ja klinkt vaag en al maar iets voor de zomervakantie was gebeurt was vager dan vaag was
het onweerde en op een gegeven moment sloeg er in mijn buurt een bloedrode bliksemflits in, ik zag die flits en op dat moment was ik de komende twee minuten totaal ergens anders.
ik stond midden in een markt en zag elven en dwergen, engelen en demonen en al en nog meer van die wezens ik zag mezelf ook totaal anders kwa uiterlijk enz enz ik keek naarmijn handen en ook naar mijn omgeving en al en toen zag ik natuurlijk al die wezens. ik kwam terug en toen zag ik op mijn tel dat ik twee minuten weg was, ik smste de gebeurtenis naar mijn vriendin en zij zei dat er niet eens 10 sec voorbij was geweest.
toen kreeg ik wel even een halve hart aanval :P. ik dacht van omg en ik schrok me natuurlijk dood. maarja het rare is een week later zag mijn vriendin ook een bloedrode bliksemschicht en die stopte in de helft van de lucht en ging een soort van poort dinges in. dit klinkt heel vaag en ik wil graag antwoord hierop, want ik snap er zelf niet veel van.