Hoi Beschermengel,
Ik wil ook graag je foto lezen. Deze is onder voorbehoud en heb expres nog niets van hierboven gelezen, dus het kan zijn dat er dubbele dingen worden genoemd.
Je bent over het algemeen vrij gezond met weinig lichamelijke klachten. Toch zie ik wel iets met je conditie, in de zin, dat hij niet heel erg super is. Inspannende dingen doen zijn nu eenmaal niet echt iets voor jou
. Vandaar dat je ook snel moe kunt zijn. Ik zou je willen aanraden om conditie op te bouwen en te gaan hardlopen. Niet meteen te hard van stapel lopen, maar gewoon rustig opbouwen. Want, geduldig zijn is lastig voor je
. Komt niet omdat je ongeduldig bent, maar omdat jij heel enthousiast bent. Je stort je graag op van alles en nog wat, maar weet moeilijk wanneer te stoppen.
Je bent rechtdoorzee, maar hebt wel een uitgesproken mening. Misschien zou je iets meer je gevoel kunnen toetsen voordat je het uitspreekt. Mensen kunnen daardoor anders op je reageren dan dat ze eigenlijk zouden willen.
Jij hebt snel dingen door en legt snel en goed verbanden. Kijk uit dat je daarmee niet te snel andere mensen voorbijschiet die je dan niet meer kunnen volgen.
Je bent een beetje ondeugend, ik weet niet goed hoe ik het moet overbrengen, maar ik denk zelf dat je heel goed weet wat ik daarmee bedoel
.
Ik zie een echte levensgenieter die er heel tevreden uitziet. Je hebt daar veel voor moeten meemaken, en heeft je wel gevormd tot hoe je bent. Je bent hierdoor een stuk rustiger geworden en dat bevalt je eigenlijk heel goed.
Je bent een vlindertje die graag fladdert. Zoek een mooie bloem, en geniet van je omgeving.
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Groetjes Julien.