Loading...
nl

4 ogen

yannick
yannick sep 20 '06
als ik in de spiegel kijk, zie ik bij mezelf dat ik 2 ogen extra heb,ik heb het gevoel dat een stukje van een oude ziel in me zit.

klopt dat??

groeten yannick
Delen:
Acheliah
Acheliah sep 20 '06
Hallo Yannick

Mij is verteld dat ik een hele oude ziel ben maar ik heb maar twee ogen en niet meer ik weet niet of je dan twee ogen exstra heb ik denk dat als je twee ogen exstra ogen heb je wel helderziend ben maar zeker weten doe ik niet.

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 21 '06
Ik kan niet zeggen of het klopt of niet, want als jij dat ziet dan zal dat ongetwijfeld wel zo zijn. Wat er echter niet aan je bewering klopt is dat er een stukje van een oude ziel in je zit. Iedereen heeft 1 ziel en deze is oud, of niet. Zolang jij je ziel niet koppelt zal deze ziel altijd blijven in de vorm dat hij nu is. Ik geloof best dat je een oude ziel hebt. Toch schiet me net te binnen, vergis je je niet in je gids? Ik heb het idee dat jij je gids op die manier ook kan zien. Vraag me niet waarom.
yannick
yannick sep 22 '06
dat is een goede mims ;), daar heb ik eigenlijk nooit aan ged8.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 22 '06
Mims?
yannick
yannick sep 23 '06
ja zo noem ik u, das u nickname cker.
Acheliah
Acheliah sep 23 '06
hahahaha NiMS bedoel je

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
Ik dacht ook dat het Nims was
LPChip
LPChip sep 24 '06
Ik denk ook dat Yannick Nims bedoelt, maar niet doorheeft dat hij een M aan het begin getypt heeft. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
Hij zal vast wel reageren, het viel me alleen op omdat er meteen een ;)achter stond.
yannick
yannick sep 24 '06
ja ik bedoel nims :p , was een typ fout ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
haha, excuses voor de verwarring, ik was even abuis.
dragonfly
dragonfly sep 27 '06
hoi yannick!
om nog even terug te komen op t 1e onderwerp van dit verhaal,ik denk dat ik zon beetje ´weet´ wat je bedoeld.

ik denk dat je je zieleoog hebt gezien,ik bedoel dus eigenlijk je eigen ziel los van je lichaam.
laastst vroeg iemand me om geconcentreerd in zn ogen te kijken.
dragonfly
dragonfly sep 27 '06
vervolg verhaal...

en toen ik me eindelijk kon focussen,zag ik op een gegeven moment dat zn ogen los kwamen van zn lichaam...heel apart!eerst was t ook eng ,maar kort daarna was ik alleen maar gefascineerd!
omdat dit voor mij alleen maar een bevestiging was dat je lichaam eigenlijk alleen een omhulsel is waar je ziel tydelijk in woont....
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 28 '06
Je geest leeft in je lichaam, niet je ziel :). Je ziel leeft in je geest. Voor de rest ben ik het er helemaal mee eens.
yannick
yannick sep 28 '06
vraag me af wat ik hier mee kan doen...
dragonfly
dragonfly sep 29 '06
ooohh,ja idd nims!

zou je in een ander topic dan het verband tussen lichaam,geest en ziel ,nog es willen uitleggen?
vind ik wel interessant!


en yannick,
ik denk niet zozeer dat je er iets meemoet,zodra je het ziet in de spiegel.
en ook niet dat je er iets mee kan, maar meer dat je t dus als bevestiging kunt zien.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 30 '06
 Quote:
Origineel van dragonfly:
ooohh,ja idd nims!

zou je in een ander topic dan het verband tussen lichaam,geest en ziel ,nog es willen uitleggen?
vind ik wel interessant!

Nou dat komt vanzelf. Ik ben een document hierover aan het maken, en dat komt ook op de hoofdsite. Heb dus even geduld :). Het komt vanzelf een keer online.
yannick
yannick sep 30 '06
ben benieuwd :)
Charlie
Charlie nov 20 '06
Je hebt dus eigenlijk, mind, body en soul. Je ziel bestuurt je geest die op zijn beurt je lichaam bestuurt. Als je puur lichamelijk gaat werken weet je geest niet meer wat die moet doen, omdattie dan volgens mij in gevecht is tussen lichaam en ziel. Daar komt denk ik bij mensen de drugs en alcohol verslavingen vandaan, puur omdat je lichaam de macht heeft over je ziel en geest.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki