hoi Julien
vragen genoeg..informatie over engelmensen heb ik wel gevonden,maar (ook hier)ben ik geinteresseerd in jouw persoonlijke verhaal. Misschien staat het ergens waar ik het nog niet gevonden heb.
Hoi Liesanne,
Bedankt voor je interesse. Mijn persoonlijk verhaal is niet echt verzameld opgeschreven hier, dus je zal het moeten doen met de losse berichten. Nou denk ik ook niet echt dat mensen echt geinteresseerd zijn in mijn persoonlijke verhaal, want zo boeiend is dat nou ook weer niet
.
wat maakt dat je denkt een engelmens te zijn?
Dat zijn een aantal verschillende dingen. Vooral zijn het de eigenschappen die hier genoemd worden die ik vooral bij mezelf herken. Daarnaast ga ik af en toe naar spirituele arts die tijdens een sessie een ingeving kreeg en tegen me zei dat ik helemaal geen mens ben, maar op een engel leek. Toen ik haar uitlegde over de engelmens, kon ze eigenlijk alleen maar beamen dat ik dat ben.
hoe lang 'weet'je dat al?
Ik denk nu ongeveer driekwart jaar.
welke eigenschappen die een engelmens bezit gebruik jij bv op dit forum? -zijn zo wat eerste vragen..
Dat zijn er redelijk wat:
-Grote hoeveelheid energie tot hun beschikking
Zie mij late posts, de vele dingen die ik doe, en dat ik niet zoveel slaap
.
-Feilloze mensenkennis
Zie mijn fotolezingen
-Het veranderen / raken van mensen, door een simpele handeling
Vaak zeg ik dingen op een bepaalde manier, die bij de ontvanger erg effectief blijkt te zijn, en dan aankomt. Dit doe ik niet altijd bewust, maar als ik dan het effect soms zie, denk ik, hey daar is er weer eentje.
-Zij herkennen potentie
Als ik een fotolezing doe, zie ik vaak ook of deze persoon potentie heeft, en probeer deze als het kan ook te sturen / te wijzen op de potentie die ze/hij heeft.
-Direct contact met de Engelen in de geesteswereld
Zie de berichten op de site van Gabriel / Michael.
-Hebben een krachtig en ontwikkelde vleugelchakra
Er zijn hier verschillende forumleden die mijn "zielenkoppeling" hebben ervaren, dus die kunnen erover meepraten.
Groetjes Julien.