Loading...
nl

fotolezen

Beschermengel
Beschermengel sep 6 '07
Wie zou mijn foto willen lezen..
Ik heb geprobeerd om hem hier te plaatsen maar het lukt me niet ....hij staat bij fotoreadings onder naam beschermengel.

Schaam me diep dat het me niet lukt..maar ben ook nog niet zo erg lang bezig met de computer. :S

liefs Beschermengel
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '07
De link is:
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1062

Maar de foto is helaas veel te klein.
Beschermengel
Beschermengel sep 6 '07
Ja ik dacht het al ..
jammer...ik weet niet hoe het gaat met de link..heb het al tig keer gelezen..snap het niet!
Beschermengel
Beschermengel sep 6 '07
Ik heb een andere foto geplaatst ..volgens mij is die groter
Thomas A
Thomas A sep 7 '07
ha beschermengel.

Graag lees ik jouw foto, echter deze geeft weinig weer over je innerlijke beleving. Ben ik erg lastig als ik om een foto vraag die wat meer van voor is genomen?

Thomas
Beschermengel
Beschermengel sep 7 '07
Ja die had ik geplaatst..maar was te klein ..maar ik ga zoeken voor een andere foto!
Ik ben nog niet echt handig met de computer ..moet nog veel leren.

Bedankt alvast!

Beschermengel
admin
admin sep 8 '07
Ik vind je avatar GEWELDIG Beschermengel, weet je eigenlijk wel wie deze vrouw is?
Ik heb het gisteren opgezocht op het internet en het is vrouwe Galadriël. Ik ga wel off-topic hier maar ik moest het even zeggen.

http://www.josephinewall.co.uk/galadriel.html
Beschermengel
Beschermengel sep 8 '07

Och nee wist ik niet!..het plaatje trok me enorm aan ..mooi hoor, ik heb het gelezen. wauw haha

Bedank dat je het opgezocht hebt.

Liefs Beschermengel
Beschermengel
Beschermengel sep 8 '07

Hoi Thomas,

Nou volgens mij is het nu wel gelukt..de vorige foto is iets jonger..deze is van nu..veel verdriet later..kun je ook wel zien denk ik.

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1064

Liefs Beschermengel
Thomas A
Thomas A sep 8 '07
komt goed engel, ik lees je dit weekend.

Thomas
Beschermengel
Beschermengel sep 8 '07
Fijn dank je wel..ik kijk er naar uit!

liefs Beschermengel
Thomas A
Thomas A sep 9 '07
Termen……….

Ego

Lessen

Ziel

Termen & thema’s; Bedachtzaam, behoedzaam, vergankelijkheid, essentie, ziel & ego, hiernamaals, visioenen, zelfreflectie, naaste liefde, goddelijke energie - en liefde, het leven op aarde, mijn medemens, allemaal onderwerpen die in jouw leven een grote rol spelen. Al hebben deze aspecten niet altijd jouw leven bepaald; ook in jouw jongste jaren speelden zij een rol. De maatschappelijke “verwachtingen” hebben deze zaken lange tijd deels wat naar de achtergrond geschoven. Je schreef over het verlies van een van je kinderen en hiermee zie ik ook een verandering in je houding ten opzichte van je bestaan hier, nu, in dit leven. Het heeft je leven op een ander plan gebracht. Je hebt meer oog gekregen voor het mysterie van het leven zelf. Direct valt het mij binnen, dat je nog altijd een hecht contact maakt met het kind, dat zijn lichaam in het hier ver-liet. Zo zijn er nog steeds gesprekken met jouw kind en is kosmische verbondenheid.

Ego; jouw ego heeft nooit het voortouw genomen in jouw bestaan. Jouw eigen humane levensopstelling heeft hier weinig hinder door ondervonden. Hooguit een stukje angst, maar verder heb jij een natuurlijke behoefte aan veiligheid. Ik zie geen conditionering die ook maar ergens voor een opgetrokken “muur”of anderzijds masker heeft gezorgd. Je hebt een grote kracht in het natuurlijk zijn en hebt heel erg weinig met zelfzucht. Toch veroordeel jij mensen niet die wel zelfzuchtig zijn en jij probeert te be-grijpen waardoor zij voor zo een leefwijze kiezen. Niet veroordelen kan alleen vanuit een grootmoedige levenshouding en (harte)wijsheid. Vanzelfsprekend speelt het materiële een ondergeschikte rol, hoe zeer je ook geraakt kunt worden door goed en mooi vorm en weergegeven kleinnoden.

Lessen; door jouw toch wel open levenshouding leer jij veel over het bestaan. Soms geopenbaard in plotselinge inzichten. Vooral de laatste jaren hebben vele inzichten je veel wijsheid gebracht. Niet alles in voor jou in woorden te “vangen”. Is ook prima want je leeft wat je voelt zo goed mogelijk. De begripvolle houding naar jouw medemens maakt je hierbij tot een vertrouwelijk orakel……………….

Ziel; er is een diepe verbondenheid via jouw ziel met het grote ge-heel. Hierdoor is ook jouw geweten sterk ont-wikkeld. Ook mededogen en empatie, maar ook jouw goed en zich nog steeds verder ontwikkelende intuïtie sluiten hierop aan. Twijfel je soms; het antwoord is al onderweg. Er is een groeiend besef van de waarde van het luisteren naar de eigen ziel/hart en ik heb het gevoel dat je daardoor beter dan ooit beseft, hoe het kan dat mensen door dit niet te doen, in de problemen komen met hun eigen bestaan. Jij ziet hier ook een taak voor jou……..
Je zielsverbondenheid maakt je nederig en heel erg echt

Als een witte bloem die open staat naar de wereld en haar medemens……………….

Met respect

Thomas
Beschermengel
Beschermengel sep 9 '07
Hallo Thomas,

OOOhh prachtig!! OOhh Wat mooi!! nou ik kan niet anders zeggen dat het allemaal klopt! De dood van mijn zoon heeft inderdaad mijn leven op een ander plan gebracht..echt alles wat je schrijft is zo ikke ..haha .

Ik vindt het zo mooi dat ik me haast schaam om te zeggen dat je het zo goed hebt neer geschreven ..echt prachtig!

Ik ben er erg blij mee ..lieve Thomas! duizend maal dank!

Een dikke kus van mij

Liefs Beschermengel
Thomas A
Thomas A sep 9 '07
Met plezier voor je gedaan hoor.

Als ik schrijf ben ik even doorgeef luik............

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '07
Hoi Beschermengel,

Ik wil ook graag je foto lezen. Deze is onder voorbehoud en heb expres nog niets van hierboven gelezen, dus het kan zijn dat er dubbele dingen worden genoemd.

Je bent over het algemeen vrij gezond met weinig lichamelijke klachten. Toch zie ik wel iets met je conditie, in de zin, dat hij niet heel erg super is. Inspannende dingen doen zijn nu eenmaal niet echt iets voor jou ;). Vandaar dat je ook snel moe kunt zijn. Ik zou je willen aanraden om conditie op te bouwen en te gaan hardlopen. Niet meteen te hard van stapel lopen, maar gewoon rustig opbouwen. Want, geduldig zijn is lastig voor je :). Komt niet omdat je ongeduldig bent, maar omdat jij heel enthousiast bent. Je stort je graag op van alles en nog wat, maar weet moeilijk wanneer te stoppen.

Je bent rechtdoorzee, maar hebt wel een uitgesproken mening. Misschien zou je iets meer je gevoel kunnen toetsen voordat je het uitspreekt. Mensen kunnen daardoor anders op je reageren dan dat ze eigenlijk zouden willen.

Jij hebt snel dingen door en legt snel en goed verbanden. Kijk uit dat je daarmee niet te snel andere mensen voorbijschiet die je dan niet meer kunnen volgen.

Je bent een beetje ondeugend, ik weet niet goed hoe ik het moet overbrengen, maar ik denk zelf dat je heel goed weet wat ik daarmee bedoel :).

Ik zie een echte levensgenieter die er heel tevreden uitziet. Je hebt daar veel voor moeten meemaken, en heeft je wel gevormd tot hoe je bent. Je bent hierdoor een stuk rustiger geworden en dat bevalt je eigenlijk heel goed.

Je bent een vlindertje die graag fladdert. Zoek een mooie bloem, en geniet van je omgeving.

Ben benieuwd wat je ervan vindt. Groetjes Julien.
Beschermengel
Beschermengel sep 17 '07
Ochh haha ..moest wel lachen ja het klopt wel .

ja mijn conditie die is echt heel slecht op het moment..ik moet ook op dokters advies gaan zwemmen! ben heel erg stijf en snel moe ( terwijl ik dit eigenlijk nooit heb gehad !)..maar de laatse tijd :#

Rechtdoorzee klopt wel..maar tegen woordig laat ik iedereen in zijn eigen waarde.. ik denk het wel maar zeg er niets over. Zoals je het omschrijft zo was ik! nu niet meer hoor ben erg veranderd na het overlijden van mijn zoon.

Snel dingen door hebben is waar ..ik hoor vaak de gedachten van anderen ..weet soms precies wat ze gaan zeggen of denken.

Ik ben nu inderdaad een stuk rustiger..door wat ik heb meegemaakt en vindt het prima zo!

Ondeugend ..ik voel me als een jong meisje haha datte mischien?...

Hartstikke goed van je hoor! er zit veel herkenning in.
Dank je wel dat je mijn foto hebt gelezen :)

Liefs Beschermengel
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 17 '07
Graag gedaan, en neem het sporten serieus! Je lichaam heeft er behoefte aan, dus stel niet uit wat je vandaag nog kunt doen ;)
Beschermengel
Beschermengel sep 17 '07

Oke ..ga het zeker doen! ik heb op yoga gezeten en doe elke morgen al oefeningen!..het helpt wel iets maar moet nog veel doen eer ik op pijl ben. Ik wil zo graag zo veel ..maar door die vermoeidheid (en stijfheid )lukt het me niet.

Maar ik ga er zeker aan werken hoor!!

Bedankt nogmaals,

Liefs Beschermengel

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy