Loading...
nl

droom over overleden opa en oma

linkie
linkie sep 24 '07
naar aanleiding van de droom van minana heb ik laatst een droom gehad die ik zelf niet helemaal snap. Ik heb alle reacties bij minana gelezen maar kan ze niet helemaal op mijn situatie toepassen.

Ik ben in een kamer en het lijkt of hier verhuisd wordt. het is niet vol. In de kamer staat een koffietafel. Hieraan zitten mijn overleden oma en opa (van mijn vaders kant), mijn ouders en ik. We drinken iets samen.
Mijn oma snijdt een stukje van een bonbon met een mesje en neemt er daarna een hapje van de bonbon. Iedereen heeft wat te snoepen behalve ik en het doet me eigenlijk niets, ik vind het best.
Op den duur snijdt mijn oma iets van een krentencake/brood af en eet er een hapje van.
Daarna maakt ze een stukje bonbon voor mij en geetf het aan me om me te verwennen. Ik pak het aan, breek er een stukje vanaf en geef de rest terug. Ze kijkt me verbaast aan en zegt dat alles voor mij is. Ik zeg dat dit niet hoeft. Zij zegt van wel en ik leg het bordje met wat over is op tafel zodat een ander ervan kan eten. (wat niet gebeurt)
Het is wel verleidelijk maar ik blijf er toch vanaf.
Dan zie ik alleen nog het gezicht van mijn oma, die komt steeds dichterbij. Ik kijk op het laatst zeg maar naar haar mond-tanden. Het voelt best goed. Het maakt me wel gelukkig. Daarna wordt ik wakker.

Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki