Loading...
nl

even voorstellen

Beschermengel
Beschermengel aug 31 '07
Hallo, ik ben een vrouw van 55 jaar, ik heb 3 kinderen 2 zonen en 1 dochter..mijn jongste zoon is 12 jaar geleden plotseling overleden.
Na het overlijden van mijn zoon is het paranormale erg sterk bij mij geworden ..ik krijg beelden filmpjes en hoor soms stemmen.
Ik zie ook heel mooie energieen om mensen heen de prachtigste kleuren meestal, ik ben daar erg blij mee, want het geloof dat mijn kind verder leeft is erg groot!!

Ook heb ik nog 4 kleinkinderen waarvan de laatste ( pas geboren ) een meisje is !..dus 3 jongens en 1 meisje.
Prachtig vindt ik het!

Ik vindt het een heel goeie site! Merudi..dus zal er vaak te vinden zijn.
Zo dit was het een beetje..ik had me al eerder voorgesteld ..maar ik denk dat ik het verkeerd gedaan had..want kan het nergens vinden :$

Een hele lieve groet van mij
Beschermengel ;)
Delen:
Acheliah
Acheliah aug 31 '07
Welkom Beschermengel

Liefs Dieneke
Phaser
Phaser aug 31 '07
Welkom op het forum !
Beschermengel
Beschermengel aug 31 '07
Dank jullie wel! haha dat is snel!


Liefs
Beschermengel
Thomas A
Thomas A aug 31 '07
Hoop dat jij je thuis gaat voelen en dat hier je tegenkomt wat je verder brengt..........

Thomas
mause
mause aug 31 '07
hoi beschermengel,

ook namens mij welkom hier.

liefs maureen
Beschermengel
Beschermengel aug 31 '07
Ja dank je wel!...ik denk het wel, er is hier heel veel te lezen en erg boeiend. Vooral ook de verhalen ..ik vindt ze erg mooi! en ben voorlopig wel even zoet.
En kan er veel van leren!

Liefs
Beschermengel
Beschermengel
Beschermengel aug 31 '07
Dank je wel Maureen! lief hoor!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '07
Van harte welkom. Ik hoop ook dat je hier vindt wat je zoekt. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Je spreekt over dat je energieen om mensen heen ziet. Bedoel je daar soms het aura mee?
admin
admin sep 1 '07
Welkom in ons midden :)
Beschermengel
Beschermengel sep 1 '07
Dank je wel feileacan!

En ja lieve Nims..ik zie het niet altijd hoor..soms! en ik doe er niets voor, het verschijnt gewoon! ook bij mijn hondje zie ik het en ook als hij pijn heeft ..want dan is het plekje waar het zeer doet rood..soms vuil rood en soms fel rood.
Hij is pas geopereerd .dus vandaar dat ik die kleur nu veel zie bij hem.
Er komt ook een bepaald geluid bij te pas als ik de kleurtjes zie..heel appart hoor.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 1 '07
Apart maar best handig. Zie je soms ook energievelden waarbij het niet om iemand heen hangt? Dus gewoon in de lucht zweeft?
Beschermengel
Beschermengel sep 1 '07
Ja inderdaad!! zo zie ik ook af en toe ( bij de lamp vlakbij de tv) zachtblauwe energy, het komt spontaan in een flits..ik weet dan dat dat mijn zoon is die even komt kijken.
Een paar mensen hadden mij dit al verteld ( mediums )...en ze zeggen allemaal hetzelfde...en dit is al 12 jaar aan de gang.

Toen mijn vader nog leefde ( 6 jaar geleden) zag ik violette energy bij hem...nu hij is overleden zie ik het ook spontaan zomaar in mijn huis( dan is er niemand ) maar ik denk wel de geest van mijn vader!

Fijn he ..ik ben er zo blij mee ..we worden echt geholpen hoor van die andere kant! ik krijg dan soms ook ingevingen!
mause
mause sep 1 '07
echt mooi beschermengel.
dat je op deze manier met je geliefden verbonden bent.
Beschermengel
Beschermengel sep 1 '07
Ja ik voel me ook een gezegend mens! echt waar..als ik dit niet had weet ik niet hoe ik uit mijn verdriet zo gekomen zijn.

En het gaat nog steeds door..ook de beelden en stemmen worden sterker! ..het verdwijnt dus niet ..het word alleen maar sterker.

Mijn grote wens ik..dat ik mijn zoon zal ontmoeten of eventjes zien..maar ja dat is afwachten he of dat kan.
Ik heb hem wel al een paar keer ( heel echt ) in een droom gezien en daar zei hij mij dat hij niet dood was ..en volop leefde.
Hij was daar met een paar vrienden ..ik zag hem in de verte.. hij riep me..en holde naar me toe..oo god wat was ik blij..ik besefde dat hij dood was,..dus ik pakte hem beet en zoende hem en huilde zachtjes en zei dat ik het zo erg vond dat hij dood was..toen zei hij dat hij niet dood was..ik werd gelijk wakker..ik voelde hem nog en rook zelfs zijn haar.

Deze droom is al een paar jaar oud ..maar kan hem zo voor me halen zo echt was hij.

Dit was ongeveer 4 jaar geleden..daarna heb ik niet meer zo intens gedroomd van hem.
Heidelroos
Heidelroos sep 2 '07
Hee beschermengel..

Welkom hoor!

Contactdromen zijn prachtig hé..
Ik heb er zo eentje met mijn paps gehad..
dat vergeet je nooit meer..


Liefs van Heidel
Mimi*
Mimi* sep 2 '07
welkom!
Beschermengel
Beschermengel sep 2 '07
Dank je wel Heidel en Mimi!

Zou je mij je droom willen vertellen...ben altijd zo benieuwd en nieuwschierig..en ja inderdaad die droom vergeet je nooit meer!!
Heidelroos
Heidelroos sep 2 '07
Ja hoor beschermengel..

Mijn pa was al vier jaar gestorven, ik heb nooit de tij dgehad een plekkie te geven..
Op een nacht kwam hij in mijn dromen op bezoek,
Ik mocht zijn geur ruiken, zijn wangen aanraken..

Tegen hem kunnen vertellen dat ik begreep dat hij niet meer wilde leven .. Hij was zo op..

Ik heb zijn zachte wangen vastgehouden tot hij weg was..
Aan kunnen kijken tot hij weg was..
Kunnen vertellen dat ik zijn kopje koffie met slagroom glimlach had gemist en dat ik dat zo vertederend vond..
Huilend werd ik wakker..
Huilend van het contact..
Ons pap heeft mij op deze manier losgelaten..
Sindsdien is het rustiger in me.. en in huis ;)


Liefssssssssss
Beschermengel
Beschermengel sep 2 '07
Ochhh wat mooi, ja die dromen zijn zo echt he!..mooi hoor!

Het is vandaag precies 12 jaar geleden dat mijn zoon is overleden aan een hartstilstand op het voetbalveld, hij was pas 15 jaar. op 2 september om deze tijd ongeveer ( 17.45 )1995.

Heb het weer moeilijk ermee ..stom he ..elk jaar gaat het goed maar vandaag voelde ik hem zo sterk..ik wil helemaal niet huilen omdat ik dan weer dat hij dat ook voelt..maar kan even niet anders.

Ik wou dat die pijn is over ging..lukt me vandaag niet echt...terwijl ik toch weet dat hij ergens anders is en ik hem ooit weer ziet.!

Nou niet echt om vrolijk van te worden he....
Bedankt in iedergeval dat je jou droom wilde vertelllen ...fijn hoor om zo in contact te staan met je vader.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki