Loading...
nl

droom over ogen.

linkie
linkie sep 14 '07
Mijn droom van vanacht, ben benieuwd naar reacties of weetjes of intrepetaties op dit onderwerp.

Ik zat in de klas, mijn tafel en stoel waren nat geworden door iets en ik was het aan het droog maken. Intussen begon de les met een documantaire die op de tv werd getoont.
Toen alles droog was, ik mn etui van de grond had gepakt en op mn stoel ging zitten bleek dat ik de tv maar half kon zien doordat er iemand voor zat.
Ik besloot vooraan te gaan zitten. Als beloning kreeg ik daarvoor een plastic gele bril zonder glazen. Meerdere leerlingen hadden deze bril gekregen. Niet iedereen, de leerkracht had nog brillen over.
Ook had de lerares een leesbril met glas die iemand in de klas ging krijgen. Dat was ik. (ik weet niet waarom) Ik zat wat te geinen met mn buurman tim omdat die bril er raar uitzag (hij had er ook een op) en ik er twee had enzo en weet eigenlijk niet meer waar de documentaire precies over ging.
Uiteindelijk werden er nog ogen uitgedeeld van karton die in de bril paste. De ogen stonden op een gele achtergrond en waren helemaal open. Die ogen moest je in je bril zetten zonder hem af te zetten. Ik had twee brillen op mn neus dus dat was lastig. het lukte wel en dus zat ik naar die twee kartonnetjes te kijken, ik probeerde er langs te kijken en we maakte wat grapjes. Maar eigenlijk zag ik niets toen ik naar de kartonnetjes keek (dus naar de acherkant van de ogen) werd die rood.
Toen werd ik wakker.

De droom die hierna kwam ging over het wegbrengen van een collega naar huis via de snelweg, en uitvinden wat de beste verbinding was, met auto en trein en kijken op de kaart.
Uiteindelijk zijn we er wel uitgekomen gloof ik, maar die droom was veel minder uitgesproken dan de eerste.
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki