Loading...
nl

wonderen

Acheliah
Acheliah jul 30 '06
[Love][clover]Ik heb vroeger glaasje gedraaid alle negatieve ellende opgeroepen vanaf mijn 15 a 16 jaar en eindelijk iemand gevonden die me bevrijd heeft van alle ellende en ik ben nu 39 jaar Nou dat noem ik een wonder echt een wonder [Love][clover]Ik ben 20 kilo lichter en heb van de week dingen gedaan die me in al 39 jaar niet gelukt is en nu lukte het in 2 uur tijd [emot-angel]IK BEN HERBOREN [emot-angel]
mijn DANK [Ok]is GROOT Witte herder
Delen:
????
???? jul 30 '06
Heel mooi dat het toch nog goed gekomen is. Je zal het niet makkelijk gehad hebben. Je zegt ook dat je 6 kinderen hebt, hebben die er niet onder geleden die jaren?
En hoe vinden die het dat ze een herboren moeder hebben?

Ik wens je veel positiviteit en geluk in de rest van je leven.

Liefs Sylli
Acheliah
Acheliah jul 30 '06
Hallo .....
Ja inderdaad die hebben er zeker onder geleden want ze zijn me onlangs afgenomen door het ajl ( soort jeugdzorg ) Dus ik heb nog een lange weg te gaan. Maar dat ik me bevrijd voel is al een hele stap. Een stap in de juiste richting. En nu verder knokken want ik wil ze terug hoe dan ook maar dan wel met positieve energie.

=XXX= witte herder
LPChip
LPChip jul 31 '06
Veel succes bij deze strijd! :)
Acheliah
Acheliah jul 31 '06
Dank je lp chip ik hoop dat ik het goed schrijf
Ik hoop deze strijd ook te winnen.Daarom hoop ik ook dat het positieve gevoel altijd blijft want dat is de beste steun die er is.

Groetjes witte herder
LPChip
LPChip jul 31 '06
Asjeblieft :)

De beste manier om dit positieve gevoel te houden, is door het te koesteren, en te begrijpen dat het niet vanzelf komt. Als je dit kunt, zul je zelf zien wanneer het fout gaat zodat je kan voorkomen ipv genezen. :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki