Loading...
nl

achtervolgd

Angela E
Angela E sep 14 '07
Hoi, ik heb altijd dezelfde droom, het is wel altijd een andere plaats waar het zich afspeeld (het zijn altjid gangen of steegjes) maar ik wordt in mijn dromen achtervolgd door iets of iemand, maar ik kan mijn achtervolger nooit zien. En ik kan er niet aan ontsnappen.
Kan iemand me hier een verklaring voor geven wat dit betekend? Want omdat hij zo vaak terug begint te komen begin ik toch wel ongerust te worden.:s
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 15 '07
Als je achtervolgd wordt door iets dat je niet kunt zien, wordt je eigenlijk achtervolgd door jezelf. Simpelweg betekend dat, dat je op de vlucht bent voor jezelf, en dat het tijd wordt om de waarheid in te zien, zodat je kan zien waarvoor je nu echt vlucht. Kijk dus eens goed naar je huidige, allerdaagse levens, en zie wat je graag zou willen ontvluchten.
linkie
linkie sep 16 '07
beste angela,
ik heb een boekje over dromen en dit zegt het over achtervolgingen, misschien kun je er wat mee:

Achtervolgingen in dromen kunnen heel realistisch overkomen. Is de dromer de prooi, dan heeft de droom waarschijnlijk te maken met angst voor iets in het dagelijks leven, maar meestal voor iets in het onbewuste.

Achtervolgt worden heeft soms iets te maken met een gemiste deadline, werk dat niet af is of een bedreiging.

Sommige mensen denken dat dromen over achtervolgingen onzekerheid weerspiegelt. Het kan zijn dat de dromer tegen een situatie opziet die hij liever zou vermijden.

Wordt je achtervolgt door 1 persoon, dan kun je bang zijn voor intieme relaties.

Meerdere achtervolgers kan erop wijzen dat u bang bent overrompelt te worden door familieleden of collega's. Ofdat uw mening over een belangrijke kwestie niet gehoord wordt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki