Loading...
nl

Schilderijen

Debiorah
Debiorah okt 13 '07
Hallo allemaal, door de tekeningen van Kath werd ik op het idee gebracht om ook eens wat creatieve uitingen te plaatsen.
Het gaat om schilderijen gemaakt met acrylverf.
Ik schilder namelijk vooral voor mezelf, ik doe wat mijn creativiteit mij ingeeft. Met gevolg dat ik al heel wat schilderijen heb staan. Daarom vind ik het wel leuk om te weten hoe andere mensen tegen mijn kunst aankijken. Tips zijn welkom! Helaas zijn sommige foto's wel wat vaag, in t echt zijn ze mooier. :)

Deze zijn af:







Deze zijn nog in de maak:





Delen:
Anne
Anne okt 13 '07
Ik vind je eerste schilderij heel erg mooi en de laatste vind ik het mooist...maar die doet me aan jou denken ;)
Groetjes aNNe
dragon
dragon okt 13 '07
erg mooi!!!!!!!
inneke
inneke okt 13 '07
Wow, al dat schilder- en tekentalent! Mooi...
Debiorah
Debiorah okt 13 '07
 Quote:
die doet me aan jou denken

Whaha :D

Dank jullie voor de complimenten.
Ik heb zelf wel eens het idee dat anderen mijn werken misschien niet echt snappen of aanspreekt. Maar daarom vind ik het ook leuk om te weten hoe andere mensen hiertegenaan kijken. Meestal geef ik mijn schilderijen weg maar denk er ook wel aan om ze te verkopen. De vraag is of mensen dat ook doen aangezien je tegenwoordig allemaal mooie artprints kan kopen.
Anne
Anne okt 13 '07
Debiorah haha ja dat meisje lijkt op jou :P

Het klopt denk ik wel dat sommige schilderijen mensen niet snappen of niet aanspreekt maar dat is gewoon heel simpel iedereen is anders toch :D
Debiorah
Debiorah okt 13 '07
Tuurlijk! Ik heb soms het idee dat er veel ondergewaardeerde kunst bestaat. Maar ja dat is ook mijn kijk en ik hou van kunst. :)
Wendy's
Wendy's okt 13 '07
mooi
inneke
inneke okt 13 '07
Ik zou er zo een willen kopen...als ik 't geld had om kunst te kopen :-)
Een echt schilderij is iets heeel anders dan een artprint hoor!
Debiorah
Debiorah okt 14 '07
 Quote:
Een echt schilderij is iets heel anders dan een artprint hoor!

Ja dat vind ik ook, maar met de huidige industrieen en massaproducties ben ik bang dat de echte kunst steeds minder gewaardeerd word. Net zoals bijvoorbeeld handgemaakte spullen. Natuurlijk zijn deze vaak duurder dan de massaproducten maar voor mij heeft het ook veel meer waarde. Het idee alleen al dat iemand zo noestig bezig is geweest. Het heeft meer ziel zeg maar.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 14 '07
Wow echt mooi. Wat een talent zeg. Ik vind ze echt heel aansprekend.
admin
admin okt 15 '07
Ik heb totaal geen verstand van kunst maar ik weet wel wat ik mooi vind.
Deze vind ik erg mooi, juist omdat ze zelf gemaakt zijn.
Prachtig Debiorah!
Het lijkt me heerlijk als je zo je emoties op het schilderdoek kwijt kunt.
Debiorah
Debiorah okt 15 '07
 Quote:
Het lijkt me heerlijk als je zo je emoties op het schilderdoek kwijt kunt.

Daar heb je wat mij betreft gelijk in, het is voor mij een afwijking. :)Omdat ik vroeger nogal op mijn tenen moest lopen vanwege mijn vader zocht ik activiteiten waarin ik in mijn eigen wereld kon treden. Eerst was het puzzelen, ik puzzelde en puzzelde totdat ik alleen nog maar puzzelde. Toen heeft een orthopedagoog tegen mijn moeder gezegd dat ik ook eens iets anders moest doen. Dus ben ik begonnen met tekenen en daar ben ik nooit weer mee opgehouden. Het is inderdaad voor mij een uitlaatklep. Ik hoop ook altijd dat mensen dat stukje van mij herkennen in mijn kunstwerken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '07
Leuke afwijking :)zo heeft iedereen wel wat.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '07
Ik vroeg me trouwens af, wat is het formaat van de schilderijen / het doek?
Debiorah
Debiorah okt 17 '07
Huh,waarom kan ik het bericht niet bewerken?

Schilderij 1: Angelic, 30 x 30 cm, doek op houten frame
Schilderij 2: Fusion, 40 x 40 cm, doek op houten frame, kan naar eigen voorkeur gedraaid worden.
Schilderij 3: Eyedrop, 40 x 30 cm, canvasboard
Schilderij 4: Ovula, 30 x 40 cm, canvasboard, kan naar eigen voorkeur gedraaid worden.
schilderij 5: Capricorn 40 x 30 cm, doek op houten frame
Schilderij 6: Essentie 50 x 60 cm, doek op houten frame
Schilderij 7: Momentum 50 x 50 cm, doek op houten frame

Voor meer info of tekeningen/schilderijen zie: http://elements.exto.nl/
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '07
Je kan ze alleen nog bewerken als het bericht niet te oud is. Een moderator kan elk bericht aanpassen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '07
Mooie site debiorah! Ik wou dat ik zo mooi kon tekenen als jij :). Vooral je digitale kunsten ben ik jaloers op.
Mimi*
Mimi* okt 17 '07
Woow deborah! ben onder de indruk! Echt super!
Debiorah
Debiorah okt 17 '07
Dankjullie :)
Ja dit is dus mijn talentje, het is alleen jammer dat het weining nut heeft voor de wereld. Wel voor mijzelf en mensen aan wie ik graag iets geef maar zou graag zien dat ik ook andere mensen ermee kan bekoren. Ik denk dat het komt omdat ik niet commercieel of hoe noem je dat...winstgevend ben ingesteld. Kunst is voor mij een proces dat uit mezelf komt, het moet geen opgelegde taak worden vandaar dat ik niet voor de kunstacademie heb gekozen. Hoewel ik er ongetwijfeld veel had kunnen leren had het voor mij teveel regels, wetten en moeten.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki