Ik zal ook eens zeggen wat ik ermee bedoel en hoe ik erover denk. Ik heb het inderdaad over de zaken die jullie hierboven beschrijven, maar ik zal het veralgemeniseren tot ingrijpen van boven. Wat ingrijpen van boven kan betekenen zijn voor mij een aantal verschillende dingen:
-Berichten doorkrijgen (via een medium of zelf) van overleden bekenden.
-Contact (via een medium of zelf) met een gids.
-Voor jou onbekende mensen die jou bewust een andere kant op sturen.
-Een visioen / voorgevoel / dejavu die jou doe besluiten iets anders te doen dan dat je van plan was.
Nou komen we op het woordje toegestaan en mijn vraag die ik hiermee heb. Veel mensen hier, die openstaan voor "hierboven", weten waarschijnlijk net zoals ik, dat we bepaalde boodschappen doorkrijgen die bedoelt zijn voor andere mensen. Ik ben me er in ieder geval erg van bewust dat deze boodschappen iemands leven, een totaal andere wending gaan geven. Ik heb het enkele malen zien gebeuren, en onderken de kracht die deze boodschappen hebben enorm. Soms heb ik zelf moeite ook met de inhoud van deze boodschappen, en wil ik ze ook helemaal niet doorgeven. Als iemand mij bijvoorbeeld vraagt of die nieuwe vriend(in) te vertrouwen is, en ik vertrouw diegene totaal niet, moet ik dat dan ook echt vertellen? Op dat soort momenten vraag ik me dus af of ingrijpen van hierboven wel is toegestaan, want hierboven heeft me tenslotte verteld hoe deze nieuwe vriend(in) is.
Dan komt ik nog op het volgende. In hoeverre is het wel echt "hierboven" die ingrijpt, en is het niet "the law of attraction" die voor de persoon die geholpen wordt aan het werk is. Als iemand de ware liefde in het leven wenst, is het dan raar dat er allemaal boodschappen van verschillende mensen je gaan wijzen op hoe slecht je huidige vriend(in) is? Ben jij niet zelf die eigenlijk om deze boodschappen vraagt?
Misschien is het dat wel of misschien is het dat niet, ik hoop in ieder geval dat mijn vraag duidelijker is als dat hij was. Het antwoord is voor mij nog steeds onduidelijk
.