Loading...
nl

[TEK] Triball Butterfly

Ayasha
Ayasha okt 10 '07
Yeah, fijn om te weten dat ik nog triballs kan tekenen ;)Gezien regenbogen niet zo eenvoudig zijn in triballvorm. En al helemaal niet in zwart-wit (of grijs-wit) is het lieve vlindertje omgeven door bloemetjes. Al moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat het een beetje een 'zoek de vlinder' tekening is geworden :DReclame's duren simpelweg te lang....... ;)(ja ik teken voor de tv :+)


en natuurlijk met verhoging van contrast (al was dat in deze nogal moeilijk om te voorkomen dat hij 'meer aanwezig' was zonder dat er details wegvielen)


Nee die lichtere stukken waren oorspronkelijk niet de bedoeling, de bedoeling was een sobere zwart-witte vlinder met 1 bloem. Maar toen ging het mis met de opvulling in haar vleugel en heb ik het mezelf moeilijk gemaakt door die opvulling niet te 'sluiten' met gevolg dat ik het zo wel moest doen, en door die ene stomme bloem had ik geen bladvulling meer genoeg. Dus nog maar wat bloemetjes, en dan lange reclames en dan...Krijg je dus dit :D
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 11 '07
Ik vind dit een hele mooie manier van tekenen kath! Zou graag meer van tekeningen van jouw in deze stijl zien. Vind ze echt iets uitstralen.
admin
admin okt 11 '07
Die vlinder is prachtig!
Wat kun je mooi tekenen kath!

Ayasha
Ayasha okt 11 '07
*grijns Meestal zijn er niet echt vormen in te zien als ik triballs ga tekenen. Maar wil me nu inderdaad wel iets meer bezig houden met de speelsere triballs. Je zit niet vast aan regeltjes over verhoudingen enz bij triballs...Je tekent gewoon zoals je wil. Das het fijne en ontspannende aan triball's. Daarbij kan het zijn dat ik een tattoo ga moeten helpen tekenen voor een vriendin dus kan ik net zo goed even oefenen :+

Dankje Karin :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki