Loading...
nl

nieuwsgierig naar waar jullie denken dat ik sta

myracurfs
myracurfs aug 27 '07
Ik ga momenteel door een fase in mijn leven waar ik wel wat "hulp" bij kan gebruiken. Ben zeer benieuwd wat jullie in mijn foto zien. Niet de meest florisante maar wel de meest duidelijke gezien de eisen, denk ik.

Even kijken en nu moest ik dus nog een foto uploaden..oeps... eerst ff zoeken hoe het werkt..
Delen:
myracurfs
myracurfs aug 27 '07
mss lukt die zo... wie wil um voor me lezen?

Debiorah
Debiorah aug 27 '07
Hallo Myra, ik wil binnenkort wel een poging doen. ben nog niet erg ervaren in het fotolezen dus verwacht van mij niet teveel Wat betreft de titel van de topic, heb je een specifieke vraag?
myracurfs
myracurfs aug 27 '07
hey, ja tuurlijk ik heb duizend en een specifieke vragen.Maar de meeste antwoorden moet ik zelf natuurlijk vinden... of ik heb ze al gevonden maar wil er nog niet aan. Ik zit in een behoorlijk keerpunt.Los daarvan denk ik dat ik met een reden op dit forum terecht ben gekomen. Ik heb iemands nickname gegoogeld en kwam daardoor hier terecht.haar foto (op een ander forum) intrigeerde me zo enorm dat ik um niet meer uit mijn hoofd kon zetten.Maar goed..... Schiet maar los.. verwachtingen zijn er altijd.. teveel verwachtingen niet. Ben zeer benieuwd.

groetjesMyra
myracurfs
myracurfs aug 28 '07
jammer, dat er zo weinig reacties zijn. Maar goed.. er zijn ook veel mensen die vragen om hun foto gelezen te krijgen.. wil iemand het nog proberen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 28 '07
In ieder geval ben je een beetje ongeduldig ;)als je op de fotolees regels kijkt staat er niet voor niets dit:

Hoe lang moet ik wachten voordat mijn foto gelezen wordt?
Fotolezers zijn net mensen. Dat betekend ook dat wij moeten werken voor ons geld. Soms moeten eten en af en toe slapen. We staan dus niet 24 uur per dag klaar om direct je foto te lezen. Heb dus geduld. Er zijn meer lezers, maar ook voor het lezen moet je het juiste gevoel hebben. Niet iedereen, kan ieder moment van de dag lezen. Heb dus gewoon wat geduld. We doen ons best. We doen het vrijwillig, dus als je daar ook rekening mee wilt houden, heel graag.
myracurfs
myracurfs aug 28 '07
ja dat klopt...dat is gewoon niet mijn sterkste punt.excuse me!
Thomas A
Thomas A aug 28 '07

Waar ik denk dat jij nu staat geeft mij wezenlijk geen antwoord Myra en moet ik hopeloos voor je gaan zoeken. Echter wat ik voel geeft me wel iets voor je!!.

Staan!!!

Opgeborgen

Geven

Staan; Waar ik voel dat jij nu staat is dat je in een groet zandafgraving staat met ver afgegraven wanden rond om je heen en waar je ook kijkt. Het is er stil en niemand die je ziet. Dat wil je ook niet!! of misschien toch!!!! het enige wat je hoort is de regen die overal om je heen op het zand en jouw bagage neerkomt en ook jij, jij laat je door de regen helemaal doorweken. Het geeft je ook niet want alles is goed om jou te laten zien hoe het nu verder zal gaan. Je wacht op een teken van ontwaken!!!!!!!

Opgeborgen; En eigenlijk is dat ontwaken nog nooit eerder echt gebeurd, ook al was het soms toch reuze plezierig in je leven, je ware geaardheid is een veilig opgeborgen werkelijkheid die nog aan dit leven moet gaan deelnemen. Je hebt jezelf vaak teruggehouden in een rol waarbinnen het veilig leek en voelde, maar daar steeds bij beseft, dit ben ik niet. En toch sta je zo dicht bij de Goddelijkheid, dat heb je vaak zo ervaren wanneer jij in stilte naar de dingen op je weg hebt gekeken. En ook nu is dat weer zo!!!!!..

Geven; Je hebt zoveel te geven en toe te voegen aan dit bestaan dat je eerdaags maar beter op pad kan gaan. Het best kun je daarmee beginnen door nu maar eens die mooie en liefdevolle medemens te gaan zijn die jij in je hebt. Je hier niet meer afhankelijk te maken van wat er eerder in je leven gespeeld heeft en het is ook niet nodig om er iets meer voor terug te verwachten dan een diep levende liefde voor jouw Zelf, waardoor die liefde zich naar buiten uit laat stralen als een “aanrakend licht”. Dit licht zal hen aanraken die jij graag om je heen wilt zien. Je innerlijk kind is vandaag nog precies zo mooi als dat het ooit was!!!!!!!..
Je maakt een diep contact met je ziel > de stem van je hart, maar luister er ook naar!!!.

Zelfliefde is de omgekeerde spiegel en jouw geluk kan pas tot wezenlijk geluk leiden, als je dit pad aangaat. Niemand anders kan dit zijlijnbestaan voor jou veranderen of beter invullen, dan alleen jij!!!!!
Stilte en sereniteit zullen je deel zijn.

Creativiteit, natuur, openheid, voelen, stilte, schrijven, huilen, loslaten, introspectie, boos zijn, liefde zijn, schreeuwen, en weer stil zijn, zelf erkenning door weer te durven voelen!!!!

Met respect

Thomas
myracurfs
myracurfs aug 28 '07
ik sta perplex.. echt waar!kan wel een traan weg pinken en doe dat ook nog wel ergens vandaag.
het is mooi om in andersman woorden te lezen wat ik
ervaar/voel/zie.
een onzettende fijne ervaring... dank je wel Thomas..
Thomas A
Thomas A aug 28 '07
Dank je. Ik kan vaak niet zo goed met die bedankjes omgaan en word dan alleen maar heel stil, starend naar de reactie. Merk dat er dan geen woorden meer zijn even........
Debiorah
Debiorah aug 29 '07
Ik moet eerlijk toegeven dat de moed mij wat in de schoenen zakt wanneer thomas al een reading heeft gedaan. Des te meer omdat ik weet hoeveel zijn reading voor mij heeft betekend. Ik zelf probeer me te ontwikkelen in het fotolezen maar heb nog een lange weg te gaan. Misschien is mijn reading daarom voor jou niet erg verrijkend en daarmee meer zinvol voor mezelf. Ik wil je daarom eerst vragen of jij hiermee instemt.
Thomas A
Thomas A aug 30 '07
Debiorah, kijk in de ogen van die vrouw en voel wat het in je wakker maakt en dan schrijf en blijf je doorvoelen.......... dat kun je wel..........
myracurfs
myracurfs sep 4 '07
sorry voor mijn late reactie. Ik stel het zeker op prijs debiorah.

groetjes myra
myra
myra mei 14 '08
lang gelden dan ik hier ben geweest! was mijn inlignaam en alles vergeten! Ik wacht nog steeds gelduldig deborah ;-) Alleen zal een nieuwe foto mss wel handig zijn!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 14 '08
p.s. ik heb even een nieuw topic van de nieuwe foto gemaakt, dan blijft het wat overzichtelijker.
myra
myra mei 15 '08
oh ff kijken dan maar!
myra
myra mei 19 '08
Nims, zou je dit topic kunnen verwijderen en eventueel de foto met zijn twee bij het andere topic?!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '08
Waarom zou hij verwijderd moeten worden? Tenslotte is de lezing nog steeds relevant en leerzaam om later nog eens terug te lezen. In principe verwijderen wij nooit bestaande lezingen, enkel alleen de foto. Het is namelijk ook voor de lezer nog weer leerzaam om later nog eens terug te kijken.
myra
myra mei 19 '08
is waar! je bedoelt mss voor de schijver leerzaam om er weer op terug te kijken. De lezer ikke heb um opgeslagen ;-) dus.. Hoeft ook niet. Maar de foto van ons twee vind ik bij nader inzien niet zo netjes. Heb haar niet gevraagd of dat ok was! Dus... en met het verhaal der naast zet ik haar wel een beetje voor lul... dan. Dat wil ik niet dat anderen hier kunnen lezen als ze me googelen. Snap je?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '08
Met lezer bedoelde ik de fotolezer smileen inderdaad in jouw benaming de schrijver. Ik heb de foto van jullie twee verwijderd.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420