Loading...
nl

[Ged] Silent tears

Ayasha
Ayasha aug 29 '07
Zo das een tijd geleden. Opbouwende kritiek is altijd welkom. Me wijzen op spellingsfouten/zinsbouwfouten apprecieer ik ten zeerste!

In her eyes
There's a story she can't tell
there are tears
she can't let go

In the silence of the night
She sits there
Waiting till the pain
Leaves her heart

The moonlight shows her
For what she really is
So small, so weak
Still, strong enough to hold on

And when the darkness,
flees from the sun
She closes her eyes
Trying not to see her memories
Delen:
Debiorah
Debiorah aug 29 '07
Erg mooi kath maar geeft me ook een treurig gevoel. Wat dat betreft rakend! En ik kan maar een opmerking maken over de taal en dat is het woordje silent dit moet denk ik zijn silence. Verder maakt het volgens mij ook niet uit, het is een gedicht, jou gedicht en daarom hoeft het eigenlijk niet verbeterd te worden. HEt spreekt voor zich iedereen zal dit kunnen begrijpen en voelen. ;)
Wendy's
Wendy's aug 29 '07
mooi
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '07
Heel erg mooi Kath. Ik wou dat ik je mocht helpen.
Ayasha
Ayasha aug 29 '07
 Origineel bericht van: Debiorah
Erg mooi kath maar geeft me ook een treurig gevoel. Wat dat betreft rakend! En ik kan maar een opmerking maken over de taal en dat is het woordje silent dit moet denk ik zijn silence. Verder maakt het volgens mij ook niet uit, het is een gedicht, jou gedicht en daarom hoeft het eigenlijk niet verbeterd te worden. HEt spreekt voor zich iedereen zal dit kunnen begrijpen en voelen. ;)

Dat hoort ook silence te zijn :$*hele domme fout* heb het even aangepast.

dankje wendy's.

NiMS niet nodig. ;)Toch bedankt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '07
Niet nodig? Nou daar is niet iedereen het over eens. Maar ik snap heel goed waarom jij het niet nodig vindt ;).
Ayasha
Ayasha aug 29 '07
'niet iedereen' wil zo veel zeggen als jij? :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '07
Inderdaad ik ben een spraakwaterval als het gaat om mijn binnenwereld he ;)
Ayasha
Ayasha aug 30 '07
In dat geval zal ik me maar niet te veel zorgen maken ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '07
Nee dan zal ik het ook niet meer doen he ;). Mooi gedicht trouwens :)
Ayasha
Ayasha aug 30 '07
als je wil.
Bedankt :)
Phaser
Phaser sep 1 '07
Erg mooi Kath, erg herkennend ook ;)

Mooi geschreven !
Ayasha
Ayasha sep 1 '07
eh...Wel ja voor jou wel ja :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Voor wie niet ;)?
Ayasha
Ayasha sep 3 '07
NiMS Phaser weet specifieker waar het over gaat ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Ben je eindelijk begonnen met opruimen?
Ayasha
Ayasha sep 3 '07
jep ;)volop mee bezig.
Phaser
Phaser sep 3 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Ben je eindelijk begonnen met opruimen?


Mijn excuses NiMS maar deze opmerking vind ik echt ongepast.
Veel mensen (ik spreek hier in het algemeen) hebben het moeilijk en hebben problemen die ze moeilijk opgelost krijgen.
Daar kiezen ze zelf niet voor, die gebeuren gewoon.
Er is dan niets nodig dat andere mensen pushen om te praten want dit werkt toch alleen omgekeerd.

Ook die 'eindelijk' is volledig verkeerd.
Mensen zullen ooit klaar zijn om te beginnen met het verwerken van zaken die vroeger gebeurd zijn.
Dat moment is niet een 'eindelijk' maar voor die personen eerder een 'oef'. Het moment kies je niet zelf, het komt vanzelf.

Wat me stoort is de gedacht dat je bedoelt dat het erg laat is, die "opruimactie" zoals jij het noemt.
Het is nooit te laat om zaken te kunnen verwerken.
Als (en dit is wel op dit topic bedoeld) Kath daar op dit moment klaar voor is, is dat prima.
Mocht ze dat niet zijn, kost het meer tijd maar dan zou het nog altijd prima moeten zijn.

Verwerken gebeurt, ook al krop je zaken heel je leven op. Dit is een eigen manier tot verwerken.

Sorry maar ik dacht dat ik gek werd door je post te lezen.
Ik kom heel vaak in contact met mensen die problemen hebben (door m'n toekomstig beroep) en er wordt geleerd hoe je adequaat kan reageren maar hier viel m'n hoed echt van af.

Niets persoonlijk maar je reactie deed mij toch even slikken...
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Misschien moet je maar eens aan Kath vragen waarom ik dat er neer zette. Tenslotte was de boodschap ook voor haar bedoeld :).

Ik snap je reactie wel hoor en wil je toch op het hart drukken dat het niet gezegd is met de intenties die je hierboven zegt. Zo ben ik helemaal niet.

En wees gerust, als Kath het niet eens is met mijn opmerking had ze me al zeker de waarheid verteld. Ze kan prima voor zichzelf opkomen en zeker tegen mij :).

Mijn reactie stond er juist omdat ik blij voor haar ben ;).
Ayasha
Ayasha sep 3 '07
Kath gaat helemaal niet uitleggen waarom je dat er neerzette :+ Kath gaat zich zelfs helemaal niet moeien met jullie hele discussie, jullie zijn volwassen mannen en lossen het maar onder elkaar op :D
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki