen.
In het dagelijks leven gewoon Bianca. Evelyn Maureen is mijn heksennaam.

Ik ben 24 jr oud, ruim 5 jaar getrouwd met Lion (29jr).
Samen hebben wij 4 dochters;
Ashley Danique 03.01.2003
Michelle Aileen 29.12.2003
Jillian Faye 10.09.2005 en
Megan Lilith 15.12.2006

Ik hou me bezig met alles wat me leuk lijkt. Edelstenentherapie, kruidenleer- homeopathie, aromatherapie, tarot, handlezen, meditatie, yoga, tai-chi en sinds kort ben ik bezig met een website over van alles en nog wat. Die is nog niet online helaas, maar met de winter voor de boeg moet dat niet al te lang meer duren.

Daarnaast verslind ik boeken.. is een boek leuk dan kan ik ook niet eerder stoppen dan dat het boek uit is.. en soms is dat 3 boeken per week.. en soms lees ik weken niet.

De reden dat ik me heb aangemeld is dat ik het idee heb dat ik iets 'bijzonders' heb, ik ervaar steeds vaker rare dingen. Niet dat ik ze vervelend vind. maar ik word er onzeker van omdat ik niet weet wat ik er mee kan doen. Toen ik klein was had ik ook al bijzondere ervaringen. Ik heb m'n overleden oma gezien, ik ben een aantal keer uitgetreden. Maar ik heb in mijn directe omgeving geen mensen die me ermee kunnen helpen of me een zetje in de richting kan geven..

't Is net of ik een deel van mezelf kwijt ben.. En dat wil ik graag weer terugvinden.
Delen:
Wendy's
Wendy's okt 25 '07
Welkom opt forum
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 25 '07
Ook van harte welkom op Merudi en vooral welkom bij jezelf. Er zijn al meerdere heksen je voorgegaan, dus het lijkt wel bijna een invasie ;). Maar dat vind ik helemaal niet erg. Iedereen is meestal op zoek naar zichzelf, en ik wens je daarom ook veel plezier met de tocht.
admin
admin okt 26 '07
Mijn naam is haas :)

Welkom Evelyn Maureen, leuk je te ontmoeten!
admin
admin okt 26 '07
Correctie, ik zag je foto zojuist...
Ik ken je wél, tenminste van het magisch forum dan :)
Ben ik nu het haasje Nims?
Ik heb inderdaad veel reclame gemaakt voor deze site, leuk om hier wat meer "heksen" te zien. Niet vanwege de hekserij hoor, gewoon leuk om met veel mensen van gedachten te kunnen wisselen :)

Misschien werkt mijn lichtje beter dan ik dacht :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '07
Je bent helemaal niet het haasje :Dik ben je juist dankbaar. Vooral doorgaan zou ik zeggen :). Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen okt 26 '07
Dank jullie wel!

@Karin: haha inderdaad kom ik ook van het M.F.
Ik meld me alleen op alle 'nieuwe' forums aan met m'n heksennaam.

Ik heb in ieder geval een lekker gevoel sinds ik me heb aangemeld. De tekst en de afbeeldingen op de site zijn goed duidelijk. Ik snap het ;)

Ik heb het idee dat ik begrepen word :Ddat is voor mij al heel wat!
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '07
Dat is heel mooi :). Deze site is vooral gemaakt om duidelijkheid te scheppen. Als dat lukt, ben ik weer helemaal blij. Als er nog vragen zijn, gewoon stellen!
LPChip
LPChip okt 26 '07
Ook een welkom van mijn kant. :)

Ik hoop dat je jezelf zult vinden. :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki