Loading...
nl

Wil iemand mijn foto is lezen?

Dennis
Dennis aug 27 '07

Ik was benieuwd of jullie wat uit deze foto kunnen krijgen..
Gr Dennis
Delen:
Thomas A
Thomas A aug 27 '07
Dennis ik lees je deze week........

groetjes

Thomas
Dennis
Dennis aug 28 '07
 Origineel bericht van: Thomas A
Dennis ik lees je deze week........

groetjes

Thomas

Haha ok :P

Groeten Dennis
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 2 '07
Ok Dennis, hierbij mijn fotolezing. Hij is onder voorbehoud dus ik hoor graag wat je ervan vindt.

Helaas kijken je ogen weg, waardoor hij toch lastiger is. Toch zal ik je vertellen wat ik lees. Moeilijk persoon vooral met jezelf. Toch heb ik het gevoel dat jij je onvrede soms op je omgeving botviert. Je bent niet de makkelijkste voor je omgeving, en ik heb wel eens het idee dat veel mensen moeite met je hebben.

Waarom wil je doen voorkomen dat je een stoere jongen bent, terwijl er van binnen een liefdevol en betrouwbare persoon zit? Ik denk dat het te maken heeft met de fase van je leven waarin je nu zit.

Je bent duidelijk op zoek naar jezelf en vind het moeilijk om bepaalde dingen van jezelf te accepteren. Toch wil ik je vragen om eerst de oorzaak bij jezelf te zoeken voordat je naar iemand anders toegaat. Grote kans, dat je dan al snel inziet waarom je zo bent, en zal dit je helpen jezelf te vinden.

Kom voor je mening uit als je echt iets vind. Laat je niet overstempelen door het masker dat jij hebt opgezet voor je omgeving. Laat je ouders / vrienden en je omgeving gewoon weten dat je paranormaal bent. Waarom zou je je ervoor schamen? Nemen mensen je niet zoals je echt bent? Is toch pech voor hun? Wat heb je aan mensen die je niet nemen zoals je echt bent.

Succes met jezelf vinden, ik weet dat je het kan! Je hebt getoont het te willen, nu nog doorzetten en afmaken.

Groetjes Julien.
Thomas A
Thomas A sep 2 '07

Fotolezen Dennis 2 9 07

Ha Dennis, hierbij;

Levensethiek

Oude ziel

Vertrouwen

Flarden

Levensethiek; je hebt een heel hoge normen en waarden grens. Je kijkt naar geldende maatschappelijke waarden en naar hoe het volgens jou zou moeten zijn. Je hebt je bedenkingen en het besef dat er iets zou moeten veranderen. Doordat jouw eigen normen en waarden op een vrij hoog level zitten, kan het je soms erg pijn doen dat de maatschappelijke werkelijkheid hoofdzakelijk materialistisch geaard is. Je ziet de problemen die van daaruit ontstaan vaak heel erg scherp. Als jij nu leider van de wereld zou zijn dan zouden er een heleboel veranderingen gaan plaats vinden. Zo is het natuurlijk niet Dennis, maar toch ben jij in staat om in jouw directe omgeving veel op te lossen voor anderen. Dat dit ook al een aantal keer goed gelukt is, is heel wel mogelijk de achtergrond van jouw wens er meer voor je medemens te zijn, zoals je ergens op Merudi deze wens omschreef.

Oude ziel; je komt op mij over als een ziel die al vele incarnaties achter de rug heeft. Je wijsheid is groot en je zult niet snel met zaken aankomen waar je niet heel erg zeker van bent. Je hebt een behoorlijk ontwikkeld verantwoordelijks gevoel, waarbij de menselijke zaken voor gaan op de materiele aardse. Het geestelijk aspect weegt voor jou veel zwaarder dan het materiële…………..
Hierdoor ook Dennis heb jij met veel wat er onder de mensen leeft - die al te maatschappelijk geconformeerd zijn – helemaal niets. Dit is bepaald niet iets voor jou om weg te drukken, integendeel, je zou hier je leven naar moeten gaan inrichten. Zo vluchtig denk ik dan aan een positie waarmee jij iets voor anderen kunt betekenen. Je zou kunnen denken aan een bepaalde vorm van therapie, maar ook mediator, e.d. Omdat dit slechts een opstap is, zou je wat later in je leven je bevindingen te boek kunnen stellen, of misschien wel lezingen geven. Dan maar je grote beschaafdheid en bescheidenheid op de korrel nemen en niet een reden zijn om het niet te doen!!!

Vertrouwen Je bent zeer betrouwbaar en hebt veel respect. Je ziet veel van wat er leeft bij mensen en gaat daar heel vertrouwd mee om Mensen die een beroep op jou doen voelen zich veilig en omdat je wijselijk luistert en ze spreken ze zich gemakkelijk volledig tegen je uit. Soms tot verbazing van die mens die tegenover je zit. “Dit heb ik nog nooit iemand verteld”heb jij al meerdere malen gehoord. Doordat mensen jou zo vertrouwen en hun verhaal met jou willen delen, heb jij ook de mogelijkheid hen goed te spiegelen. Je vindt in hun ver-halen de antwoorden die jij hen teruggeeft. Hiermee kom ik tevens op een diep gekoesterde wens van jou terug.

Flarden…………..

Je hebt een bijzondere goede motoriek. Een lastig te bespelen instrument ligt binnen je mogelijkheid, hooguit het geduld niet.
Je zou goede (muziek)teksten kunnen schrijven en jezelf begeleiden op (semi)akoestisch gitaar. Het zou een perfecte uitlaatklep zijn om veel van je esoterische en andere inzichten te vertolken.
Je hebt veel oog voor (natuurlijke) schoonheid. Dit geld ook voor jouw smaak voor de andere sekse. Hierin ligt ook weer jouw hoge levensethiek en daarom heb jij meer met een innerlijk dan een uiterlijk wondertje.
Je bent enorm gevoelig, ook sferen waar jij binnen treed doorvoel jij onmiddellijk, ook mensen voel jij ragfijn aan.
Zet je over je bescheidenheid heen koop een gitaar en ga bij een band, je hebt een prima zangstem ook al vind je zelf van niet.
Je hebt aristocratisch bloed in je en hebt in vroegere gelederen Engelse, Schotse of Ierse roots.
Je ontspant je te weinig en je zou meer van je bedenksels moeten gaan opschrijven waarmee je deze met rust zou kunnen laten.
Je hebt veel over voor harmonie tussen mensen onderling. Je hebt er begrip voor dat dit niet altijd zo kan zijn en staat medemensen bij in hun oplossingen.
Je hebt een warm hart en draagt dit ook uit. Leeftijdgenoten - die meer met de maatschappij meedoen – verguizen dit wel eens en alhoewel je dit ooit pijn deed, begrijp je dit nu.
Je kunt goed studeren en ver in de stof induiken, enkele vakken daargelaten omdat het je amper boeit. Maar je studeren kun je………..
Wees niet rouwig om een eventueel verkeerd gekozen studie richting; je krijgt nog kansen genoeg om andere paden in te slaan………….

Met respect

Thomas
Dennis
Dennis sep 3 '07
Hey Thomas,

Ik ben echt stomverbaasd weet je dat?

Het vertrouwen gedeelte klopt echt precies. Mensen komen altijd met hun geheimen of problemen naar mij toe. Ik hoor inderdaad heel vaak van "dit heb ik nog nooit iemand verteld."

Ik speel nu 2 jaren gitaar, dus daar zat je ook precies goed. 12 Augustus toen ik jarig was, heb ik een semi akkoestische gitaar voor mijn verjaardag gehad dus dat klopt ook helemaal. Over die muziekteksten gesproken, die schrijf ik ook al geruim een jaar. Vrienden van me zeggen ook dat ze ze echt heel mooi vinden en dat ik er misschien inderdaad meer mee kan doen. Ik heb de ambitie ook wel om wat in de muziek te gaan doen. Ik heb voor mijn gevoel ook al wel redelijk wat wijsheid qua het leven zelf. Ik zal na deze post wel even een songtekst plaatsen van mij over het leven.

In ieder geval bedankt voor het lezen van mij!
Bedankt voor je tijd en voor de moeite!

Groeten Dennis
Dennis
Dennis sep 3 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Ok Dennis, hierbij mijn fotolezing. Hij is onder voorbehoud dus ik hoor graag wat je ervan vindt.

Helaas kijken je ogen weg, waardoor hij toch lastiger is. Toch zal ik je vertellen wat ik lees. Moeilijk persoon vooral met jezelf. Toch heb ik het gevoel dat jij je onvrede soms op je omgeving botviert. Je bent niet de makkelijkste voor je omgeving, en ik heb wel eens het idee dat veel mensen moeite met je hebben.

Waarom wil je doen voorkomen dat je een stoere jongen bent, terwijl er van binnen een liefdevol en betrouwbare persoon zit? Ik denk dat het te maken heeft met de fase van je leven waarin je nu zit.

Je bent duidelijk op zoek naar jezelf en vind het moeilijk om bepaalde dingen van jezelf te accepteren. Toch wil ik je vragen om eerst de oorzaak bij jezelf te zoeken voordat je naar iemand anders toegaat. Grote kans, dat je dan al snel inziet waarom je zo bent, en zal dit je helpen jezelf te vinden.

Kom voor je mening uit als je echt iets vind. Laat je niet overstempelen door het masker dat jij hebt opgezet voor je omgeving. Laat je ouders / vrienden en je omgeving gewoon weten dat je paranormaal bent. Waarom zou je je ervoor schamen? Nemen mensen je niet zoals je echt bent? Is toch pech voor hun? Wat heb je aan mensen die je niet nemen zoals je echt bent.

Succes met jezelf vinden, ik weet dat je het kan! Je hebt getoont het te willen, nu nog doorzetten en afmaken.

Groetjes Julien.

Hey Julien!

Ook jouw lezing klopt!

Ik heb inderdaad veel moeite met mezelf. Ik verwacht soms bepaalde dingen van mijn omgeving (meisjes bijvoorbeeld) waar ik achteraf teleurgesteld in word. Het klopt ook als een bus dat ik mezelf echt een beetje kwijt ben en eigenlijk niet mezelf meer ben. Ik gedraag me inderdaad soms als een stoere jongen omdat ik daardoor meer in de smaak lig bij meisjes. Je hebt gelijk dat het fout is, want ik ben veel meer waard als de persoon die ik werkelijk ben! Bedankt dat je me dat hebt laten inzien, echt waar!

Je denkt / weet dat ik paranormaal ben? Ik heb geen idee op welk gebied dat dan zo zou zijn. Misschien inderdaad het mensen aanvoelen wat Thomas ook zei.

In ieder geval bedankt voor de tijd en moeite!

Gr Dennis
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Je komt er wel achter op welk gebied dat is. Je hebt je echter er niet op gefocussed waardoor je nu een inhaal slagje moet maken. Het is niet erg hoor! Het is gewoon een kwestie van doen en proberen. Je weet waar je hulp kan vinden, dus schroom niet om je vragen te stellen. Succes!
Dennis
Dennis sep 3 '07
Ja precies. Ik ben pas net bekend op dit vlak. Je bent er wel erg zeker van dat ik paranormaal ben btw. Hoe komt dat? En bedankt voor de hulp die ik hier kan krijgen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Tja, dat komt omdat het zo is :). Gewoon vertrouwen hebben in wat ik voel. Kan ik je echt aanraden ;).
Dennis
Dennis sep 3 '07
Heb ik ook wel! Ik heb altijd wel een beetje het gevoel gehad dat ik iets had. Aan mij de taak om erachter te komen wat het is, en er wat mee te doen. :)
Dennis
Dennis sep 3 '07
Hey Julien..

Ik heb echt geen idee waar ik moet zoeken om te kijken welke gave ik heb. Kan je niet gewoon zeggen wat jou gevoel jou zegt over mijn paranormaal zijn?

Gr Dennis
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Niet voor de makkelijke weg kiezen Dennis :). Dit keer kom je er niet zo makkelijk van af ;).
Dennis
Dennis sep 3 '07
Haha :PWaar moet ik me precies op focussen dan? Komt het opeens? Kun je me niet een beetje in de richting sturen van hoe ik het aan moet pakken? Want ik denk namelijk dat er anders niet veel gebeurd ;)
Thomas A
Thomas A sep 3 '07
lees eens "inuïtieve ontwikkeling" van Linda Keen.

Je hebt al een heel grote gevoeligheid. Om je paranormale vermogens (beter) te ontwikkelen is het heel belangrijk alles wat er om je heen gebeurd en zeker wat je raakt goed in je op te nemen en weer los te laten. Eerlijkheid naar je eigen gevoelens toe is heel belangrijk. Klink logisch zou je zeggen, maar ik verzeker je dat de massa aan gevoelsverdringing doet, puur uit overleving.
Het komt vanzelf op je weg Dennis, de wens is voldoende. Wees ook niet bang dat je het niet door zult hebben en je het mist.........

Thomas
Dennis
Dennis sep 3 '07
Ok bedankt Thomas. Ik zal vanaf nu nog meer bewust kijken naar mijn eigen gevoel en de gevoelens van anderen om me heen. Ik zie het vanzelf wel komen.

Gr Dennis
Thomas A
Thomas A sep 4 '07
Dennis lees als je wilt ook eens de post die ik vanmiddag op "leven in deze wereld" heb gezet. Er zit een antwoord op jouw wens in........

verder probeer ik deze week je zus te lezen.

thomas
Dennis
Dennis sep 4 '07
Thomas,

Ik zal dat zeker doen! Ja mn zus moet wat geduld hebben haha maar dat komt wel goed ;)

Dennis
Heidelroos
Heidelroos mei 28 '09
Ha die Dennis..

Van jouw ma hoorde ik dat je graag een fotootje gelezen wilde hebben.. Ik heb nog geen andere reacties gelezen om zo zuiver mogelijk te blijven..

Je zit voor jezelf moeilijk in elkaar.. ik zie wel tweestrijd..
Iemand die zichzelf niet goed genoeg vindt..
Dit heeft ook wel iets met je omgevingsfactoren te maken.. je hebt geleerd jezelf te harden naar de buitenwereld..
Kinderen in de klas?

De jongeren van nu.. WAT NU!!
Raddraaiers, vandalisten, drugsgebruikers.. je hebt er he-le-maal niets mee!! Ik zie iemand die zich bezighoudt met andere zaken dan jouw leeftijdsgenoten van dit moment..

Je hebt volgens mij in een andere klas gezeten, waar ze allemaal bezig waren met zaken die niets met jou deden..

Het lijtk alsof je een overstap hebt gemaakt.. Want ik zie nu veel serieuze mensen in jouw klas, waar je nu een klik me hebt (ze laten je zijn zoals je bent en zitten niet achter je vodden aan) .. Ik heb het idee dat dit wel eens anders is geweest.. heb je eerder in een andere klas gezeten?!!

Ik vind persoonlijk roodharigen altijd temeramentvol, mannen hebben de neiging zich omhoog te klimmen en ik heb het idee dat zij harder moeten vechten om een plekje in de maatschappij te werven.. maar als ze eenmaal op dat verworven plekje zitten, zijn ze er niet meer vanaf te krijgen..

Beroep: Uitrekenen, Makelaardij, Architectuur, Astronoom.. zijn zaken die bij je zouden kunnen passen..

Je bezit een soort van spiritualiteit die een beetje wereldvreemd is, alsof je van binnen al weet hoe alles in elkaar steekt.. toch nog zoekende naar de juiste weg.. (Wat ook bij jouw leeftijd zal horen)

Ik zie je zo geloven in ruimteschepen en denk dat je ook geïnteresseerd bent in het heelal..

Een prachtige sterrenkijker op jouw kamer, zou jou niet misstaan...

Ik krijg het woordje Lam.. Lam.. Lam..
Lam is een toon die gezongen kan worden.. Lam is een dier, maar Lam kan ook gewoon bewegingsloos zijn.. Ik kan deze niet zo goed plaatsen..

Twee verschillende persoonlijkheden in één lijf..
Vechtend, gevoel, verstand, gevoel, verstand, verstand, gevoel.. Ik word daar zelfs een beetje moe van smile..

Je hebt moeite met jezelf te geven en vindt het moelijk om fysiek aangeraakt te worden.. Je bent best wel gesloten en deelt niet jouw emoties / gedachtenwereld.

Misschien wel de moeite waard om daar eens mee te beginnen, om eens een discussie over het leven te starten, met mensen waarmee je klikt..
Spirituele jongerenweekenden mee te doen en mensen van je eigen soort te ontmoeten.. Je zal thuiskomen, je zal kunnen praten en dingen over jezelf ontdekken, waarvan je het bestaan niet eens afwist..
Je hebt namelijk nog een hele ontdekkingsreis te gaan als het gaat om de gaven die binnenin jou zitten.....
.
De juiste mensen om je heen te verzamelen, zodat je niet zo eenzaam voelt.. Maar ook om jezelf beter te leren kennen..

Ik zie wel iemand die een langere weg nodig heeft dan anderen om te bereiken datgene wat anderen wat gemakkelijker vallen..

Je knokt voor een goed cijfer, terwijl iemand anders er bijvoorbeeld niets voor hoeft te doen..

Ik zie wel dat sommige dingen je steken, pijn doen, raken..
En met name ben je snel geraakt, geprikkeld en overgevoelig als het gaat om kritiek.. daar hou je niet zo van smile
Je bent snel onzeker en slaat uit, zodra men jou wil aanraken.. Klauw, daar hebben ze er één te pakken..

Je gelooft nog niet zozeer in de juiste liefde..
Die heeft zich waarschijnlijk nog niet aangedient..
Je bent het soort dat in stilte verliefd wordt en niet makkelijk op een meid afstapt, niet makkelijk flirt..
Je houdt van meisjes met inhoud en je valt niet zozeer op ruige types..

Ben je toevalig nu onbeantwoord verliefd?
(Of op dit tijdstip van die foto?)
Ik voel een beetje liefdesverdriet..

Nou kerel..
Ik wens je succes met het lezen..
Iverinn
Iverinn mei 28 '09
Hoi Dennis, dit is mijn eerste reading.
Alles wat ik nu ga typen hoeft totaal niet te kloppen,
het is immers mijn eerste reading. De reading die ik zal geven is gebaseerd op een zielsconnectie zoals ik die heb leren maken in dit leven.

Nu open ik met veel liefde in eenstemming met onze zielen, in eenstemming met intuatief gevoel:

Ik voel je energie en je vertelt dat het ok is dat je me je linkerhand toereikt terwijl ik de mijne aanreikt.
We geven elkaar een hand door onze linkerhandpalmmen recht naar voren te plaatsen.

Dit is hoe ik een ziels connectie vorm.

Mijn vraag is wat je exact wilt weten.

Je beantwoord mij de vraag met,
:,,Ik weet het niet, ik wil mezelf zijn,"

Lieverd je bent zoals je bent en daarmee ben je je zelf.
Twijfel niet aan hoe je bent.

In jou zie ik een engel, omgeven door mooi wit licht.
Je bent een geweldige jongen Dennis.

Ik begroet je met:, tot de volgende keer.''
Zo keer ik terug.

Dit is niet de manier zoals ik deze reading verwacht had, maar wel heel speciaal.
Ik heb expres de reacties van anderen nog niet gelezen.
Dit om zeker te zijn van de kwaliteit van de reading.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Amiten.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy