Loading...
nl

Geestenhulp

Faith1988
Faith1988 okt 10 '07
Hoi,

Ik snap iets niet op de een of anderen manier zie, voel en hoor ik geesten maar als ze goed zijn blijven ze gewoon een vage schim, als ze slecht zijn dan loppen ze een partij te kloten om gek van te worden, maar goede zie ik onduidelijker dan de slechte, wat ook raar is dat dan zit ik op de bank en dan in een keer moet ik naar lucht happen omdat op de een of andern manier alle lucht uit me wordt geknepen maar dan is het nog niet over, als ik alleen ben en ik zeg laat je zelf zien, dan komen er bijna alleen slechte doorheen, ik heb er al heel mijn leven last van we hebben ook foto's maar op de een of anderen manier als ik ze help en ik kom ergens achter dan wordt gewoon mijn keel dicht geknepen toen ik nog bij mijn moeder woonden, omdat we achter dingen kwamen over die man en over de grond waar het huis op staat maarja.

ik heb nog tienduizend verhalen maar dat komt nog wel.....

Dikke kus Kim
Delen:
Wendy's
Wendy's okt 10 '07
Beste faith,

Dat is wel irritant, weet je ook hoe je moet communiceren met geesten? misschien maakt het je dat wat gemakkelijker. En als je last hebt van de slechte, dan gewoon wegsturen!!
sefewet
sefewet okt 10 '07
je ken ook proberen met chi te werken en die slechte gewoon een behoorlijke klap verkopen.
Wendy's
Wendy's okt 10 '07
chi???
Faith1988
Faith1988 okt 10 '07
Maar ik weet hoe is slechte moet weg sturen maar ze blijven gewoon opafstandt,,,,,,,,,,,,ze gaan niet weg alls ik het zeg
Ayasha
Ayasha okt 10 '07
 Origineel bericht van: sefewet
je ken ook proberen met chi te werken en die slechte gewoon een behoorlijke klap verkopen.

dat zou ik dus net niet doen, in geval van een onzekerder iemand krijg je die klap dus dubbel zo hard terug...Vind dit een slechte raadgeving eerlijk gezegd.

Ik zou eerst proberen ze beleefd te vragen (al dan niet met een lichte dwang in je stem/gedachten) of ze weg willen gaan, dat ze niet bij jou horen en verder moeten met hun tocht want dat jij ze niet kan helpen. Probeer niet agressief maar wel kordaat over te komen. Je kan ook werken met visualisatie, inbeelden dat je een randje van wit licht rond je hebt, en dit uitbreiden naar de gehele kamer, je inbeelden dat zij er níet doorheen kunnen en dus geen keus hebben dan uiteindelijk de kamer te verlaten gezien ze anders ''geplet'' worden (voor zover dat kan) ;)Tegen pure energie van een levend iemand kunnen ze vaak niet echt op als ze zelf geen contact kunnen zoeken met je.

zacht en beleefd doch kordaat....Wat is dat toch met die agressie en geweldadigheid van de jeugd van tegenwoordig ( (a) )
Faith1988
Faith1988 okt 11 '07
Mmmaar ja het kan ook anders
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 11 '07
Zodra je jezelf wat meer verlicht, zal je lang niet zoveel last meer hebben van deze negatieve geesten. De reden dat ze duidelijker te zien zijn voor je, komt omdat je meer op het nivo van de kwade geesten zit, dan op het nivo van de goede. Zodra je meer op het nivo van de goede geesten komt, zullen deze duidelijker worden, en zullen de kwade geesten onduidelijker worden. Verder de raad van Kath hierboven opvolgen om er vanaf te komen.
Faith1988
Faith1988 okt 11 '07
Jamaar ik ben niet bang voor ze alleen sommige laten me schrikken maar ik wil ze wel helpen maar dan moeten ze wel eerst duidlijker worden
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 11 '07
Het maakt niet zoveel uit dat je er wel of niet bang voor bent. Ze horen gewoon niet bij je te blijven hangen. Je hoeft ze niet te helpen. Een slechte geest moet overgaan, en niet blijven hangen. Wanneer jij nog blijft openstaan voor ze, houdt je ze vast, en gaan ze dus ook niet over. Lijkt me niet helemaal de bedoeling, of wel?
Faith1988
Faith1988 okt 11 '07
nee daarom

maar er zien nog genoeg goede die komen en die nog iets moeten afmaken, ik heb ook een soort begeleiding gehad ( maar als ik die poort sluite kwamen er alleen maar slechte doorheen waardoor ik uiteindelijk verhuisden maar het gaat nooit weg maar gedeeldes onze grond die had me ook ee nverleden dus het is ales bij elkaar
admin
admin okt 11 '07
Wat voor begeleiding heb je gehad Faith?
Nims heeft gelijk, probeer niet om geesten bij je te houden, stuur ze gewoon weg.
De manier van Kath is een hele goede.
Als je ze wil helpen kun je ze beter naar het licht sturen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 11 '07
Inderdaad, zoals karin zegt. Het heeft geen zin om een geest bij je te houden, want daarmee help je die geest juist niet! Wil je ze echt helpen, dan moeten ze inzien dat ze naar het licht moeten gaan.
sefewet
sefewet okt 11 '07
 Origineel bericht van: kath
 Origineel bericht van: sefewet
je ken ook proberen met chi te werken en die slechte gewoon een behoorlijke klap verkopen.

dat zou ik dus net niet doen, in geval van een onzekerder iemand krijg je die klap dus dubbel zo hard terug...Vind dit een slechte raadgeving eerlijk gezegd.

Ik zou eerst proberen ze beleefd te vragen (al dan niet met een lichte dwang in je stem/gedachten) of ze weg willen gaan, dat ze niet bij jou horen en verder moeten met hun tocht want dat jij ze niet kan helpen. Probeer niet agressief maar wel kordaat over te komen. Je kan ook werken met visualisatie, inbeelden dat je een randje van wit licht rond je hebt, en dit uitbreiden naar de gehele kamer, je inbeelden dat zij er níet doorheen kunnen en dus geen keus hebben dan uiteindelijk de kamer te verlaten gezien ze anders ''geplet'' worden (voor zover dat kan) ;)Tegen pure energie van een levend iemand kunnen ze vaak niet echt op als ze zelf geen contact kunnen zoeken met je.

zacht en beleefd doch kordaat....Wat is dat toch met die agressie en geweldadigheid van de jeugd van tegenwoordig ( (a) )


ik ben een beetje het knok type met veel dingen, bij mij werkte het ook altijd maar vergeet soms dat niet iedereen die style zo makkelijk ken. ik hou niet echt van knokken maar men/geest of wat dan ook moet niet te ver gaan met dingen. maarja dan is het natuurlijk ook niet zo dat ik ze helemaal afmaak natuurlijk dan is het ook maar van 1 zacht stootje van nu even ophouden...
Ayasha
Ayasha okt 11 '07
betwijfel ten zeerste of je ze helemaal kan afmaken... ;)Ben niet zo'n voorstander van die stijl maar goed, ieder zijn mening. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 11 '07
Ik ben er ook helemaal geen voorstander van. Ten eerste kost het enorm veel energie, die je dan uitstraalt, en een beetje goede kwade geest, maakt hier dankbaar gebruik van. Ten tweede moet je volledige controle hebben over jezelf, en zeker niet jezelf erin verliezen. Want dan pakken je dubbel zo hard terug. Je eigen muur dichthouden heb ik gemerkt, werkt nog steeds het makkelijkste, en het effectiefst. Maar goed, dat zeg ik uit eigen ervaring. Doe datgeen waarbij je jezelf het prettigste voelt, zou ik zeggen.
Ayasha
Ayasha okt 12 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Ik ben er ook helemaal geen voorstander van. Ten eerste kost het enorm veel energie, die je dan uitstraalt, en een beetje goede kwade geest, maakt hier dankbaar gebruik van. Ten tweede moet je volledige controle hebben over jezelf, en zeker niet jezelf erin verliezen. Want dan pakken je dubbel zo hard terug. Je eigen muur dichthouden heb ik gemerkt, werkt nog steeds het makkelijkste, en het effectiefst. Maar goed, dat zeg ik uit eigen ervaring. Doe datgeen waarbij je jezelf het prettigste voelt, zou ik zeggen.

het hoeft geen goede geest te zijn, hij moet enkel wat ervaring hebben met levende mensen en gezien 99.9% van de geesten ooit levend mens geweest is........

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki