@ mee,
Wat is eigenlijk jou doel voor dit door jou aangemaakte topic??
(ik heb het eerste bericht niet gelezen, dus misschien dat het daar in stond).
En daarom is het hele spirituele gedoe, klinkklare onzin.
Want niemand heeft door dat er iemand lid is die zwaar in de psychische problemen zit. Door mee te praten en te pamperen word zo iemand niet geholpen en zakt alleen maar verder af.
En wat ikben en ik hebben gedaan is verantwoordelijkheid nemen omdat andere het nalaten. Dat het ten kosten gaat van ons zelf, dat doet er niets toe. Dat er persoonlijke aanvallen komen, is onbelangrijk.
Er is iemand in nood en word gesteund in waanbeelden. Dat is wat hier is gebeurt. Hebben jullie dat totaal geen geweten, dat je met eeen woord of een schrijven iemand helemaal naar de knoppen kan helpen. Omdat je alle in een ivoren toren zitten en neerkijken en het denken allemaal beter te weten .
Nooit je eens afgevraagd of je het wel allemaal wist. NEE, iedereen is overtuigd van zichzelf hier. Ten volle. Dat jullie daar een ander kwaad mee doen, dat raakt jullie niet.
Maar als een ander daarvan zegt, moet hij of zij geband worden of monddood worden gemaakt, omdat jullie je eigen wereldje in stand willen houden ook gaat dat ten kosten van een medelid.
Dat is over lijken gaan. Niets meer of minder.
Ik zou me dood schamen als ik dit op me geweten had.
Waarom gebruik je het woord allemaal? geld echt niet voor iedereen hier op het forum.
En natuurlijk weten de meeste hier dat andere kunnen worden beinvloed over wat je schrijft. Het zal heus niet zo zijn dat we denken dat we alles beter weten, anders zouden diegene hier wel weg zijn op het forum, omdat ze dan toch niks kunnen leren (alleen maar praatjes houden)! omdat ze het allemaal al weten.
dus daar ben ik het niet mee eens