Loading...
nl

iets vaag

sefewet
sefewet sep 10 '07
ja klinkt vaag en al maar iets voor de zomervakantie was gebeurt was vager dan vaag was
het onweerde en op een gegeven moment sloeg er in mijn buurt een bloedrode bliksemflits in, ik zag die flits en op dat moment was ik de komende twee minuten totaal ergens anders.
ik stond midden in een markt en zag elven en dwergen, engelen en demonen en al en nog meer van die wezens ik zag mezelf ook totaal anders kwa uiterlijk enz enz ik keek naarmijn handen en ook naar mijn omgeving en al en toen zag ik natuurlijk al die wezens. ik kwam terug en toen zag ik op mijn tel dat ik twee minuten weg was, ik smste de gebeurtenis naar mijn vriendin en zij zei dat er niet eens 10 sec voorbij was geweest.
toen kreeg ik wel even een halve hart aanval :P. ik dacht van omg en ik schrok me natuurlijk dood. maarja het rare is een week later zag mijn vriendin ook een bloedrode bliksemschicht en die stopte in de helft van de lucht en ging een soort van poort dinges in. dit klinkt heel vaag en ik wil graag antwoord hierop, want ik snap er zelf niet veel van.
Delen:
admin
admin sep 10 '07
Ik heb een site gevonden met een foto van een rode bliksem, ik hoop dat je engels oké is :)


http://www.chaseday.com/lightning.htm
sefewet
sefewet sep 10 '07
nou het onweer was nog een stuk donkerder rood echt bloedrood heel donker ook en het was midden op de dag. en het was niet zo donker als bij de meeste plaatjes ik bedoel de lucht dan :P
admin
admin sep 10 '07
Toets gewoon allerlei synonymen voor rode bliksem in op google, ook in het engels. Wie weet wat je tegenkomt, ik heb er nooit van gehoord.
Wél heb ik ooit een electrische storm in Australie meegemaakt, dat was Supermooi!
Maar niet hetzelfde.
Beschermengel
Beschermengel sep 11 '07

Ik heb ook zoiets meegemaakt..maar niet met onweer..dus ik denk niet dat je er wat aan hebt..maar wil het toch vertellen.

Ik stond in een winkelcentrum ..dus heel druk met mensen ( ik was heel rustig ,..toen plotseling alles bloedrood werd..de mensen.. de ruimte ..ik kon er gewoon naar kijken ..na ongeveer 1 minuut ( want ik keek ook op mijnhorloge ) was alles weer normaal!
Ik vondt het heeel raar ..en heb het eigenlijk nooit verteld, maar nu jij dit schrijft kwam het weer naar boven, alleen dus zonder onweer. (dit is ongeveer 6 jaar geleden gebeurt hoor)

Liefs Beschermengel
sefewet
sefewet sep 11 '07
dat klinkt ook weird, maar ik eigenlijk aan iedere reactie en verhaal wel een beetje van ieder van jullie als jullie die geven. dan ken ik erover nadenken ook en misschien wel zo beetje bij beetje de puzzel. en de info die je me af is ook wel interressant.

alleen bij mij werd niet alles bloed rood. maar ik stond gewoon midden op een markt en was compleet ergens anders.
maar misschien keek je wel op een andere manier, ja klinkt weird zogezegd of vaag maarja wat mij opvalt nu het heeft zowiezo met bloed rood te maken allebei athans iets.
Dennis
Dennis sep 11 '07
Wow dit is bijzonder zeg. Ik ben benieuwd waarom jullie deze dingen krijgen.
sefewet
sefewet sep 11 '07
ik denk dat ik wel snap waarom het bij mij gebeurde, nu ik erover nadenk, ik twijfelde teveel aan mezelf met dingen en vaak gebeuren dan op zo n moment zulke dingen bij mij alsof het zegt van niet stoppen gewoon door gaan en vooral blijven geloven in wat je doet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '07
Inderdaad een bijzondere ervaring. Ik heb geen idee wat het betekend, maar dat het indruk heeft gemaakt kan ik me goed voorstellen. Misschien dat je verhaal toch bij iemand herkenning oplevert wanneer iemand gaat zoeken op rode bliksem en elfjes. Wie weet laten ze hier wel een berichtje achter.
Paradijs
Paradijs jul 19 '08
Bijzonder dit, heb dat nog nooit gehad...maar ik vind het wel interressant om te lezen...

IK ga vandaag eens googelen hier over.
Lena
Lena jul 20 '08
Origineel bericht van: Paradijs
Bijzonder dit, heb dat nog nooit gehad...maar ik vind het wel interressant om te lezen...

IK ga vandaag eens googelen hier over.


ach wat jammer nou ik dacht dat jij het wel zou weten confused
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Arme Lena wat worstel je toch met jezelf meid, wilde dat ik je kon helpen, maar je moet erzelf uit komen.
Weet je google er eens over, en tik in, hoe ga ik meer van mijzelf houden, en heb daardoor mijn medemens ook lief.
Het zou je een eind op weg helpen.

De rode bliksem, nee ik had er nog nooit over gehoord, maar nu wel...interressant..

Misschien ben ik het zelf wel die rode bliksem...dus pas op,
misschien kom je er in terecht.
Ik ben immers het al.
Fijne dag verder hoor Lena, ik hoor het wel of je rode vlekken gaat zien.
Onthoud, door het donker kom je bij het licht.
Ik wens je veel groei, en lichtflitsen, en die rode bliksem is puur elektriciteit....het zal je doen schokken...

Schrik niet het is enkel zuivering.
Ben je er klaar voor Lena..voor zuivering.....
Pure elektriciteit......
Superpower, it is me.
Lena
Lena jul 20 '08
zielig zielig zielig smile
Lena
Lena jul 20 '08
Origineel bericht van: n@nn!
arme lena, ga maar snel eens googlen meid!


heb ik dat dan nog niet gedaan??? laugh
Lena
Lena jul 20 '08
moet dat dan?? smirk
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Je bent alleen maar helderwetend, als je het licht toelaat...Lena.
En aangezien jij nog in duisternis rond wandelt, begrijp je me niet.
Ik hoop dat je snel licht ontvangt, op wat voor manier dan ook, want het is ook jou weg.

We zijn allemaal op reis, naar het licht, het is onze drijfveer, onze herinnering aan een ver verleden....
Lena
Lena jul 20 '08
Origineel bericht van: n@nn!
haha, nee , zeg ik dat dan?


je zegt sorry hoor ik ben niet zo helderwetend!
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Geeft niet Lena, wil je graag helpen.
Kind probeer het eens met een bergkristal en een rozekwarts.
Zou je echt goed doen.

Die stenen bevatten al kennis en komen diep uit de aarde.
Ga rustig liggen met de stenen op je hart en je voorhoofd, wat rustgevende muziek op de achtergrond, en zorg dat niemand je stoort en geniet van wat ze je gaan vertellen.
Maak je leeg, en laat ze je vullen met hun magische kennis en kleuren..
Ze zijn werkelijk geweldig, stenen zijn pure Liefde van het universum.
In het donkerste van de aarde gevormd en toch zijn ze puur zonlicht.

Een hele krachtige energie.
Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt hoor ik het wel.
Je komt er wel..
Lena
Lena jul 20 '08
Origineel bericht van: Paradijs


Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt hoor ik het wel.



nee hoor niet aan jou smile
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Goed Lena...

Wat doe jij hier op het net, als ik vragen wil....je loopt op het speelplein, en je hebt verloren met knikkeren, je kan niet tegen je verlies meid, loopt te pruilen....als een kleuter.

Je knikkerzak is leeg, enkel nog stof is het geworden...
Ja eerlijk spel, doet je winnen..
Een hele zak vol....en meer...
Dag Lena het beste met je...
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki