Loading...
nl

Piepklein wondertje..

admin
admin okt 20 '07
Afgelopen woensdagavond ging mijn deurbel,
ik deed open en voor de deur stond een hele zenuwachtige dame.
Wat bleek, haar dochtertje was gaan buitenspelen en nergens meer te vinden. Het was al aardig donker dus ik kon me voorstellen dat ze enorm angstig was.
Ze vertelde dat haar dochtertje had gezegd dat ze met een ander meisje was gaan spelen en terwijl ze dat vertelde spookte er een gezichtje door mijn hoofd. Twee straten verderop is een nieuw gezin komen wonen, deze mensen hebben ook een klein meisje, haar gezichtje danste door mijn hoofd.
Tegen de mevrouw aan de deur zei ik dat ze eens bij die nieuwe mensen aan moest bellen, voor de zekerheid noteerde ik haar telefoonnr. voor het geval ik het meisje zou zien.
Wat bleek ...haar dochtertje zat inderdaad bij die nieuwe mensen, ze kwam het gelijk vertellen toen ze haar hadden gevonden.
De kans dat het toeval is is heel groot, maar ik ben toch wel heel blij dat ik van alle huizen precies het goede eruit pikte, het was een hele rare gewaarwording dat juist dat meisje door mijn hoofd danste.
Dus ik noem het maar een piepklein wondertje :)
Delen:
Anne
Anne okt 20 '07
Ja Karin heel apart dat dat meisje precies door jou hoofd danste ;)
Gelukkig was ze daar dan ook te vinden.
Debiorah
Debiorah okt 20 '07
Super toch! En ik denk dat het voor de moeder geen piepklein wonder is geweest.
dragon
dragon okt 21 '07
Hoi Karin,

wat een geweldige ervaring!
Wat apart ook dat ze bij jou aanbelde...

Nou, "voorall doorrgaen".
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 21 '07
Heel goed Karin. Een klein wondertje en heel speciaal. Ik vind het erg tof dat je het met ons wilt delen.
LPChip
LPChip okt 22 '07
Zo zie je maar wat je kan beleven als je leert te luisteren naar je gevoel. :)

Leuk dat je deze ervaring hebt mogen meemaken, en deze met ons hebt willen delen. :)
sefewet
sefewet okt 22 '07
heb je dit nog vaker gehad precies zulke dingen?
misschien ken je er meer over leren en er controle over krijgen. ken je heel veel mee bereiken ook. :D
admin
admin okt 22 '07
Ik heb het inderdaad wel vaker meegemaakt, ik heb er geen controle over, het komt binnen of het komt niet, het is zoiets als dagdromen zonder dat je stuurt, soms woorden, soms beelden.
Iets mee bereiken? Nee hoor, het komt zoals het komt.
LPChip
LPChip okt 23 '07
Met andere woorden, je had een ingeving. :)
admin
admin okt 23 '07
Ja, zo kan je het inderdaad noemen, het grappige is dat ik dat op het moment zelf nooit door heb maar altijd achteraf.
admin
admin okt 30 '07
Vandaag weer een wondertje, ik wilde het klein noemen maar dat was het eigenlijk niet.
Stel je voor een tweebaansweg, links lange file net na een bocht(voor rechtdoorgaand verkeer) rechts sjeest alles met flinke snelheid voorbij.
Ik stond achteraan in de file en terwijl ik daar stond was er duidelijk een stem die zei dat ik meer naar voren moest, dus ik met mijn slaperige koppie zet de auto zover als dat ging nog iets verder naar voren. Terwijl ik dat deed bekroop mij de gedachte dat als er iemand met een harde snelheid de bocht om zou komen, die persoon bij mij de achterbak in zou rijden. Na die gedachte keek ik in de achteruitkijkspiegel en zag inderdaad een auto met enorme snelheid op mij afkomen, naar rechts kon deze auto niet dus ik zette mij al schrap voor de klap, wonder boven wonder kon deze auto nog net op tijd naar rechts omdat ik dat kleine stukje naar voren was gegaan.......ik ben er echt de hele ochtend van van slag geweest. Wat heb ik een wakkere Engel zeg! Extra kaarsen en veel dankbaarheid vanavond voor mijn Engeltje.
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen okt 30 '07
Wauw... wat moet je geschrokken zijn zeg.
Inderdaad hier ook een extra kaarsje voor dat engeltje van jou.

Wij hadden vandaag geen wondertje.
Wel een heel goede daad.
Lion vond in de trein een mapje met 3 bankpassen een credticard, rijbewijs en losgeld.
Meegenomen naar huis, passen geblokkeerd en de eigenaar via via te pakken kunnen krijgen.
Meneer blij, kwam het meteen ophalen.
Debiorah
Debiorah okt 30 '07
Wow dat was schrikken! ben super blij dat het je zo goed is afgegaan. Zelfs ik ben je engel dankbaar. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 30 '07
Zo hee, wat ben ik blij dat je engeltje er hier voor je was!
inneke
inneke okt 30 '07
En wat ben ik blij dat je zo goed samenwerkt met je Engel. Moet fijn zijn voor die engel van jou, dat je zo goed luistert :-)
Snap dat je er van slag van was!
admin
admin okt 30 '07
Weet je, op het moment zelf had ik het nog niet eens door, dat kwam naderhand pas.
Heel even had ik de enorme drang om die automobilist na te rijden en hem(of haar) even duidelijk maken wat ik van die actie vond.
Ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 30 '07
Nee inderdaad. Ik denk ook niet dat die persoon opzettelijk van plan was je aan te rijden en enorm blij was dat het net goed ging. Ik weet zeker dat deze persoon ook zijn / haar engeltjes heeft bedankt :).
jo
jo nov 4 '07
karin wat een mooie ervaring het is goed als je zo mensen kan helpen!
admin
admin nov 4 '07
Dank je Jo :)
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 4 '07
Ik had vrijdag een klein wondertje.

Michelle die bijna 4 word, is gek op muziek. Ze kan niet zo heel veel liedjes duidelijk zingen. Maar 2 liedjes kan ze echt heel goed. En die 2 liedjes vraagt ze dan ook heel vaak als papa even weg is. Avril lavigne: when your gone. en Nick en Simon: kijk omhoog naar de zon zoek niet naar een antwoord, laat het los hou je vast aan mij.

Ik was aan het afwassen en Michelle kwam naast me staan. Ik was weer aan het overdenken wat ik zou kunnen veranderen zodat het beter zou gaan met haar. Ze schiet vaker door in gedrag. En toen begon ze te zingen. Nick en Simon... Ik stond stiekem naar haar te kijken en ze meende echt wat ze zong, uit volle borst beetje schel maar toch.. Ik begreep wat ze kwam doen, ze vroeg me mezelf weer te worden. Het loslaten, ze is goed zoals ze is, en we doen ons best meer hoeven we niet te doen. Gisteren hebben we voor het eerst in het nieuwe huis pannenkoeken gegeten. Vandaag zijn we naar de speeltuin geweest. Ze fleurt er van op, ik voel me lekker.

Ik ga vaker luisteren naar haar, en opschrijven wat ze verteld. Soms verteld ze echt bijzondere dingen...
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki