Loading...
nl

[TEK]Tribal dolphin, good & bad, paardenbeest, BF

Ayasha
Ayasha okt 12 '07
Sorry jongens, het is weer vrijdag geweest, meer bepaalt; school op vrijdag. Dat houd dus in dat ik weer heb kunnen tekenen O:) De dolfijn en het paardenbeest zijn al iets oudere. Van jong naar ouder;


Excuus voor het scheef leggen van mijn blad waardoor Good extreem veel naar omhoog vliegt en bad nogal neer stort :+


Paardenbeest moet dus een soort van wannabe-hengst voorstellen die op een rots staat. Alleen de rots is nog under construction zo te zien O:)


Tribal Dolphin. Al vliegend want het water was op. Sorry visje (al is de dolfijn technisch gezien geen vis)

Overigens is er ook nog een vlinder die richting scanner aant fladeren is maar haar vleugels moeten nog beetje bij gekleurt (getekent) worden.


edit; Vlindervliegje haar vleugels zijn af.

Contrast verhoogt


Oh, ik moet melden dat mijn handjes nog nooit van gelijke verhoudingen enzo gehoord hebben...Dus vlinderdje is een beetje gevleugelkapt en zou beslist niet kunnen vliegen als ze zo ongelijk was. :+

én ik krijg een deja-vue gevoel bij dolphi en wannabe-hengst...Hebk die alooit geplaatst? :+
Delen:
Wendy's
Wendy's okt 12 '07
Moooii
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 13 '07
Die dolfijn vind ik echt super. Die tribaltekenstijl bevalt me erg goed van je kath :). De rest vind ik ook erg leuk gemaakt. Hoewel ik niet helemaal snap waarom die ene duif lijkt alsof hij net onder de douche vandaan komt ;).
Ayasha
Ayasha okt 13 '07
Omdat het vlammen zijn Nimsje :+
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 13 '07
Oh oops. Dat had ik er niet uitgehaald. Vond hem vooral "wollig" :)
Ayasha
Ayasha okt 13 '07
:DHet is ook mooier alsk met kleur kan werken bij zo'n tekeningen, maar op school had ik geen kleurtjes tot mijn beschikking. (Zie het al voor me 'mevrouw heeft u kleurtjes, ik krijg mijn tekening nl niet goed getekent' tijdens fysica? denk niet dat ze dat grappig gaat vinden :D)
inneke
inneke okt 13 '07
Duif uit de douche, hihi. Geweldig, wat voor de ene vuur is is voor de ander water. Zo zie je maar wat de perceptie doet :-)

Goed dat je je zo expressief kunt uiten tijdens fysica Kath, wat een boeiend vak!
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 13 '07
Ha ha, als het vak zo boeiend was, hadden wij denk ik niet deze tekeneningen gezien ;)
Debiorah
Debiorah okt 13 '07
Allemaal erg mooi Kath. Vind het knap dat je dit tijdens de lessen tekent, hoe lang duurt dat?
Ayasha
Ayasha okt 14 '07
dat hangt er vanaf debiorah, of mijn leerkracht me veel stoort of niet :D(kheb zo van die leerkrachten die wanhopig proberen om te zorgen dat ik mijn tekenblok weg steek :D) Over de dolfijn heb ik een kwartiertje gedaan, over het paard een lesuurtje, (50 min ongeveer, hoewel pak maar 40 voor we binnen zijn en 5 min op voorhand op ruimen) terwijl ik aan het praten was met mijn kameraadje. good&bad heeft een lesuur in beslag genomen dus een 40tal minuten. én de Vlinder heeft zeker anderhalf uur in beslag genomen.... : Die was moeilijker (duurde langer) dan ik gedacht had.


inneke; vrees dat deze tekeningen enkel verveling uit stralen :D
inneke
inneke okt 14 '07
Nou, als dat verveling is bij jou...leidt toch tot mooie tekeningen. Sommige mensen komen niet verder dan vierletterwoorden krassen op tafels of beginnen dingen kapot te maken uit verveling :-)
Debiorah
Debiorah okt 14 '07
Ik vind het supernetjes zeker in die tijd!
Ayasha
Ayasha okt 14 '07
Aan die periode ben ik voorbij. Dat deden we in het eerste, maar toen tekende ik ook nog niet :+ sinds ik ben gaan tekenen ben ik in het algemeen wat rustiger geworden. :D

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki