Loading...
nl

22.22

Anne
Anne okt 16 '07
Dit verhaal gaat over 22.22
Bijna elke dag als ik op de klok kijk staat er 22.22.
Waarom weet ik niet maar ik heb dit ongeveer een jaar. Ik ken meerder mensen die dit ook hebben 22.22.
Ik vroeg me af of jullie dit ook hebben?
Groetjes aNNe
Delen:
admin
admin okt 16 '07
Anne
Anne okt 16 '07
haha 11+11 is 22 :P
admin
admin okt 16 '07
Dan zijn we lekker dubbel gek, lol :)

Probeer eens uit te vogelen op welke momenten je die 22.22 ziet, voor mij gebeurt het heel vaak juist op momenten dat ik een vraag heb of juist twijfel of ik iets wel of niet moet doen.
Zo interpreteer ik die 11.11 steeds als goedkeuring van boven, tot nu toe klopte het nog steeds.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '07
Misschien moet je rond 22:30 naar bed, en kijk je rond die tijd steeds of het nog geen bedtijd is. De kans dat je een keer 22:22 ziet is dan dus erg groot, alleen valt die dan juist er op.
admin
admin okt 17 '07
Volgens mij bedoelt Anne net als ik dat we juist buiten die tijden om die tekens zien, dat is nou juist wat zo gek is. je kunt het in principe twee keer per dag tegenkomen als je op de klok kijkt. Ik kom het zeker acht tot negen keer per dag tegen.
Reclamefolders, tv, boeken noem maar op.
Ik was vorige week aan het tellen geslagen maar ben daarmee gestopt omdat ik vind dat ik anders teveel op die elfjes loop te focussen.
Toch blijft het steeds weer leuk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '07
Inderdaad het blijft leuk. Zo vind ik het tijdstip van mijn vorige post 01:02 ook een mooi tijdstip. Is dat dan ook een teken of gewoon toeval ;)
admin
admin okt 17 '07
Volgens mij is het dan gewoon twee over een en duidelijk een teken dat je erg laat naar bed bent gegaan :P
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '07
2 over 1 is vrij vroeg voor mij :). Ik lig echt nooit op dat tijdstip in mijn bed haha.
Debiorah
Debiorah okt 17 '07
Ook ik blijf de cijfers zien, maar weet eigenlijk nog steeds niet wat ik ermee moet. Omdat het ook iedere keer weer andere combinatie's zijn, dan 2:22, 11:11, 23:23, 1:11. Misschien gewoon waarnemen en weten, of is er nog een boodschap?
admin
admin okt 17 '07
@ Nims, het nachtuiltje..

Uil...
Magie,
voortekenen,
tijd en ruimte.

Komt de waarheid aan het licht?

Heilige vogel,
verjaag misleiding
in je stille vlucht.

De kracht van Uil wordt symbolisch geassocieerd met helderziendheid, astrale projectie en magie, zowel zwarte als witte. Uil wordt op de wielen van kracht van verscheidene Indiaanse leraren uit Amerika Nachtadelaar genoemd. Uil bevindt zich volgens de traditie in het Oosten, de plaats van verlichting. Sinds onheuglijke tijden is de mensheid bang geweest voor de nacht, de duisternis en het onbekende. Angstig wacht zij op het eerste straaltje ochtendzon. De nacht is echter de vriend van Uil. Uil jaagt 's nachts op zijn prooi. Uil kan niet alleen zien in het donker, hij kan ook nauwkeurig vaststellen waar elk geluid vandaan komt en waarvan het afkomstig is. Dit levert hem groot voordeel op bij het zoeken naar voedsel. Uilen zijn nachtjagers.
Sommige inheemse volken zijn bang voor Uil en noemen zijn veren 'bedriegersveren'. De veren van Uil hoor je niet. uil vliegt geluidloos, maar zijn prooi weet precies dat hij met Uil te maken heeft wanneer deze toeslaat met zijn vlijmscherpe snavel en klauwen. Uil is vaak de kracht van tovenaars en heksen. Als Uil jouw kracht is, zul je je aangetrokken voelen tot magie en de duistere kunsten. Je moet elke neiging weerstaan om zwarte magie of een andere praktijk te bedrijven die energie wegneemt bij een mens of bij een ander wezen. Als je de kracht van Uil hebt, zullen deze nachtvogels geneigd zijn je op te zoeken, ook bij dag, omdat zij zich met je verwant voelen.

Het is geen wonder dat Uil in vele culturen wordt beschouwd als symbool van wijsheid. Uil kan immers zien wat anderen niet kunnen zien, hetgeen de essentie is van ware wijsheid. Waar anderen om de tuin geleid worden, ziet Uil en weet hij wat er aan de hand is. Athena, de Griekse godin der wijsheid, droeg altijd een Uil op haar schouder. Deze openbaarde ongeziene waarheden aan haar. Uil bezat het vermogen Athena's blinde oog ziende te maken, zodat zij de hele waarheid kon spreken en niet de halve.

Als Uil jouw persoonlijke kracht is, kan niemand je misleiden. Hoe hard iemand ook probeert te maskeren of te verbergen wat hij doet, jij zult het weten. Mensen vinden het misschien een beetje beangstigend om met je om te gaan. Velen hebben immers bijbedoelingen waar jij onmiddellijk doorheen ziet. Als je je niet bewust bent van deze machtige kracht, beschouw je je heldere inzichten en je vermogens misschien wel als vanzelfsprekend. Anderen doen dit echter nooit. Je maakt hen wellicht bang doordat je hun blindheid weerspiegelt en nooit voor de gek kan worden gehouden. Mensen met de kracht van Uil weten meer over het innerlijk leven van iemand dan deze persoon zelf.

Als je de Uilkaart hebt getrokken, wordt van je gevraagd je scherpe, stille observatievermogen te benutten om een bepaalde levenssituatie bij intuïtie te kennen. Uil biedt zijn vriendschap aan en helpt je de gehele waarheid te zien. Uil kan je zijn boodschappen overbrengen tijdens meditatie of 's nachts via dromen. Let op de tekenen en voortekenen. De waarheid brengt altijd verdere verlichting.

admin
admin okt 17 '07
@ Debiorah, het is wel engels maar misschien kun je er iets mee.

http://www.crystalinks.com/11.11.html
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '07
@Karin,

Had jij voor mij deze kaart getrokken? Of had je hem opgezocht. Ik vind hem erg bij me passen namelijk.
admin
admin okt 17 '07
Nee Nims, ik heb hem niet gelegd, de uil fladderde in mijn gedachten voorbij toen ik je berichtje las, ik "voelde" dat ik hem even door moest geven deze gedachte. Ik vind hem namelijk ook erg goed bij je passen. Soms leg ik wel medicijnkaarten, maar omdat ik met deze nog niet zo geoefend ben, pak ik toch meestal eerst de engelenkaarten. Ik zou zonder jouw toestemming ook echt niet zo maar voor jou gaan leggen.

Deze (nacht) uil is gewoon een gevolg van mijn gedachtensprongetjes.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '07
Prachtig gewoon :). Waar het ook vandaan komt :D.
Anne
Anne okt 17 '07
Nee nims 22.22 is niet zo dat ik dan naar bed ga of juist wil gaan slapen.
Meestal slaap ik al een uur ervoor. Maar heel vaak gebeurd dat ik dan gewoon wakker word in me slaap en op wekker kijk en dan is het 22.22 net zoals gisternacht ik ging al om 21.30 slapen ik sliep gelijk ik werd wakker keek op me wekker en stond er 22.22.
admin
admin okt 17 '07
In het begin vond ik het wel vreemd, nu krijg ik er vaak de lachkriebels van.
dragon
dragon okt 18 '07
vandaag 11:11, eergisterenacht 3:33....

Hier is wel wat info te vinden: http://www.nvisible.com/Dutch/1111introne.html
es
es okt 18 '07
Anne, ik heb dit ook jaren gehad, en ik wil je wel vertellen wat het voor mij betekent. Ik weet alleen niet of je er zo blij mee zult zijn.
Ik heb dit vanaf dat ik een jaar of 19, 20 was gezien, misschien nog wel eerder. Gewoon bezig zijn, ineens op de klok kijken en dan 22:22 zien staan. Soms werd ik er helemaal naar van, elke keer maar weer die getallen. Ik heb wel eens gehoord dat het het getal van de dood is, de som is 8 tenslotte.
In 1997 ben ik mijn oudste dochter verloren na een hele zware zwangerschap. Een heel verhaal, dat zal ik hier niet opschrijven nu, maar toen ik weer thuis kwam uit het ziekenhuis was het over. Geen 22:22 meer. Af en toe komt het nog voorbij, een paar dagen voor de dood van mijn vader bijvoorbeeld. Als ik het zie negeer ik het tegenwoordig. Ik heb er geen zin meer in om het te zien, wil het niet weten!!
Nou ja, dat is mijn verhaal, ik hoop dat het voor jou iets anders betekent, maar daar kom je in de loop van de tijd wel achter denk ik.
Anne
Anne okt 18 '07
Hej es,
Vervelend voor je dat dit zo is gebeurd.
Ik heb 22.22 ook vanaf mijn 19de ik ben nu 20 en zie het nog steeds. Toevallig dat we zelfde leeftijd hebben toen we dit zagen/zien.
Groetjes aNNe
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki