Hoi Marina,
Hierbij mijn fotolezing. Hij is onder voorbehoud en ik ben erg benieuwd of hij een beetje klopt.
Je kijkt echt de kat uit de boom, maar doorziet wel veel. Toch kan jij af en toe flink op je teentjes worden getrapt, en dan ben je echt verontwaardigd. Niemand hoeft dan ook maar iets tegen je te zeggen, want dan kan jij heel gemeen uit de hoek komen.
Wat dat betreft weet jij prima hoe je mensen die kan raken en kwetsen. Gelukkig gebruik jij die kennis bijna nooit, maar het is wel prettiger voor jou om het te weten. Je kan dan namelijk iets makkelijker tegen iemand ingaan omdat je dan "nog wat achter de hand" hebt.
Je lacht graag en veel. Echt een gezelligheidsdier dus. Toch hoeft het niet ingewikkeld. Een kroegje met een paar vrienden is net zo leuk als een luxe cruise weet ik veel waar.
Stabiliteit vind jij heel erg belangrijk en heb je ook erg nodig. Daarmee neem je wel wat minder risico's dan dat je zou kunnen. Je bent er voorzichtig door. Je houdt liever een slechte situatie in stand, dan dat je hem afbreekt en totaal iets anders probeert.
Je hebt een enorme diepe en oude ziel. Het wordt tijd om deze ook eens naar buiten te laten zien
. Voor nu zit hij een beetje verstopt in je binnenwereld.
Je intuitie luister je op dit moment niet zoveel naar. Toch is er ergens een stemmetje in je, dat een weg naar buiten zoekt. Deze lezing is vermoed ik je eerste poging tot het ontdekken van jezelf. Ik hoop dat je het ook aandurft, ook al is het totaal iets nieuws en spannends voor je.
Spiritualiteit / Paranormaliteit zit wel in je familie, maar wordt in jouw gezin niet (meer) actief beleefd. Ik vermoed dat misschien een oma van jou paranormaal was, en je er misschien ook wel iets van hebt opgepikt. Je hebt het in je roots, maar bespeur het nu niet meer.
Toch heb je wel iets waarbij ik zie dat je meer voelt en weet dan dat je laat merken. Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven.
Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat je ervan vindt, en of het nog een beetje klopt.
Groetjes Julien.