Loading...
nl

Antje: Wil er iemand mijn foto lezen aub?

Antje
Antje aug 25 '07
Ik ben eigenlijk benieuwd wat er uit mijn foto gehaald kan worden.
Bedankt alvast!!!
Groetjes Antje

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1056
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Ik wil hem lezen als ik wat meer tijd heb. Dus ik hoop dat je nog even geduld kunt hebben.
Antje
Antje aug 27 '07
Hoi Nims,

Tuurlijk heb ik geduld ;)
Je kijkt maar wanneer je een plekje tijd hebt.

Bedankt alvast!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 2 '07
Ok ik ga gewoon vrolijk door met nog een lezing :). Het is onder voorbehoud en ik hoor graag wat je ervan vindt.

Je uiterlijk is niet hoe je van binnen bent. Waarom je jezelf anders wilt voordoen als dat je daadwerkelijk bent komt denk ik vanuit je onzekerheid. Het geeft niets dat je dit doet en bent hoor, ik vertel je alleen wat ik zie.

Kritiek is moeilijk voor je omdat het je nogal diep raakt. Het komt bij oude wonden van vroeger waarin je niets goed kon doen in de ogen van een ander. Ik weet niet waarom ik je dit vertel, maar ik hoop dat dit je kan helpen je verleden achter je te laten. Tenslotte ben jij degene die dit zo ervaart en niet iemand anders.

Probeer het ook niet uit te leggen, of te begrijpen waarom het zo is gekomen, want er is geen reden voor. Kijk alleen vooruit naar hoe je leven nu is, en wat je graag anders zou zien. Zoek deze veranderingen dan niet in je uiterlijk, maar in je innerlijk.

Wil je er fris en vrolijk uitzien? Wees fris en vrolijk. Wil je er slordig en niet netjes uitzien? Wees dan slordig en niet netjes. Kortom, wees van binnen diegene die je nu van buiten wilt zijn. Ik zie een enorme splitsing en ik probeer deze samen te voegen.

Je bent puur, eerlijk en liefdevol. Je hebt respect, geloof en liefde. Het zit er allemaal en ik kan het zien. Ga op zoektocht in jezelf, en je zult het ook vinden! Ik ben ervan overtuigd, dus wat heb je te verliezen?

Groetjes Julien.
Antje
Antje sep 3 '07
Hoi Julien,

Eerst en vooral bedankt dat je mijn foto hebt willen lezen.
Ik moet toegeven, het is heel confronterend wat ik te lezen kreeg.
Daarom niet negatief. Maar de dingen die er staan, die zijn wel zo.
De persoon die ik langs de buitenkant uitstraal ben ik lang niet altijd aan de binnenkant. En dat heeft zo soms z'n voor en nadelen natuurlijk.
Maar ik ben alweer een stapje verder in de dingen die ik misschien wel al een beetje wist.
Gho, wat een ander mens al niet uit een foto kan halen.
En ik heb inderdaad nog wel een zoektocht af te leggen in mezelf...
Nogmaals hartstikke bedankt hoor.

Groetjes Antje
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 4 '07
Graag gedaan. Je hebt de eerste stappen naar jezelf gezet :). Dat zijn vaak de moedigste, de rest volgt vanzelf!
Thomas A
Thomas A sep 5 '07

ha Antje, hierbij jouw lezing;

Mededeelzaamheid;

Handigheid;

Veelzijdigheid;

Vragen;

Mededeelzaamheid; Er is een heel gebied waarover je niet zo mededeelzaam over bent. Misschien dan ook niet zo handig van mij om het daarover te hebben, maar ik zie het. Je diepste verlangens en stoutste ook. Kan dat er toch een enkeling van weet, maar het zijn geen dingen die je aan de grote klok hangt om problemen met je omgeving te voorkomen. Goed mogelijk dat het alleen maar dromen zijn, maar jouw fantasie gaat soms verder dan algemeen bespreekbaar is. Ook niks ergs aan. Je bent handig en wijs genoeg om niet in de problemen te komen en is er al een beetje sprake van dan red jij je er wel weer uit ook.

Handigheid; Je bent handig en kunt erg diplomatisch zijn; er is een goede samenwerking tussen gevoel en verstand. Uitzoekkwesties moeten niet te gecompliceerd zijn, want je hebt er geen zin in eindeloos naar oplossingen te gaan zoeken. Je kunt dan nog wel eens een slecht overwogen keuze maken. Ook hier red jij je uiteindelijk weer uit een situatie die eigenlijk niet helemaal goed voelt. Jouw handigheid leunt nog wel eens tegen het manipuleren aan. Pas daar mee op, daarnaast heb jij ook al meerdere keren ervaren dat een uit liefde tot stand gekomen gelegenheid een veel fijner gevoel brengt; gewoon beter voelt.

Veelzijdigheid; Je bent best heel erg veelzijdig. Veel verschillende en uiteenlopende dingen die je aanspreken. Eigenlijk kun je het meeste waar je in geïnteresseerd bent ook zelf mee verweven zijn. Je hebt weinig uitleg of introductie nodig om vooruit te komen. Ook hierbij is jouw gevoels-verstands verhouding een voordeel. (de liefde even buiten beschouwing latende want daar is dat veel minder simpel). Jouw veelzijdigheid maakt ook dat het bijna onmogelijk is om je tot een soort branche te beperken. Van horeca tot reisleidster en van tandartsassistente tot kindercircus. Wat je ook doet en hoe serieus het kan zijn; jij krijgt regelmatig de tent aan het gieren door een of andere malle actie.

Vragen; Soms kunnen vragen door het hoofd spoken en soms ook te lang. Dan is het lastig om zicht te krijgen hoe het allemaal is en verder moet. Is er even geen geduld meer terwijl je weet dat je nog even wachten moet. Dan komt het erop aan jezelf te tonen hoe sterk je bent. Eerlijkheid kan dan in de waagschaal komen. Pas daar mee op Antje. Blijf in elk geval eerlijk tegenover jezelf, zeker ook bij het nemen van beslissingen…………

Met respekt

Thomas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske