Loading...
nl

[TEK] 2, staande en zittende madam.

Ayasha
Ayasha sep 30 '07
Vrijdag is zowat de saaiste dag die je je kan voorstellen dus ik had me gewapend met mijn tekenblok en podloden :+ de tekeningen zijn vanuit de large catalogus maar ben mezelf beetje aant trainen op uit het hoofd tekenen. Dus; kijken, weg steken, en tekenen zonder het voorbeeld er langs te hebben liggen ;)



geen enkele bewerking bij uitgevoert.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 30 '07
Erg mooi Kath. Wat is eigenlijk de Large catalogus?
inneke
inneke okt 1 '07
wilde jij als kind ook modeontwerpster worden?! :)
Ayasha
Ayasha okt 1 '07
Nee hoor, absoluut niet. Ben nooit het type geweest voor dat soort 'mode bewuste' kleding. Ben als kind altijd meer 'jongen' geweest kwa gedrag en kuren dan meisje :=
inneke
inneke okt 1 '07
:)
Rond m'n 11-12 jaar deed ik niks liever dan 'modellen' tekenen, maar toen ik in het middelbaar onderwijs 'plastische opvoeding' kreeg, verdween de lust om te tekenen..
Ayasha
Ayasha okt 1 '07
Deze zijn niet bedoeld als modellen ;)Bovenstaande dames komen uit een alto-bestelboekje dat elk seizoen uitgegeven word, het zijn posters. Ze gaan meer richting gothic dan richting modellen :)Deze teken ik vaak uit verveling (op school als ik mijn tekenmap mee heb en uit mijn hoofd moet tekenen)
Debiorah
Debiorah okt 1 '07
Goed gedaan Kath! Hoe bevalt deze manier van tekenen? VOlgens mij groei je echt in je tekenen, hoe ervaar je dit zelf?
Ayasha
Ayasha okt 1 '07
Debiorah; gezien het tijdstip van de tekeningen was ik vooral blij dat het voor het nodige tijdverdrijf zorgde :+ ze zijn nl tijdens de lessen getekent :)) Heb vandaag eentje wat ingekleurt maar :+

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki