Loading...
nl

tweede poging

inneke
inneke aug 25 '07
Deze keer op het nederlandstalige forum en met foto :)
Ben benieuwd hoe mijn foto gelezen wordt...een bevestiging van wat ik zelf al weet of een nieuw licht op mezelf? Alvast badankt!

Delen:
Debiorah
Debiorah aug 25 '07
Mooie foto maar ik denk dat hij moeilijk te lezen is! Heb je misschien ook een van je gezicht waarop je ogen goed te zien zijn? Dus wat dichterbij?
inneke
inneke aug 26 '07
Is deze beter? Is wel al een oudere foto.

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1060
Debiorah
Debiorah aug 26 '07
Ja deze is al beter. het lijkt net of er tekens in je ogen staan, ongeveer zoals het cijfer 1. Klopt dit? :/
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Op zich was de eerste foto ook prima :)in ieder geval de grote versie van de eerste is al veel duidelijker:

http://images.merudi.net/albums/userpics/10044/100_1153.JPG

Maar je kan dus kiezen. Ik zal hem ook lezen als ik weer wat beter geaklimatiseerd ben, en ook wat meer tijd heb. Zo op het eerste oog heb ik het idee dat jij bij Merudi op de juiste plek bent :). Veel herkenning toch ;).
inneke
inneke aug 27 '07
Tekens in mijn ogen? Ik heb ze er zelf niet ingezet ;-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 2 '07
Hoi Ineke,

Ik wil jouw foto nu lezen en ik hoop dat je er even op kon wachten. De lezing is onder voorbehoud, dus het hoeft niet helemaal juist te zijn. Toch hoor ik graag of het een beetje klopt en wat je ervan vindt.

Ik zie een open persoon die zich niet zo heel druk maakt over bepaalde zaken. Ik bedoel daarmee te zeggen dat jij in mijn ogen je drukker zou mogen maken over in mijn ogen belangrijkere zaken en je minder druk maken over in mijn ogen minder belangrijke zaken. Eigenlijk wil ik dus zeggen dat je het lastig vindt om prioriteiten te stellen. Vaak ben je daar namelijk de mist in gegaan, waardoor sommige dingen niet meer helemaal liepen zoals je gehoopt had, omdat je ze simpelweg niet in de juiste volgorde hebt uitgevoerd.

Ik heb direct een vertrouwd gevoel bij je, en weet dat je te vertrouwen bent. Je bent heel open en eerlijk en draait niet om je eigen gevoel heen. Als je het moeilijk hebt met iets dan is dat aan je te zien, en als je blij bent ook. Je hebt geen masker op waarachter je je hoeft te verbergen, en heb je ook helemaal niet nodig.

Je bent heel erg spontaan en geniet echt van het leven.

Je doordringende blik zorgt er voor dat veel mensen je aandacht willen. Ik weet niet of je dat zelf opmerkt, maar jij hebt wel veel mensen om je heen, of wordt in ieder geval snel aangesproken.

Het zou me niets verbazen als je in de belangstelling staat en dat je het niet erg vind om te spreken voor groepen.

Je bent ongrijpbaar. Je doet wat je wilt en niemand die je kan vangen. Je hebt een doel en een visie voor ogen en ik zou deze graag uit jouw mond willen horen.

Ik vind het bijzonder dat jij je weg naar Merudi hebt gevonden en wat jij kan bijdragen hier.

Ik voel verbondendheid op een manier die ik zelden voel met mensen. Jij kijkt en ziet de mens anders dan gemiddeld. Jou valt op wat een ander niet ziet. Jij hebt door waar het eigenlijk om draait.

Je zoekt een nieuw licht op jezelf en wil deze graag geven. Je zit een beetje vast met je visie, en denkt dat je het allemaal wel weet. Er is weinig veranderd en het beeld dat je voor ogen hebt is eigenlijk wel zoals jij het je had voorgesteld. De vraag die in mij opkomt die bij je speelt is: "Is er nog meer?". Ik wil je direct beantwoorden met JA! Nog veel meer. Het begint met de tocht naar jezelf, maar eindigt bij de koppeling met een ander. Eentje zonder voor-oordelen, eentje zonder ziel. Laat los wie je bent, nu je jezelf gevonden hebt. Klinkt raar, maar dat is een tipje die ik je niet wilt onthouden.

Dit was mijn lezing. Niet zoals altijd eigenlijk, maar jij weet wel waarom ;).

Ik ben benieuwd naar wat je ervan vindt.

Groetjes Julien.
inneke
inneke sep 5 '07
Yep! Jij kan 'lezen', zeker dat gedeelte ivm prioriteiten stellen...zo pijnlijk herkenbaar :-)Verbondenheid, open etc...
Alleen vraag ik me af of de laatste alinea niet te veel 'projectie' bevat? Stoute vraag misschien, maar jij weet wel waarom ;)

Bedankt!!!
Inneke
inneke
inneke sep 5 '07
Maar als ik er zo even over denk staat er toch ook weer wel iets heel waardevols in je laatste alinea: "laat los wie je bent, nu je jezelf gevonden hebt"
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '07
Dank je wel voor je reactie. Ik probeer je alleen maar een nieuw mogelijk pad te laten zien. Je kan er zelf voor kiezen om deze te bewandelen.
Mimi*
Mimi* sep 5 '07
Als je goed kijkt staat er inderdaad een 1 in beide ogen!
inneke
inneke sep 5 '07
En welke betekenis geven jullie aan die 1? Ligt het aan de foto?
Wendy's
Wendy's sep 5 '07
Ik denk dat, dat gewoon spiegeling is van het licht.. want het is een pasfoto dus kan ook door de belichting komen
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '07
Ik denk eerder een spiegeling van de fotograaf. Je pupil reflecteert namelijk wat er op geschenen word. In iemands pupil kun je als je goed inzoomt, ook vaak zien, wat die persoon zag. Ik zou er niet teveel zorgen om maken ;).
inneke
inneke sep 6 '07
Ben blij dat jullie niet in de metafysische verklaringen duiken wat het '1-tje' betreft :-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '07
Ik zou daar pas induiken als je al het logische hebt uitgesloten :). Je moet jezelf niet onnodig ongerust maken, ofwel?
inneke
inneke sep 6 '07
Absoluut, gezond verstand...ongerust was ik niet hoor, maar vond het grappig dat er 'tekentjes' ontdekt werden ;-)
inneke
inneke sep 9 '07
Dit is een beetje een uitnodiging. Als er iemand zin heeft om ook mijn foto te lezen...ik ben benieuwd hoe iemand anders naar mijn foto kijkt. Het zou fijn zijn om ook een andere visie te lezen. Geen dwingende vraag hé, ben een nieuwsgierig aagje.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki