Loading...
nl

lachen is gezond

dragon
dragon okt 1 '07
Hoi allemaal!

lachen is gezond voor lichaam en geest, het is goed voor de doorbloeding, voor de ademhaling (en ademhalen zorgt er volgens veel therapieen voor dat je je emoties voelt), lachen maakt je losser, minder somber, zorgt ervoor dat je op een andere manier tegen de dingen aan kunt kijken en.... lachen is LEUK!

Als iets nou gezond en leuk is, laten we dat dan vooral doen!

Wie doet er mee en maakt ons allemaal aan het lachen?
Delen:
dragon
dragon okt 1 '07
Oh, en ik ga zelf ook even nadenken over een leuk verhaal of een grappige droom. Dus.....wordt vervolgd!
inneke
inneke okt 1 '07
geweldig, een beetje meer humor kan zeker geen kwaad. Laat maar komen ;)

Lichtheid, zot doen, verwondering, speelsheid, lachen van opluchting...
dragon
dragon okt 1 '07
hai Inneke,

een grote glimlach heb je mij alvast bezorgd, dus ... het werkt!!

groetjes en tot lachs,

Dragon
inneke
inneke okt 1 '07
Ah fijn, en ik was net aan het denken dat ik naar't schijnt heel grappig ben in mijn manier van doen, maar dat het via de computer natuurlijk niet zo duidelijk overkomt
sefewet
sefewet okt 1 '07
ik hou van lachen :D. is 1 van mijn grootste specialiteiten lachen om de meeste dingen. zelfs hele droge britse humor :P
dragon
dragon okt 1 '07
nog geen grappig verhaal, maar wel een filmpje over lachen en om te lachen: http://www.youtube.com/watch?v=eXgdSOxaCGI
sefewet
sefewet okt 1 '07
ik weet zeker dat die gast majin buu die stem deed van dbz ik bedoel die dikke buu dezelfde stemmetje op sommige punten en dit is echt grappig ik lag letterlijk in een deuk hahaha.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 2 '07
Geweldige lach. Wil je ook een leuke lach horen:
http://www.goedzo.com/index.php/2007/03/24/title_16

Leuk onderwerp dit.
admin
admin okt 2 '07
http://nl.youtube.com/watch?v=C_Y-TRImqXI

Deze vind ik ook helemaal geweldig!
dragon
dragon okt 2 '07
mensen... ik lig in een deuk!!!
inneke
inneke okt 2 '07
Eerst een oinklach en dan nog eens 4 biggetjes?!!

Oh my God! :D
Phaser
Phaser okt 3 '07
Lachen is gezond als de lach gemeend is.
Mensen lachen vaak omdat ze niet willen laten zien dat ze eigenlijk verdrietig zijn...
Dan is lachen niet gezond.
inneke
inneke okt 3 '07
Je slaat de nagel op de kop, maar lachen kan ook een heel gezonde ontlading van emoties zijn en kan ook erg verbinden. Ik herinner me nog zo'n momenten bv. bij de begrafenis van ons Frans Buldogje Wisky vorig jaar. Mijn ma was maar aan het snotteren en aan het jammeren en ineens begon ze te knorren als Wisky :)of deze winter bij het 'afscheid' van m'n kleine neefje (hij leeft nog steeds...) werd m'n ma gemasseerd door mijn ventje. Dit was ongelooflijk grappig en de drie zussen kwamen niet meer bij van het lachen. De tranen stroomden over onze wangen en mijn pa en de schoonbroers stonden erbij en keken ernaar
Ik denk niet dat ons lachen een wegsteken van verdreit was, maar een ontlading ervan...

Cynisme en sarcasme vind ik erger. Het is jammer genoeg vandaag de dag een heel erg geaccepteerde vorm van 'humor'.
Phaser
Phaser okt 4 '07
Ik denk dat sarcasme er gewoon bijhoort.

Ik denk dat door sarcasme op de een of andere manier je merkt dat de persoon die de opmerking maakt, weet waarover het gaat.
Hij of zij begrijpt de inhoud waarover hij zijn sarcasme laat spreken.
dragon
dragon okt 4 '07
lachen is leuk zolang het niet gemeen bedoeld is, en als anderen er niet door gekwetst worden.

Ik kan in een deuk liggen als struikel of niet uit mijn woorden kom en vind het heerlijk als mensen lekker meelachen. Er zijn mensen die het liefst door de grond zakken als zoiets ze overkomt, dan kan lachen heel verkeerd overkomen.

Toch lucht lachen juist vaak op. Vooral in moeilijke situaties kan het wonderen doen!
inneke
inneke okt 8 '07
" Hoe bereid ik een huwelijksaanzoek voor?"
http://www.archive.org/details/Giorgo_vroeg_het_aan_Inneke_MID
dragon
dragon okt 8 '07
kippenvel...een lach...een traan.

Heel mooi!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki