Loading...
nl

Mijn foto

Changing
Changing sep 17 '07
Hallo,
Graag wil ik vragen of iemand mijn foto wil lezen. Eigenlijk ben ik een beetje op zoek naar bevestiging van zaken die ik heel diep van binnen eigenlijk al weet, maar misschien zijn er nog mensen die mij meer inzichten kunnen geven.
Bedankt alvast!

Delen:
Thomas A
Thomas A sep 17 '07
Ha Changing

De antwoorden die je zoekt zijn inderdaad alleen in je zelf te vinden. Hooguit ontkenning kan je hierin in de weg staan. Immers je eigen gevoel geeft je aan of iets waar is of niet. Toch is het soms nodig om zichtbaar (bevestigd) te worden door wat dan ook. Luisteren naar het eigen hart/ziel/innerlijke meester) is niet altijd mogelijk en toch liggen hier alle antwoorden.......

Twijfelen is niet erg - al zeggen anderen vaak van wel, of voelt het voor hetzelf niet prettig - hierdoor leer je juist wel het beste naar situaties/keuzes te kijken.........

Ik lees je een dezer dagen

groetjes

Thomas
Changing
Changing sep 17 '07
Dank je wel Thomas. Het klopt i.i.g. wat je zegt met betrekking tot de twijfel. Ik wacht het rustig af.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 18 '07
Hoi Changing,

Ook ik wil graag je foto lezen. Ik heb de lezing van Thomas nog niet gelezen, zodat ik niet beinvloed wordt. Kan dus betekenen dat er dingen dubbel uitkomen, dus dat weet ik niet.

Ik zie een vrolijk iemand die wel van een terasje pakken houdt. Je hebt niet heel veel vriendinnen, maar dat is ook helemaal niet nodig. Je weet echte vriendschap goed te waarderen, en daarom houdt je de goede vrienden ook echt dicht bij je.

Je bent geen meeloper en ik zie jou wel als iemand die vaak een voortrekkersrol heeft.

Je bent doortastend, maar hebt moeite met goed luisteren. Komt omdat je niet genoeg tijd neemt in je denk-proces en al snel doorgaat met het eerste wat verteld wordt, zonder dat je de rest afwacht.

Ik zie ook een echte gezellig kwebbelkous in je, die het leuk vind om te kletsen.

Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind het een stralende foto. Klinkt gek, want ik weet dat je het zelf niet zult zien, maar kijk zelf eens goed, en ga door je ogen heen. Vanuit je kern staal je, en dat schijnt er echt doorheen.

Groetjes Julien.
Changing
Changing sep 18 '07
Hoi Julien,
Dank je wel voor het foto lezen. Ik herken er wel een aantal dingen uit en een aantal dingen niet. Het stralende vind ik zelf ook wel hoor deze foto is van na de vakantie waarin ik een enorme persoonlijke groeispurt heb doorgemaakt.
JulienMoorrees
Mag ik weten wat je niet herkent, en wel herkent?
Changing
Changing sep 18 '07
Ja natuurlijk! Het gedeelte over vriendinnen en vriendschappen is absoluut waar, ben geen meeloper en het deel over het niet luisteren en het actie ondernemen zonder de rest af te wachten is ook zeker waar.
De voortrekkersrol zie ik zelf niet zo, terrasjes ben ik niet dol op, en het kletsen herken ik niet. Ben juist meer een stille.
Maar ik ben wel onder de indruk van de kwaliteiten die je uit de foto hebt gelezen.
Vooral het deel over niet luisteren was even slikken...
JulienMoorrees
Hey bedankt voor je reactie. Jammer dat de lezing niet voor 100% klopt. Maar ja, het is ook geen exacte wetenschap :). Ik vind het verder niet erg hoor, als je er zelf maar iets aan hebt, heb ik het in mijn ogen goed gedaan.
admin
admin sep 18 '07
11.11 :)
Zie je hem Nims?
JulienMoorrees
Ja hij was me ook al een paar keer opgevallen ;). Dus changing, dit is een aanwijzing dat je meer spiritueel moet bezig zijn om eruit te komen :).
admin
admin sep 18 '07
Of een boodschap aan jou Nims....
Een signaal dat je nog steeds goed bezig bent.
En dat je het lezen van foto´s met de juiste intenties benaderd.
Een pluimpje van boven, das mijn gevoel.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 19 '07
Oh op die manier Karin ( ;)). Wat lief van je en bedankt! Vind het een mooie gedachte. Bevestiging en een schouderklopje krijgen vind ik altijd leuk dus :D.
Changing
Changing sep 19 '07
Ik zal de goede raad ook maar opvolgen! Ben er inderdaad wel heel erg mee bezig, dus tevens voor mij een seintje dat ik goed bezig ben. Bedankt.
admin
admin sep 19 '07
Lol, lief dat jullie mij bedanken maar das niet nodig.
Ik heb niets gedaan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 19 '07
Je hebt ons op iets gewezen Karin :). Dat was ons anders ontgaan ;)
Changing
Changing sep 21 '07
Is er misschien nog iemand die iets wil of kan zeggen?
Thomas A
Thomas A sep 23 '07
Ha Changing

Ik spiegelde mij in jouw zoektocht en schreef de volgende woorden.............

Innerlijk weten.

Verzet

Er is meer……..

Innerlijk weten; Vragen naar bevestiging van iets dat je in wezen “heel diep van binnen weet”. ok? Dus zolang anderen jouw gevoelens en innerlijk weten niet bevestigen, geloof jij jezelf niet. Of zit het anders? Wil jij jouw waarheid graag bevestigd zien door hen die dichtbij je staan om een grotere verbondenheid te ervaren? Niets wil ik je in de mond leggen. Het zijn maar een paar hypothetische vragen. Toch de innerlijke waarheid (weten) is wel jouw waarheid en daarmee DE waarheid. Dat deze specifiek van jou is verandert daar niets aan. Het is enorm belangrijk hierin te geloven, of deze nu door anderen bevestigt wordt of niet. Het is het weten van de ziel waar jij het over hebt en daarom ook zul jij je antwoorden gaan krijgen wanneer jij gaat - lezen over en - ervaren vanuit de ziel. Vergeet niet dat in de maatschappij zoals deze nu is er amper aandacht voor is, terwijl jij beseft dat er wel degelijk behoefte is aan het invullen van diep liggende vragen.

Verzet; weerstand. Er is nogal wat weerstand in je. Er is behoefte aan meer duidelijkheid in je die aangeeft op zoek te gaan naar meer verdieping. Er is ook weerstand tegen een aantal dingen waar jij nu mee bezig bent in het leven zoals dit nu voor jou is ingericht. Dagen lang gaat het goed en ben je een soort van “volgzaam”, maar daarna zijn er dagen van heftige weerstand. Deze disharmonie mat je regelmatig flink af, maar is tevens vertrekpunt naar jouw eigen zoektocht. Daarom ook maak ruimte voor verdieping en of dit nu binnen het beoefenen van een expressieve hobby, of het lezen van verdiepende boeken is, meditatie of wat dan ook. Zorg voor meer verdieping en maak je los van de oppervlakkige contacten die nu om je heen zijn. Zoek ook geen bevestiging meer bij hen die je toch niet kunnen volgen, dit werkt alleen maar verstorend. Ik voel dat jij je in een kring begeeft die jou niet verstaan. De lieve vrede bewaren mag niet verstikkend werken. Aan hen die het meest dichtbij je staan; Zij zullen met jou mee veranderen wanneer jij het goede voorbeeld geeft, dus dwing niets af………….

Er is meer; de levens omstandigheden hebben je aangegeven dat er meer is. Hoe moeilijk kan het soms zijn om antwoorden te vinden. Toch is de wens voldoende om de antwoorden op je pad te krijgen. In die zin kun je het ook allemaal loslaten en gewoon je ding doen wat gedaan moet worden. Wees geduldig; iets wat je niet altijd bent. Laat je ook niet lamleggen omdat gevoelens van moedeloosheid met je op de loop gaan. Heb vertrouwen dat je de antwoorden die je zoekt op je weg komen, ook al heb je dit lang niet altijd. Vaak komen antwoorden uit een hoek van waaruit je dit helemaal niet ver-wacht. Je weet dit eigenlijk al, want het is je al meerdere keren gebeurd.
Tracht een liefdevol medemens te blijven hoe ongeduldig het je soms ook maakt, dat anderen je niet bevestigen. Zij hebben niet de inzichten die jij krijgt en hebt. Laat dit niet leiden tot onderlinge disharmonie.

Misschien is dit allemaal teveel gevraagd en gezegd op dit moment, maar jouw liefde zal je er allemaal doorheen leiden. Geduld is jouw sleutelwoord.

Boek suggestie; “Het onpersoonlijk leven”, Ankh Hermes.

Met respect

Thomas
Changing
Changing sep 25 '07
Beste Thomas,
Heel hartelijk dank voor deze uitgebreide reading, die ik overigens meerdere malen heb doorgelezen voordat ik tot antwoorden kwam.

Het Innerlijk weten:
Ik denk dat je gelijk hebt met de eerste hypothese. Ik zoek bevestiging bij anderen omdat ik mezelf niet geloof. Dat is een enorm aandachtspunt waar ik ook hard aan werk en wil werken. Gaandeweg krijg ik wel steeds meer vertrouwen in mezelf en dat de keuzes die ik maak de juiste zijn. Door middel van boeken en interessante sites als deze krijg ik ook steeds meer inzichten, maar daarin stuit ik inderdaad op

Verzet:
Het klopt precies wat je daarover schrijft. Meer wil ik daar eigenlijk niet aan toevoegen, het klopt gewoon. Binnenkort ga ik Reiki 1 doen, puur voor mezelf. Daardoor hoop ik ook meer verdieping te ervaren

Er is meer:
Volgens mij weet ik dat al heel erg lang, zo lang als ik me kan heugen. Als kind was ik daar al van overtuigd, maar als je ouder wordt ben je niet meer zo onbevangen. Maar dat er meer is dat weet ik zeker, daar heb ik geen bevestiging voor nodig.

Het boek ga ik zeker lezen, dank voor de tip.

En het geduld.... ja ook daarin heb je gelijk. Ben soms een beetje te impulsief en ongeduldig, maar heb al op meerdere fronten gemerkt dat het met een beetje geduld hebben al een heel eind in de goede richting komt. Aldoende leert men!

groet, Changing

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420