Hallo Wendy.
Hartstikke bedankt voor je lezing ten eerste
Er zitten veel dingen in die kloppen.
Muziek doet mij inderdaad erg veel. En het klopt precies dat ik muziek luister bij mijn stemming. In de teksten verdiep ik me ook. En dat vind ik leuk om te doen. Ik kan ook emotioneel van teksten worden.
Ik ben gek op dieren. Alleen ik heb niet veel met paarden. Maar het was ook een twijfel zei je! Juist veel met honden. En dat je zegt met dat eerst even de hond aaien als ik bij iemand ben klopt ook precies!
Commentaar vind ik ook wel is moeilijk om te horen. En dat laat ook niet merken meteen nee, maar over nadenken doe ik zeker. Maar niet dat anderen het merken.
Je slaat echt de spijker op z’n kop ^^
Wat je zei over een twijfelheid in mij met dingen zeggen als ik iets vind is ook zo. Ik vind het moeilijk soms om te zeggen wat ik vind. Het is ook een onzekerheid van mij. Omdat ik inderdaad bang ben dat andere mensen dan anders over mij gaan denken. Ik wil ook altijd dingen goed doen en als het dan even niet gaat vind ik dat ook heel lastig. En dan vraag ik mezelf af of ik het dan wel goed heb gedaan. Of doen wat een ander wil terwijl ik misschien het zelf niet wil enzovoort.
Me vriend en mijn beste vriendinnen merken ook altijd meteen als er iets is als ik me niet goed voel of verdrietig ben. Maar bij hun lucht ik dan ook me hart. En ik ben ook helemaal me zelf. Met hun kan ik ook echt goed praten. En ook met me moeder J daar kan ik ook altijd terecht.
En wat je zei in een nieuwe groep klopt ook echt precies. Op me werk in het begin was ik ook erg stil en zei ik niet veel. En dat werd ook over mij gezegd. Maar als mensen me kennen is dat heel anders. het is eerder dat ik de kat uit de boom kijk. Ik ben helemaal niet stil of verlegen. En inderdaad dat weten de mensen die mij kennen. En nu heb ik dat ook wel een beetje in me nieuwe klas. Ben ik ook beetje verlegen.
En ook ja dat er een klik moet zijn. anders voel ik me ook niet 100 % op me gemak.
Dat mensen een eerst verkeerd beeld bij mij krijgen heb ik echt geen idee van. En ik zou het ook niet weten waar dat aan zou liggen of dat dat aan mij uitstraling zou liggen. Ik vind zelf dat ik wel een vriendelijk gezicht heb
Maar mensen die mij (‘daarom’) niet mogen, of niet leuk tegen me doen, daar heb ik geen boodschap aan. Want ik ben wie ik ben!
Qua school heb je ook gelijk! Ik heb er niet altijd even zin in. Ik was dit jaar een bespreekgeval en ik dacht dat ik nooit over zou gaan. En uiteindelijk hebben ze mij over laten gaan naar het examenjaar omdat ze vinden dat ik het kan! Dat deed me ook veel goeds. Nu weet ik ook dat ik het kan. En ik doe ook me best J
Heel erg bedankt!
Liefs, Laura