Origineel bericht van: nims
Beste Ard,
Tijdens mijn vakantie ben je door de moderators van het Merudi forum gebanned. Omdat ik niet eenzijdig wil zijn (zoals je zelf misschien zou denken dat ik ben) ben ik geinteresseerd in jouw kant van het verhaal, over wat er volgens jou nu precies gebeurd is, en wat je er zelf van vindt.
Ik zal jouw verhaal dan ook zeker meenemen in de beslissing of de ban permanent of niet, zal blijven. Je hoeft niet meteen te reageren, of helemaal niet, maar wees je er dan wel van bewust dat er een eenzijdig verhaal kan ontstaan omdat ik ook goed met de moderators naar het hele verhaal zal vragen. Ik wil je daarom zeker niet de mogelijkheid onthouden om jouw kant van het verhaal te vertellen en voor mij om te begrijpen hoe het zover uit de hand is gelopen dat het tot een ban heeft moeten leiden.
Ik hoop op een reactie van jouw kant.
Tijdens mijn vakantie ben je door de moderators van het Merudi forum gebanned. Omdat ik niet eenzijdig wil zijn (zoals je zelf misschien zou denken dat ik ben) ben ik geinteresseerd in jouw kant van het verhaal, over wat er volgens jou nu precies gebeurd is, en wat je er zelf van vindt.
Ik zal jouw verhaal dan ook zeker meenemen in de beslissing of de ban permanent of niet, zal blijven. Je hoeft niet meteen te reageren, of helemaal niet, maar wees je er dan wel van bewust dat er een eenzijdig verhaal kan ontstaan omdat ik ook goed met de moderators naar het hele verhaal zal vragen. Ik wil je daarom zeker niet de mogelijkheid onthouden om jouw kant van het verhaal te vertellen en voor mij om te begrijpen hoe het zover uit de hand is gelopen dat het tot een ban heeft moeten leiden.
Ik hoop op een reactie van jouw kant.
Origineel bericht van: ikben
Beste Julien,
Als men op Merudi doorgaat met het pamperen, naar de mond praten en gelijk geven van ......, dan maakt men de problemen alleen maar erger. Dat men dat niet ziet of de ogen ervoor sluit zegt alles van de kwaliteit van uw aller intuïtie.
Ik heb nog steeds geen bewijs van je gezien.
Ik had en heb er geen behoefte aan deel uit te maken van dit niet capabele kleuterklasje.
IkBen.
Origineel bericht van: nims
Beste Ard,
Is het echt zo moeilijk voor jou om de vraag te beantwoorden die ik je stel? Ik vroeg je niet naar ..., ik vroeg je naar jouw kant van het verhaal. ..... is voor mij totaal niet interessant.
Of beweer je hier dat het de schuld van ..... is dat je gebanned bent? Dat lijkt me dan weer erg naief van je, dus wat dat betreft schat ik je wel wat slimmer in dat je dat niet doet.
Hoe dan ook, mijn vraag is nog steeds niet beantwoord, dus ik vraag het je bij deze nogmaals.
Groetjes Julien.
Origineel bericht van: ikben
Je hebt je antwoord.
Als het je niet bevalt is dat jouw probleem.
Het moge duidelijk zijn dat ik er alles aan gedaan heb om zijn kant van het verhaal te horen. Ik denk dat het duidelijk is, dat er met Ard niet valt te communiceren. Vandaar dat ik zijn wens respecteer dat hij niet meer met dit kleuterklasje bezig wil zijn.
Als jullie nog vragen hebben, of een mening hierover hebben, geef hem gerust!