Ha die Dennis..
Van jouw ma hoorde ik dat je graag een fotootje gelezen wilde hebben.. Ik heb nog geen andere reacties gelezen om zo zuiver mogelijk te blijven..
Je zit voor jezelf moeilijk in elkaar.. ik zie wel tweestrijd..
Iemand die zichzelf niet goed genoeg vindt..
Dit heeft ook wel iets met je omgevingsfactoren te maken.. je hebt geleerd jezelf te harden naar de buitenwereld..
Kinderen in de klas?
De jongeren van nu.. WAT NU!!
Raddraaiers, vandalisten, drugsgebruikers.. je hebt er he-le-maal niets mee!! Ik zie iemand die zich bezighoudt met andere zaken dan jouw leeftijdsgenoten van dit moment..
Je hebt volgens mij in een andere klas gezeten, waar ze allemaal bezig waren met zaken die niets met jou deden..
Het lijtk alsof je een overstap hebt gemaakt.. Want ik zie nu veel serieuze mensen in jouw klas, waar je nu een klik me hebt (ze laten je zijn zoals je bent en zitten niet achter je vodden aan) .. Ik heb het idee dat dit wel eens anders is geweest.. heb je eerder in een andere klas gezeten?!!
Ik vind persoonlijk roodharigen altijd temeramentvol, mannen hebben de neiging zich omhoog te klimmen en ik heb het idee dat zij harder moeten vechten om een plekje in de maatschappij te werven.. maar als ze eenmaal op dat verworven plekje zitten, zijn ze er niet meer vanaf te krijgen..
Beroep: Uitrekenen, Makelaardij, Architectuur, Astronoom.. zijn zaken die bij je zouden kunnen passen..
Je bezit een soort van spiritualiteit die een beetje wereldvreemd is, alsof je van binnen al weet hoe alles in elkaar steekt.. toch nog zoekende naar de juiste weg.. (Wat ook bij jouw leeftijd zal horen)
Ik zie je zo geloven in ruimteschepen en denk dat je ook geïnteresseerd bent in het heelal..
Een prachtige sterrenkijker op jouw kamer, zou jou niet misstaan...
Ik krijg het woordje Lam.. Lam.. Lam..
Lam is een toon die gezongen kan worden.. Lam is een dier, maar Lam kan ook gewoon bewegingsloos zijn.. Ik kan deze niet zo goed plaatsen..
Twee verschillende persoonlijkheden in één lijf..
Vechtend, gevoel, verstand, gevoel, verstand, verstand, gevoel.. Ik word daar zelfs een beetje moe van
..
Je hebt moeite met jezelf te geven en vindt het moelijk om fysiek aangeraakt te worden.. Je bent best wel gesloten en deelt niet jouw emoties / gedachtenwereld.
Misschien wel de moeite waard om daar eens mee te beginnen, om eens een discussie over het leven te starten, met mensen waarmee je klikt..
Spirituele jongerenweekenden mee te doen en mensen van je eigen soort te ontmoeten.. Je zal thuiskomen, je zal kunnen praten en dingen over jezelf ontdekken, waarvan je het bestaan niet eens afwist..
Je hebt namelijk nog een hele ontdekkingsreis te gaan als het gaat om de gaven die binnenin jou zitten.....
.
De juiste mensen om je heen te verzamelen, zodat je niet zo eenzaam voelt.. Maar ook om jezelf beter te leren kennen..
Ik zie wel iemand die een langere weg nodig heeft dan anderen om te bereiken datgene wat anderen wat gemakkelijker vallen..
Je knokt voor een goed cijfer, terwijl iemand anders er bijvoorbeeld niets voor hoeft te doen..
Ik zie wel dat sommige dingen je steken, pijn doen, raken..
En met name ben je snel geraakt, geprikkeld en overgevoelig als het gaat om kritiek.. daar hou je niet zo van
Je bent snel onzeker en slaat uit, zodra men jou wil aanraken.. Klauw, daar hebben ze er één te pakken..
Je gelooft nog niet zozeer in de juiste liefde..
Die heeft zich waarschijnlijk nog niet aangedient..
Je bent het soort dat in stilte verliefd wordt en niet makkelijk op een meid afstapt, niet makkelijk flirt..
Je houdt van meisjes met inhoud en je valt niet zozeer op ruige types..
Ben je toevalig nu onbeantwoord verliefd?
(Of op dit tijdstip van die foto?)
Ik voel een beetje liefdesverdriet..
Nou kerel..
Ik wens je succes met het lezen..