Loading...
nl

lichstraal

dragonfly
dragonfly sep 24 '06
hallo,

een hele tyd geleden was ik op mn werk bezig de werkzaamheden te bespreken met mijn collega toen er iets aparts gebeurde.

terwijl we dus aan t praten waren,voelde ik iets midden op mn voorhoofd kriebelen,vlak voordat ik ´het´wegwilde vegen,riep mn collega :zag je dat??!!!!!
ik zei toen dat ik wel iets zag flitsen,en dat ik iets voelde kriebelen,dacht dat t een vliegje was ofzo.
bleek dus dat zij op dat moment een lichstraal van boven naar beneden zag gaan,precies op t midden van mn voorhoofd!!!!!

nou,heb ik gelezen dat je 3e oog(?) zich daar bevind,maar weet dan nog niet echt wat dat nou is,en wat er nou gebeurde..

wie wel?

oja,die lichtflitsen zie ik wel vaker,dus daar was ik al een beetje aangewend,waardoor ik daar dus niet verbaasd over was.al zou ik wel willen weten wat dat nou is wat ik zie.
heb zelf t idee dat t energiegolven/banen of iets dergelijks is..
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
Heel apart, het lijken me energiestralen, maar hoe dat precies zit, is mij niet bekend.
dragonfly
dragonfly sep 25 '06
is er iemand anders die dit mss wel weet of herkent?

want wat ik al zei,die flitsen zie ik wel vaker.
savonds zie ik ze t beste,t lijkt dan net of ze van links naar rechts vliegen in de lucht,supersnel!

t ziet er eigenlijk net uit als op een foto die je neemt in t donker van t brommer die met de lampen snelwegrijdt.
je ziet dan op die foto ook zo´n lichtstreep van de lampen.alleen ik zie dat dan als een momentopname,en t schiet dan van links naar rechts.

de kleur ervan is soms geel soms wit, t is dan hoog in de lucht,terhoogte van lantaarnpalen zeg maar.
LPChip
LPChip sep 25 '06
Is het steeds op dezelfde plek? Of zie je het overal? (dus als je een andere kant op kijkt?)

Geldt dat ook voor naar boven en beneden kijken?

En heb je het op andere plekken ook gezien?
yannick
yannick sep 26 '06
euhm.. volgens mij waren dat energiestralen. ik heb een gevoel dat er een geest in de ruimte was, die een energie straal had geworpen. die geest moest wel veel energie in zijn handjes hebben om zo iets voor elkaar te krijgen. ik heb een keer een energie straal gemaakt. wou proberen hoe dat in zijn werking ging. als je in je handen wrijft, en je maakt 2 flinke energie bollen, die pers je dan later samen tot een straal, je richt je energie op een object en vuur de straal af. ze lijken een beetje op bliksem, die van mij had ook een gele kleur. met energie kan je heel veel, je kan er veel verschillende dingen mee doen, ook kan je energie negatief gebruiken, maar je word gestraft als je energie op slechte bedoeling gebruikt, ik spreek uit ervaring.. het was wel een hele tijd geleden, maar kon nog goed herinneren wat er gebeurde en dat was niet fijn. ik had 4x van mijn krachten misbruik gemaakt, 4 dagen heb ik alle negatieven energie terug gekregen, om precies 4 uur in de nacht, geloof me ik had niet kunnen slapen, en ik kreeg flink op me donder letterlijk en figuurlijk. later wou ik nooit meer die krachten gebruiken. het is natuurlijk een wijze levens les geweest.

dragonfly voelde je toen beter toen je die energie straal op je terecht kwam??

groeten yannick
dragonfly
dragonfly sep 27 '06
ehhm,nee niet dat me herinner....
in die periode had ik t wel druk met veel dingen,dus denk wel dat t een soort extra boost aan me werd gegeven.
ik geloof namelijk wel dat je t in zwaardere tyden ,je extra steun krygt van ´boven´.

dat van die energiebollen creeren heb ik wel es eerder gehoord,maar dan meer dat je je eigen energie op zon moment dan ook even tastbaar maakt.
volgensmij kon je er zo ook mee genezen.
geloof dat ik t bij yogales heb gehoort,of dat t met reiki te ,maken heeft.......
Acheliah
Acheliah sep 28 '06
Kijk eens bij bijzondere dingen lichtballen ontvangen via derde oog is dat niet hetzelfde op aravinda

Liefs Dieneke
Marion
Marion jul 11 '07
Hallo allemaal

Ik heb zaterdag een huis mogen reinigen van entiteiten en daar zijn ook foto`s genomen. Schetst mijn verbazing dat je op mijn foto kan zien dat er een blauwe lichtstraal vanuit mijn hoofd komt tijdens mijn uittreding om deze zielen te begeleiden naar het licht. Dit is dus op de foto waarneembaar:) en ook voor mij wel mooi om te zien wat er gebeurt tijdens mijn werk.
Foto is te zien op de website onder linkje
http://www.natural-body-balance.nl/negatieve_entiteiten.htm
Ik werk met de begeleiding van engelen waaronder bij dit soort werk engel Michael. Mooi dus ook dat de kleur energie blauw is.

Lieve groet
Marion
Anne
Anne jul 11 '07
ja apart maar ik zie niet alleen die blauwe lichtstraal ik zie aan de zijkant van jou aan beide oren ook blauw
en ik zie gezichten kan dat?
Marion
Marion jul 11 '07
Hoi

Gezichten had ik nog niet gezien, als ik de foto uitvergroot zie ik inderdaad die blauwe lichtstraal om mijn gehele hoofd.

gr Marion
Anne
Anne jul 11 '07
ja het zit helemaal om je heen die straal ;)
De gezichten lachen zo zien ze eruit :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 12 '07
Ik had je dit ook al gemaild, maar zal het voor de volledigheid hier ook even plaatsen:

Voor zover ik kan zien is het je vleugelchakra waarmee je contact maakt met de universele energie uit de bron, die je gebruikt om een entiteit te begeleiden. Je haalt deze energie op, omdat je deze gebruikt bij het uittreden, zodat je er zelf geen last van hebt, of in ieder geval zelf geen energie kost.
Beschermengel
Beschermengel sep 3 '07
Ik heb zo'n zelfde soort ervaring gehad ik zal hem vertellen,

Ik lag op bed (s'avonds in het donker )half op mijn buik met mijn hoofd in het kussen , toen ik plotseling hoorde zeggen JA NU!!...ik schrok want er was niemand in de kamer..toen ik ging zitten zag ik in de hoek van de kamer glinsteringen die glinsteringen werden soort sterretjes die in een spiraal mijn kant op kwamen ( draaiend)..ik keek er naar als gehypnotiseerd ik kon geen kant op..toen de spiraal mijn voorhoofd in kwam vlak boven mijn ogen ..vibreerde ik helemaal ..door heel mijn lijf.
Het was hel appart en ben daarna in slaap gevallen..maar ben het nooit vergeten.

2 maanden later stierf mijn zoon..en kreeg ik beelden door ( nu nog steeds hoor)...ik denk dat er een opening is gemaakt in mijn 3e oog. Daarvoor had ik nog nooit beelden of visioenen gezien.

Liefs Beschermengel
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 4 '07
Klinkt wel aannemelijk, want dat is inderdaad je derde oog. Je ogen zijn geopend, en nu ook je derde.
Beschermengel
Beschermengel sep 4 '07
Ja zo zie ik het ook , mijn ogen zijn geopend en nu mijn 3e ook, hoewel mijn aardse ogen achteruit gaan ,ziet mijn 3e oog zuiver..ik zie dan zonder bril echt alles heel zuiver!

Mijn ogen zijn zo achteruit gegaan..in die 12 jaar tijd ..heeft dat een bedoeling?..zou ik vroeger iets niet hebben willen zien? want ik heb altijd al een bril gedragen vanaf mijn 3e jaar en best wel sterk ( heb vanaf mijn 23 ste jaar contact lenzen gedragen maar dat lukt nu niet meer)..ik denk dan zou ik in een vorig leven iets niet hebben willen zien?

Maar nu snap ik alles best wel..ik bedoel het leven enzo..en waarvoor we hier zijn..en mijn oogjes worden alleen maar slechter, en zo oud ben ik nou ook weer niet hihi.

Maar ja het zal wel een bedoeling hebben..maar mischien heb jij er een antwoord op?...wat ogen betreft. ( waarvoor zijn ogen slecht?)
admin
admin sep 4 '07
Soms kunnen je ogen ook "gewoon" achteruitgaan, daar hoef je echt niet oud voor te zijn.
Beschermengel
Beschermengel sep 4 '07
Oke!....ja ik zoek altijd een reden haha..waarom moeten mijn oogjes nou slechter worden!
Waarom word je met slechte ogen geboren?..heb je dan iets niet willen zien? Denk ik dan hoor...weer het niet zeker.
admin
admin sep 4 '07
Dat zou best kunnen, ik snap wat je bedoelt, maar wees voorzichtig met overal iets "achter" zoeken. Zo is mijn gehoor enorm achteruit gegaan en dacht ik dus....ik zal wel niet willen horen, ha ha.
Toen ik mijn oortjes liet controleren zei de arts dat het bij de leeftijd hoorde en je gehoor na je 40e langzaam achteruit gaat. Nu gaat het bij mij wel erg hard dus wie weet zit er in het niet willen horen wel een kern van waarheid, ik ben nogal eigenwijs.

Heb je enig idee wat je dan niet zou willen zien?
Je komt op mij niet over als iemand met oogkleppen op ;)
Beschermengel
Beschermengel sep 4 '07
Nee ik zou niet weten wat!..daarom juist! ik zie het leven best wel goed ..ik bedoel ik weet waarom we hier zijn en alle lessen die we krijgen die heb ik zowat ALLEMAAL gehad!
En ik ben er volgens mij hartstikke goed uitgekomen ..het heeft wel een tijdje geduurt, maar toch!
Ik ben er aleen maar sterker door geworden ..en mijn geloof is weten geworden.

Daarom ..die ogen pfft ..ik zie alles helder in mijn hoofd ..maar daar buiten is het wazig ( zonder bril bedoel ik )

Maar wie weet ..in een volgend leven zie ik het scherper ..alhoewel ik eigenlijk hier niet meer terug wil komen..hihi
admin
admin sep 4 '07
Volgens mij zie jij alles heel scherp en dat heeft niets met jouw ogen te maken, dat is maar de buitenkant. Zien doe je niet alleen met je aardse ogen toch? Zien is ook begrijpen en kunnen invoelen..
Maar das zoals ik het zie, en ja...terugkomen hoeft voor mij ook niet meer, ik heb een sterk gevoel dat dit mijn laatste rondje is en als ik dan toch terug moet dan wel graag naar een warm land ;)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki