Loading...
nl

Droom over Boliviaanse Mannen

Beschermengel
Beschermengel sep 20 '07
Ik schrijf (voor mij) belangrijke dromen op in mijn dromenboek.

Hier 1 droom die ik zelf erg mooi vind.
6 december 2005:

Er werd aan de deur gebeld, ik deed open en er stonden 7 Boliviaanse mensen aan de deur ( ik had ze geteld )..ze zeiden niets en 1 man keek me aan .
Er stond ook een wit met zachtgroen busje voor de deur .
Die ene man die voorop stond keek me zonder emotie aan...en kreeg ineens op mijn linkerborst een speltje opgeprikt.
Ik keek naar het speltje ....het was een GELUKSKLAVERTJE!!
Zonder dat ik wat zei..want ik was een beetje met stomheid geslagen, zei de man.......JE HEBT EEN GROET VAN JE ZOON!

Nou ik was gelijk wakker haha ....en heb hem opgeschreven.
Ik was er erg blij mee ..toch weer een berichtje van mijn kind, al zei hij het niet zelf maar via die mensen.

Beschermengel
Delen:
admin
admin sep 20 '07
Misschien een stomme vraag Beschermengel,
Hield jouw zoon van het computerspel Tombraider toevallig?
Dat is met beelden uit Bolivia opgenomen, ik kwam het tegen toen ik op Bolivia aan het googlen was en ik moest het gewoon even vragen.
Beschermengel
Beschermengel sep 20 '07


Hallo Karin,

Mooi het filmpje!.......eerlijk gezegd weet ik het niet , hij was wel heel gek met computerspellen van mario bross...en voetbal spellen..super nintendo enz.. toen had je nog niet zo gek veel spellen.
Wat is Tombraider eigenlijk voor spel?
sefewet
sefewet sep 20 '07
hahaa, deze droom was wel tegelijk wel humor maar ook heel mooi. dit moet denk ik wel heel erg troostend hebben gewerkt bij je.
en tombraider, ik ben er ook niet zo bekend mee maar ik heb gehoord dat daar een vrouwelijke avonturierster ofzoiets allemaal schatten moest zoeken en al en veel mannen houden van dit spel omdat die vrouw om het even netjes te zeggen veel bepaalde vormen heb... heb ook 1 keer gezien vond het niks aan... athans dat spel en die vrouw natuurlijk niet die vrouw ofzo aaaah doh nu ga ik weer moeilijk doen...
admin
admin sep 21 '07
Het is een spel van een vrouw die op zoek gaat naar schatten in hele oude tempels enzo.
Ik vond het altijd een erg mooi spel, ik dacht een link te hebben gevonden tussen de Boliviaanse mannen en jouw zoon.
Volgens mij heb ik echter de plank weer eens volkomen mis geslagen
:)
Het moet een enorme troost voor je zijn dat je zulke mooie seintjes van je zoon krijgt.
Ik heb vier kinderen en kan me niet voorstellen hoe het moet voelen als ik er 1 zou moeten missen.
Je hebt een bijzonder kind Beschermengel.
Beschermengel
Beschermengel sep 21 '07


Ja een bijzonder kind, daar heb je helemaal gelijk in..hij was (is) echt een zielemaatje...en het contact wat we op aarde hadden..hebben we nu nog eigenlijk..alleen zie ik hem niet.

Ik geloof niet dat ik het spel herken..hij had veel spellen hoor maar de meeste waren voerbalspellen daar was hij gek op!
Maar zou hij wel het spel gespeeld hebben ..wat zou de link dan zijn denk je?..ik ben erg benieuwd!!

Liefs Beschermengel
Beschermengel
Beschermengel sep 21 '07


Dank je wel Jos, voor de uitleg van het spel.. ik geloof ik denk welk spel je bedoelt.

Liefs Beschermengel
admin
admin sep 21 '07
Hoe ik op die gedachte kwam bedoel je?
Omdat ik toen ik op Bolivia aan het googlen was en toen kwam ik een stukje tegen waarin werd vermeld dat het spel tombraider zich voornamelijk afspeelde in Bolivia, meteen kwam een beeld in mijn hoofd van een jongen die een computerspel speelde. Dat kan natuurlijk puur toeval zijn, maar omdat het in mijn hoofd bleef spoken heb ik het hier maar neergezet.


liefs,
karin.
Beschermengel
Beschermengel sep 21 '07

Ja het is wel toevallig he..misschien heeft hij het wel gespeeld zou best kunnen, maar zeker weten doe ik het niet.

Ja en het toeval wil ook nog ..de droom die ik dus had was precies op de avond van mijn verjaardag..dus ik zag het echt als een cadeautje!
Bedankt in iedergeval!

Liefs Beschermengel
proost
proost nov 28 '07
Beschermengel, dat je op de avond voor je verjaardag er extra ontvankelijk voor bent zo'n droom te krijgen kan ik me levendig voorstellen.
Dat zachtgroene busje voor je deur viel je in je droom ook op.
Heb je zelf enig idee waarom of waartoe? Busjes zijn vervoermiddelen en komen ergens vandaan en gaan ergens naartoe.
Beschermengel
Beschermengel nov 28 '07
Hallo Proost,

Nee zou niet weten waar ze vandaan kwamen...het busje was wel van hun..want ik had het busje nog nooit in mijn straat gezien..( de droom speelde zich af in mijn huidige straat waar ik nu woon).Het was een zacht groene kleur heel appart.
proost
proost nov 29 '07
Beschermengel, bedankt voor je reactie. Dat busje intrigeert me i.v.m. je levensreis. Als je voor het slapen gaan eraan denkt in dat busje te zitten, dan kom je er in je droom misschien in en kom je met deze droom van je verder. Of vindt je dit een gekke tip?
Beschermengel
Beschermengel nov 29 '07
Nee hoor helemaal niet..ik zal het is proberen alhoewel de droom wel 2 jaar geleden is gedroomd..maar weet het nog precies hoor en de mannen kan ik ook nog voor me halen.
Goeie tip! Bedankt!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki