Loading...
nl

Zou iemand mijn foto kunnen lezen? =)

Lau
Lau sep 3 '07
Zou iemand mijn foto kunnen lezen?
Ik zou graag willen weten wat eruit komt

Groetjes Laura smile

Delen:
Lau
Lau sep 3 '07
Is er iemand die mijn foto wil lezen?
Alvast bedankt!
Lau
Lau sep 4 '07
Ik ben heel erg benieuwd. Is er iemand die mijn foto wilt lezen?
admin
admin sep 4 '07
Lieve Lau,

Beetje geduld, de meeste mensen hier hebben een baan en daardoor niet zoveel vrije tijd, in het goed lezen van een foto gaat best wel wat tijd en energie in zitten. Jouw lezing zal echt niet lang op zich laten wachten. ;)
Dennis
Dennis sep 4 '07
Niet zo ongeduldig zus.. ;)
Had ik je toch gezegd :P
Lau
Lau sep 4 '07
Ja dat begrijp ik
Sorry. Het was niet mijn bedoeling om ongeduldig over te komen :)
Wendy's
Wendy's sep 4 '07
heeey lau

ik wil je foto wel lezen..
ik weet nog niet wanneer.
Lau
Lau sep 4 '07
Hee Wendy!

Oke dat lijkt me erg leuk.
Alvast bedankt
Wendy's
Wendy's sep 5 '07
hier is je fotolezing lau
het kan zijn dat niet alles klopt

Wat ik als eerst doorkrijg is muziek en dieren. Ik denk dat muziek veel met jou doet. Je kunt je goed in de muziek (en misschien ook wel de teksten) verdiepen, je krijgt een bepaald gevoel bij muziek, en daardoor doet het iets met je.. je kan er emotioneel van worden of juist heel vrolijk etc. Ik zie jou zo een bepaald liedje opzetten als je jezelf even niet goed voelt, en een oppeppertje nodig hebt..

Wat betreft over dieren, heb je iets met paarden hier twijfel ik over dus daarom dat ik het vraag? Je geeft een soort van liefde aan dieren. Het gaat hier voornamelijk over huisdieren. Volgensmij ben jij zo iemand, dat als je bij bijvoorbeeld een vriendinnetje thuis bent en ze hebben een hond, je die hond even een aai moet geven voordat je ergens anders heen gaat.

Wat is zie is dat commentaar op je, iets met je doet. Op dat moment laat je het niet zo zeer merken. Maar wanneer je alleen bent dan ga je er wel over na denken.

Als je bijvoorbeeld verdrietig bent, dan zullen andere dat aan je merken en vooral mensen die jou goed kennen. Ook denk ik dat je er goed over kan praten met vriendinnen die je echt vertrouwd.

Ik heb nu al een paar keer het woord 'vriendinnen' gezegt. Daarom zal het zo zijn dat je het belangrijk vindt om vriendinnen te hebben waar je goed mee om kan gaan, en vooral waar je goed me kunt praten. Je bent erg jezelf, zonder masker! En dat is maar goed ook, dan is het makkelijker voor jouw vrienden om te weten hoe jij bent.

In een (nieuwe) groep ben jij erg jezelf, maar toch zie ik jou een beetje stilvallen. Het kan zijn dat jij verlegen overkomt bij vooral nieuwe mensen, geen idee waarom jij zo over kan komen. Want ik denk dat, dat helemaal niet nodig is bij jou (die verlegenheid)!

Je weet goed wat je wil, alleen je durft het niet altijd recht in iemands gezicht te zeggen.. omdat ze dan misschien anders of verkeerd over je gaan denken, of het kwetsend is voor hun? Ik zie hier een soort van twijfelheid in je. Wat je wil moet je gewoon zeggen, en andere horen dat te accepteren (vind ik). Hierbij denk ik ook aan je ouders, alsof je niet altijd tegen je ouders zegt wat je precies wilt, maar doet wat hun zeggen/willen.

Ik denk dat nieuwe mensen eerst even een tijdje met je om moeten gaan, voordat ze jou pas echt goed kennen. Ook moet er een soort klik tussen jullie zijn, anders werkt het niet. Wat ik ook denk is dat sommige personen een verkeerd eerste beeld bij je krijgen, geen idee hoe dat komt, misschien door je uitstraling?
Je bent een aardig persoon, toch kom je wat anders over bij mensen waar je niet veel mee omgaat (personen waar jij redelijk veel mee omgaat weten goed hoe jij bent). Best raar dat je wat anders over kan komen, want jij bent gewoon jezelf!!

Wat school betreft, volgensmij heb jij wat minder zin in de lessen (maarja, wie heeft daar nu wel zin in?!), wel doe jij je best ervoor. En volgensmij ben jij slimmer als dat je denkt.

Oke, dit was de lezing
Lau
Lau sep 6 '07
Hallo Wendy.
Hartstikke bedankt voor je lezing ten eerste :)

Er zitten veel dingen in die kloppen.
Muziek doet mij inderdaad erg veel. En het klopt precies dat ik muziek luister bij mijn stemming. In de teksten verdiep ik me ook. En dat vind ik leuk om te doen. Ik kan ook emotioneel van teksten worden.

Ik ben gek op dieren. Alleen ik heb niet veel met paarden. Maar het was ook een twijfel zei je! Juist veel met honden. En dat je zegt met dat eerst even de hond aaien als ik bij iemand ben klopt ook precies!

Commentaar vind ik ook wel is moeilijk om te horen. En dat laat ook niet merken meteen nee, maar over nadenken doe ik zeker. Maar niet dat anderen het merken.
Je slaat echt de spijker op z’n kop ^^

Wat je zei over een twijfelheid in mij met dingen zeggen als ik iets vind is ook zo. Ik vind het moeilijk soms om te zeggen wat ik vind. Het is ook een onzekerheid van mij. Omdat ik inderdaad bang ben dat andere mensen dan anders over mij gaan denken. Ik wil ook altijd dingen goed doen en als het dan even niet gaat vind ik dat ook heel lastig. En dan vraag ik mezelf af of ik het dan wel goed heb gedaan. Of doen wat een ander wil terwijl ik misschien het zelf niet wil enzovoort.

Me vriend en mijn beste vriendinnen merken ook altijd meteen als er iets is als ik me niet goed voel of verdrietig ben. Maar bij hun lucht ik dan ook me hart. En ik ben ook helemaal me zelf. Met hun kan ik ook echt goed praten. En ook met me moeder J daar kan ik ook altijd terecht.

En wat je zei in een nieuwe groep klopt ook echt precies. Op me werk in het begin was ik ook erg stil en zei ik niet veel. En dat werd ook over mij gezegd. Maar als mensen me kennen is dat heel anders. het is eerder dat ik de kat uit de boom kijk. Ik ben helemaal niet stil of verlegen. En inderdaad dat weten de mensen die mij kennen. En nu heb ik dat ook wel een beetje in me nieuwe klas. Ben ik ook beetje verlegen.
En ook ja dat er een klik moet zijn. anders voel ik me ook niet 100 % op me gemak.

Dat mensen een eerst verkeerd beeld bij mij krijgen heb ik echt geen idee van. En ik zou het ook niet weten waar dat aan zou liggen of dat dat aan mij uitstraling zou liggen. Ik vind zelf dat ik wel een vriendelijk gezicht heb :PMaar mensen die mij (‘daarom’) niet mogen, of niet leuk tegen me doen, daar heb ik geen boodschap aan. Want ik ben wie ik ben!

Qua school heb je ook gelijk! Ik heb er niet altijd even zin in. Ik was dit jaar een bespreekgeval en ik dacht dat ik nooit over zou gaan. En uiteindelijk hebben ze mij over laten gaan naar het examenjaar omdat ze vinden dat ik het kan! Dat deed me ook veel goeds. Nu weet ik ook dat ik het kan. En ik doe ook me best J

Heel erg bedankt!

Liefs, Laura
Wendy's
Wendy's sep 7 '07
Alstublieft Lau en bedankt voor je reactie, ik hoop dat je er iets mee kan..
Lau
Lau sep 7 '07
Ja ik kan er zeker wat mee:)
Bedankt!
Thomas A
Thomas A sep 9 '07

Fotolezen Laura 9 9 07

Ongeduld

Kritisch

Sterk

Eerlijkheid

Ongeduld; Als je ijzer met handen zou kunnen breken dan zou je het doen. Ongeduld brengt dat je soms trucks bedenkt om iets wat je in de zin hebt te proberen te regelen. Nee je maakt het niet te bond, dat weet ik, maar toch is er wel eens de angst dat er iets aan je voorbij gaat. Dat wat er voor jou nodig is in dit leven komt vanzelf op jouw pad en daar moet je uiteindelijk soms een paar keer voor op je neus gaan om dit te kunnen beseffen. Het heeft anderzijds dus ook met vertrouwen te maken en dat is er soms niet.

Kritisch; Je kunt heel kritisch zijn en alweer kom ik hier vertrouwen tegen. Het is overigens prima om “kat uit de boom kijkerig” in het leven te staan. Het zal je uiteindelijk behoeden voor zaken die je niet wilt en je leert er erg veel van. Pas op dat je niet te ver-standelijk wordt en probeer deelnemer in dit bestaan te blijven. Blijf bij je gevoel tot het tegendeel voor jou bewezen is. Je wilskracht is groot, soms te groot. Dan moeten er zaken wijken die niet willen wijken. Dat dit gebeurd is een teken dat je je soms neer zult moeten leggen bij; “het is zoals het is”. Ja moeilijk Laura, maar het is een van jouw lessen. En net als jijzelf – voor anderen - is ook een ander niet naar jouw hand te vormen.

Sterk; Je bent een sterk en betrouwbare deelnemer in dit leven. Met jouw kracht kun je veel tot stand brengen. Zelf geloof je hier niet zo in en zie je ook de andere kant van jou die – bijna – het tegendeel lijkt te bewijzen. Dan doel ik op gemakzucht, soms luiheid, of jezelf even helemaal kwijt zijn. Door hier doorheen te leren zien zal je niet zo snel meer getriggerd worden en vaker en vaker overeind blijven in lastige situaties…………..
Je hebt meer kracht dan dat jij zelf toekent!

Eerlijkheid; Laat je wijsheid niet liggen door gebrek aan zelfgeloof. Maak jezelf niet langer afhankelijk van de bevestiging van anderen. Jij weet zelf diep van binnen heel prima hoe zaken in elkaar steken. Wees liefdevol een eerlijk tegenover jezelf; luister naar je gevoel, het is de enige waarheid…………..

Met respect

Thomas
Lau
Lau sep 12 '07
Beste Thomas

Echt heel erg bedankt voor je lezing.
Ik ben je heel erg dankbaar en dit doet iets met mij.
Ik ga dit bewaren voor als ik het even niet zie zitten.
Ik herken mezelf hier totaal in. De onzekerheden, de twijfelheden die ik heb over mezelf.
Doe ik het wel goed? Tel ik mee? Ben ik belangrijk?
Soms weet ik gewoon echt niet wat ik moet doen en ben ik de weg kwijt.
Dan kan ik niet goed denken en wil ik het meteen opgelost hebben terwijl dat soms op dat moment niet kan. En daar heb ik veel moeite mee. Dat ik zo onzeker ben. Terwijl ik ook aan de ene kant weet dat het ook helemaal niet nodig is. Hoe kan ik hier door heen komen?
Echt ontzettend bedankt:)

Liefs, Laura
Thomas A
Thomas A sep 12 '07
Niet goed kunen denken is niet zo'n punt Laura, niet goed kunnen voelen is dat wel. In het onzeker zijn leren we enorm veel en het is een bakermat voor leren en vertrouwen. Durf onzeker te zijn, niks mis mee. De antwoorden komen vanzelf als de wens er is.............

je bent goed zoals je bent Laura; wat een ander ook zegt.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '07
Hoi Laura,

Ik zal ook jouw foto even lezen. Ik heb expres nog niets van hierboven gelezen, dus het kan zijn dat ik dingen dubbel zeg. Ik hoor graag je reactie.

Hoewel het ook aan je leeftijd ligt, ben je erg onzeker over je uiterlijk. Je wilt graag dat mensen je er leuk uit vinden zien en dat je aardig gevonden wilt worden. Toch is dit een open deur als ik je zeg dat het om het innerlijk draait. Wie van binnen mooi is, is dat ook van buiten. Focus je energie dus op je binnenkant, en niet op je buitenkant. Teveel is ook niet goed.

Vond jij het niet heerlijk om een klein meisje te zijn, en zou jij soms niet willen dat jij dat nog steeds was? Waarom niet? Ga lekker schommelen of lekker rennen. Doe gewoon wat in je opkomt. Het is gewoon hardstikke leuk, en is leeftijd nu de enige reden om ermee op te houden? Nee toch :).

Je bent heel erg gesloten en maar weinig mensen laat je echt zien wat je denkt en voelt. Toch denk ik dat dat nergens voor nodig is. Mensen gaan je nu vermijden omdat ze je niet vertrouwen. Ze weten niet precies wat je denkt en wat je voelt, en dat is de reden waarom jij misschien zelfs wel ruzie hebt met bepaalde mensen. Ik merk namelijk enige negatieve energie in je omgeving.

Wat je uitstraalt trek je aan, dus probeer eens te kijken of je iets in je houding hebt, dat dit aantrekt.

Op dit moment krijg ik niet meer door, dus ik laat het hierbij. Ik denk dat ik de kern wel aardig geraakt heb, dus ik hoor graag je mening. Groetjes Julien.
Lau
Lau sep 28 '07
Hoi Julien,

Heel erg bedankt voor je lezing. Het klopt dat ik best onzeker ben over mijn uiterlijk. Maar aan de andere kant vind ik zelf ook wel dat ik niet veel te klagen heb. En het innerlijk is ook inderdaad wat telt.
Ik doe best vaak gek met vrienden. Soms word ik wel is aangekeken maar dat maakt me niks uit :P

Ik laat niet iedereen zien hoe ik echt ben, en wat ik denk en voel. Dat kan misschien een nadeel zijn ja. Maar dat komt omdat er maar een paar mensen zijn waar ik me totaal op me gemak voel.

Bedankt voor je lezing.

Liefs Laura
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 29 '07
Zo dat was lang geleden :). Graag gedaan. Ik hoop dat je er ook wat van geleerd hebt.

Groetjes.
Heidelroos
Heidelroos mei 27 '09
Hoi meis.

ik las de verkeerde ahahah.
Jij krijgt je reading nog!!!

heb ik je ma beloofd.. wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda