Loading...
nl

Rat

Acheliah
Acheliah sep 21 '07
Zaterdag krijg ik op de chat te horen dat Rat vrij is. Even later staat er geintjuh. Nog geen twee tellen later staat er Rat staat hier naast mij ik zeg ja en want ik wil de boel niet opfokken en erger maken verder hou ik wijselijk mijn mond. Ik ga s'avonds om half 10 weg omdat ik iets moet doen rijd er steeds een zwarte auto voorbij met gierende banden en terwijl ze stoppen roepen ze kk hoer. Volgens Bad-boy is het de bmw van richard. Het zou idd kunnen dat het gedonder gaat beginnen. Tussen 1 uur s'nachts en half 6 is er bij mij ingebroken maar er is niks weg. Bangmakerij dus. Ik ben naar binnen gegaan met een eind hout terwijl mijn maatjuh en vriendin buiten bleven staan. Zondag moest ik naar mijn vriendin d'r verjaardag en aan het einde van de middag wordt ik gebeld of ik het telefoon nummer van mijn maatjuh weet want die zou mij van het station komen halen maar er stond een donkere stationcar al dik een uur voor mijn deur. Dus toen mijn maatjuh weg reed om mij te komen halen reed ook de stationcar weg dit was rond 18 uur. Dinsdag laat mijn vriendin de hond uit en ziet ze een donkere wagen staan die haar aan blijft kijken 5 á 10 minuten lang en vervolgens wegrijd. Nu weet ik zeker dat Rat wraak gaat nemen. Ik moest dit ff kwijt

Dikke Kus Dieneke

Liefs Dieneke
Delen:
admin
admin sep 21 '07
Lieve Dieneke,

Ik weet niet wat ik kan zeggen en ook niet wat ik kan doen.
Ga hulp zoeken, ga niet afwachten.
Ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt en weet dus wat je voelt.
Ga niet in de slachtofferrol zitten please, probeer uit te vinden of hij inderdaad los is en wellicht kun je een paar daagjes onderduiken, meld álles wat vreemd is bij de politie. Veel doen die niet maar dan is je verhaal wél bekend mocht het uit de hand lopen.
Hou je taai, ik wilde dat ik meer kon doen.

Dikke knuffel,
karin
Acheliah
Acheliah sep 21 '07
Hij is niet vrij dat weet ik dit zijn maatjes van hem hij of zijn familie zitten die gasten op te steken. Ik denk ook dat ze mij alleen bang willen maken maarja dat weet je bij dat soort volk nooit. En idd de politie doet idd niks. Ben alleen bang voor mijn spullen want hun weten precies wanneer ik weg ben en thuis.

Liefs Dieneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki