Loading...
nl

hallo

liesanne
liesanne okt 10 '07
hallo

via via kwam ik terecht op dit forum...ik ben geinteresseerd in alles wat met spiritualiteit te maken heeft. het lijkt me fijn om vragen,inzichten en levenswijsheden te delen.... ik ben benieuwd wat het me gaat brengen...

watervrouw
Delen:
admin
admin okt 10 '07
hoi Liesanne, welkom hier!
liesanne
liesanne okt 10 '07
hallo Karin
bedankt voor dit welkom!
ik zag dat mijn gekozen icoon de naam verandering draagt,dit vind ik wel heel mooi.

op een ander moment zal ik mezelf voorstellen....

groet LS
Beschermengel
Beschermengel okt 10 '07

Halllo Liesanne,

ook welkom namens mij!

Beschermengel
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 11 '07
Ook namens mij van harte welkom. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust!
Acheliah
Acheliah okt 11 '07
namens mij welkom en veel lees plezier en ook veel wijsheid en kennis.

Liefs Dieneke
liesanne
liesanne okt 11 '07
hallo allemaal

Bedankt voor jullie reacties!! Wat fijn om zo warm ontvangen te worden.... Ik heb vanaf gisteren veel gelezen op deze site en heb al veel over jullie gelezen.

Maar nu even wat meer over mezelf en de reden dat ik mij hier heb aangemeld.
Ik ben op het gebied van het spirituele wel heel erg zoekende momenteel... Ik ben in mijn jeugd nogal streng christelijk opgevoed,met de hemel en de hel. Hoewel ik daar diep van binnen altijd wel tegen geageerd heb,heeft het toch een impact op mijn leven gehad,vooral op het gebied van angst.Hoewel ik het orthodoxe geloof achter me heb gelaten,is er altijd een gevoel geweest dat er 'meer' moet zijn.Ik merk aan mezelf dat ik heel graag tekenen zou krijgen die dat gevoel bevestigen en daar ben ik dan ook wel naar op zoek. Toch ben ik ook sceptisch op dit gebied,wat is wel en wat is niet écht...en soms stel ik me de vraag of het alles niet gewoon uit onze eigen hersenen voortkomt. Twee jaar geleden(bijna 3)is mijn vader overleden en ik zou zo graag iets van hem doorkrijgen. Ik ervaar in mijn eigen leven soms (kleine) wonderen,waarin ik ervaar dat sommige dingen niet 'toevallig' gebeuren.
Ik ben in mijn leven altijd veel bezig geweest met innerlijke zoektochten en persoonlijke ontwikkeling. Wie weet gaan de contacten op dit forum daaraan bijdragen..


over mijn naam:ik had me eigenlijk met de naam watervrouw willen presenteren,maar bij de aanmelding heb ik het ws. niet goed ingevuld. Nu ga ik dus gewoon verder als Liesanne...ook prima

tot horens en groet LS
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 11 '07
Hey Liesanne, bedankt voor je mooie reactie. Misschien is het wel de bedoeling dat je niet als watervrouw door het leven gaat, maar als Liesanne. Waarom zou je iemand anders willen zijn, als je alleen maar jezelf hoeft te zijn?

Ik merk uit je verhaal dat jij vroeger niet jezelf kon zijn, en dat je op dit moment erg jezelf aan het zoeken bent. Wees gerust, bijna iedereen op dit forum heeft dezelfde fase doorgemaakt. Het is lastig, maar vooral ook leerzaam. Durf jezelf te zijn, en schaam je er niet voor!

Ik hoop dat je op Merudi een plek gevonden hebt, waar je in ieder geval jezelf wel kunt zijn, zonder dat er een oordelende blik over je geveld wordt (zoals je gewend bent).

Groetjes Julien.
liesanne
liesanne okt 11 '07
hoi Julian
Ik vind het wel treffend dat je het thema -jezelf zijn- eruit pikt.Het klopt wel dat dit een item in mijn leven is.

Ik wil zeker wel als "mezelf" door het leven en niet als een ander! Maar in dit geval zit het ook wel wat anders. Heel veel mensen op dit forum preseteren zich onder een andere naam(..waarom?) Wat mij betreft wil ik (in eerste instantie)misschien ook wel een bepaalde anonimiteit behouden...

maar ...bedankt voor je woorden.
:)Liesanne
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 11 '07
JuliEn ;)maar inderdaad pikte ik dit eruit. Ook je antwoord is typisch dat je vraagt waarom anderen een andere naam kiezen. Misschien moet je je dat helemaal niet afvragen, want dat is tenslotte alleen maar de ander. Vraag je eerder af waarom jezelf een andere naam wilde kiezen. Iets doen omdat de rest dat doet, vind ik persoonlijk zelf nooit een goede motivatie ;).

Ik begrijp je wel hoor, dat is het niet. Ik wilde je enkel alleen maar over bepaalde zaken laten nadenken, en je te wijzen op het patroon dat je jezelf (en dat is heel begrijpelijk!) hebt aangeleerd. Je kan pas iets doorbreken als je er zelf bewust van bent.

Julien.
admin
admin okt 11 '07
Ik had ook eerst een andere naam Liesanne, maar omdat iedereen zijn tong brak bij de uitspraak heb ik hem maar aangepast :)
Waarom ik een andere naam had...het is de naam die ik als heks voor mezelf had gevonden, de betekenis van de naam (féileacán) is vlindertje. Hetzelfde proces waar jij nu door heen gaat is voor mij als het verpoppen van de rups naar de vlinder, vandaar die naam.
Niet vanwege anonimiteit, ik word nog niet gezocht, lol. :D
Acheliah
Acheliah okt 11 '07
En ik heet gewwon Dieneke in het echte leven ook al zeg ik soms ook Dinie. :D
Ayasha
Ayasha okt 11 '07
 Origineel bericht van: Karin
Ik had ook eerst een andere naam Liesanne, maar omdat iedereen zijn tong brak bij de uitspraak heb ik hem maar aangepast :)
Waarom ik een andere naam had...het is de naam die ik als heks voor mezelf had gevonden, de betekenis van de naam (féileacán) is vlindertje. Hetzelfde proces waar jij nu door heen gaat is voor mij als het verpoppen van de rups naar de vlinder, vandaar die naam.
Niet vanwege anonimiteit, ik word nog niet gezocht, lol. :D

en zijn vingers bij het typen :D
liesanne
liesanne okt 11 '07
hoi Julien!
nou, dat is wel gelukt, dat nadenken over...ik bemerk bij mijzelf dat ik soms (vooral in nieuwe situaties)wel kijk naar wat anderen doen.Van de andere kant wil ik juist dingen vaak heel anders doen en geen kuddedier zijn!!!

en ja,ik zag al dat ik je naam niet juist had gespeld,geen toeval misschien...

groet LS
liesanne
liesanne okt 11 '07
hoi Karin
wil je wat meer vertellen over het heks zijn.(of heb je dit al ergens geschreven,waar kan ik het dan vinden?) Jouw naam heeft een mooie betekenis,vind ik.
groet LS.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 11 '07
Hey Liesanne,

Misschien durf je het aan om je foto te laten lezen? Vaak zien we nog meer dan wat we nu over je vertellen n.a.v. dit "simpele" introductie verhaaltje. Denk er maar eens over ;)

Sjuul
liesanne
liesanne okt 11 '07
bedankt voor je reaktie Dineke.met welke naam word je het liefst aangesproken?

tot horens LS
liesanne
liesanne okt 11 '07
hoi kath
En zijn vingers bij het typen???????
liesanne
liesanne okt 11 '07
Julien,wil je me van meer vertellen over foto's lezen en de functie daarvan.Ik ben er niet echt mee bekend. Ik begrijp dat o.a. jij dit ook doet?

ik heb er wel belangstelling voor.
LS.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 11 '07
Maar natuurlijk. Alles wat je erover wilt weten kun je vinden via:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/14432#Post14432

Ik doe het inderdaad ook, maar er zijn er meer.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki