Ok ik ga gewoon vrolijk door met nog een lezing
. Het is onder voorbehoud en ik hoor graag wat je ervan vindt.
Je uiterlijk is niet hoe je van binnen bent. Waarom je jezelf anders wilt voordoen als dat je daadwerkelijk bent komt denk ik vanuit je onzekerheid. Het geeft niets dat je dit doet en bent hoor, ik vertel je alleen wat ik zie.
Kritiek is moeilijk voor je omdat het je nogal diep raakt. Het komt bij oude wonden van vroeger waarin je niets goed kon doen in de ogen van een ander. Ik weet niet waarom ik je dit vertel, maar ik hoop dat dit je kan helpen je verleden achter je te laten. Tenslotte ben jij degene die dit zo ervaart en niet iemand anders.
Probeer het ook niet uit te leggen, of te begrijpen waarom het zo is gekomen, want er is geen reden voor. Kijk alleen vooruit naar hoe je leven nu is, en wat je graag anders zou zien. Zoek deze veranderingen dan niet in je uiterlijk, maar in je innerlijk.
Wil je er fris en vrolijk uitzien? Wees fris en vrolijk. Wil je er slordig en niet netjes uitzien? Wees dan slordig en niet netjes. Kortom, wees van binnen diegene die je nu van buiten wilt zijn. Ik zie een enorme splitsing en ik probeer deze samen te voegen.
Je bent puur, eerlijk en liefdevol. Je hebt respect, geloof en liefde. Het zit er allemaal en ik kan het zien. Ga op zoektocht in jezelf, en je zult het ook vinden! Ik ben ervan overtuigd, dus wat heb je te verliezen?
Groetjes Julien.