Loading...
nl

Droevig Wonder

Riaction
Riaction aug 30 '05
Hallo allemaal,

Nou hier weer een nieuw verhaaltje wat ik meegemaakt heb.

In 1 maand tijd zijn er 2 overlijdens geweest in mijn Familie.

Mijn oma was de eerste daarvan en mijn nichtje is (heel erg verdrietig) dood geboren. Op de dag dat we een familie lid er bij zouden krijgen kwam de dokter in het ziekehuis er achter dat het hartje niet meer klopte.

Mijn oma had een hartaanval gehad, kreeg een pacemaker ,maar ze wou gewoon niet meer ,ze was haar lichaam gewoon zat omdat ze het ene naar het andere had (het leek wel een maandag lichaam)

In de weken voor haar overlijden was ze soms wat in de war, omdat ze niet meer at en met moeite kreeg je er wat vocht in.

Zo begon ze over dat mijn tante aan het verhuizen was en zij (mijn oma) dat niet mocht weten.
Dat de mevrouw waar ze naast lag in het ziekenhuis toen ze de pacemaker kreeg overleden was. Terwijl ze helemaal geen contact had met die mevrouw.(voor de duidelijkheid mijn oma was alweer thuis in het verzorgings tehuis toen ze dit zei.)
Ook heeft ze nog iets anders gezegd, en hier krijg ik dus kippevel.

Mijn schoonzus was dus zwanger en mijn nicht aller 2 van een tweede.

Op een gegeven moment, toen mijn oma dus al op het sterfbed lag, begon ze te tellen hoeveel kleinkinderen en achterklein kinderen ze had.
Op eens vraagt ze aan mijn moeder of ze nog maar 1 achter klein kind krijgt? want die van mijn schoon zus (noem geen namen) heeft toch een miskraam gehad?

Mijn moeder dacht dat ze weer eens in de war was en legde haar uit dat ze 2 achterklein kinderen verwacht en dat die van mijn schoonzus nog lekker gezond in de buik zat.

Moet ik het nog verder uit leggen of is het zo wel duidelijk...????

3 weken naar het overlijden van mijn oma, zouden we een klein mensje in de familie verwelkomen, dat hebben we natuurlijk ook gedaan alleen dan zonder kado`s en leuke kraam visite`s.
Ja, kraamvisite`s in de aula.

Ze is een hele mooie meid en ben blij dat ik haar gezien mocht hebben ondanks dat ik haar niet heb mogen leren kennen.

Mijn moeder was een tijdje kwaad op mijn oma , omdat ze terug dacht wat mijn oma had gezegd over de miskraam. Maar later dacht ze: Het is mijn moeder en die had ons dit nooit aan willen doen.

Maar mijn vraag is wist ze dit nou gewoon, of was dit gewoon een hersenspinsel?

Groetjes

van Tante Ria
Delen:
Ayasha
Ayasha aug 30 '05
het zou best kunnen dat ze het wist.
Was het vlak voor ze stierf? Ik denk nl dat als je sterft je er vlak voor al iets korter bij het 'geestenrijk' bent. En je dus ook kunt communiceren met ze...Onbewust wel te verstaan. En dat dat gebeurt is. Maar dat is maar een gedacht van mij, wb geesten denkt iedereen anders over hoe het in elkaar zit...
Riaction
Riaction aug 31 '05
Hoi,

Ik ben wel beneuwd hoe het zit met die mevrouw waar mijn oma naast lag in het ziekenhuis.

En die verhuizing van mijn tante, is ook nog steeds niet gebeurt.

Ik hoop eigenlijk wel dat het uitkomt, ik bedoel de ergste van de voorspellingen is al uit gekomen.
En misschien zijn de andere minder erg.

Groetjes Ria
Ayasha
Ayasha aug 31 '05
 Quote:
Origineel van Ria:
Hoi,

Ik ben wel beneuwd hoe het zit met die mevrouw waar mijn oma naast lag in het ziekenhuis.

En die verhuizing van mijn tante, is ook nog steeds niet gebeurt.

Ik hoop eigenlijk wel dat het uitkomt, ik bedoel de ergste van de voorspellingen is al uit gekomen.
En misschien zijn de andere minder erg.

Groetjes Ria
dat stukje van die vrouw snap ik niet helemaal. Ik krijg er het gevoel bij dat je oma wel wist waar ze het over had. ook al was ze zich er niet helemaal bewust van...(klinkt misschien vaag) Die verhuizing kan ze ook heel anders bedoelt hebben :)Sommige dingen moet je niet letterlijk bekijken...Ik heb nl het ide dat ze niet bedoelde dat ze oko echt van huis ging veranderen maar...Op een andere manier :)
Riaction
Riaction aug 31 '05
 Quote:
Mijn oma had een hartaanval gehad, kreeg een pacemaker ,maar ze wou gewoon niet meer ,ze was haar lichaam gewoon zat omdat ze het ene naar het andere had (het leek wel een maandag lichaam)

In de weken voor haar overlijden was ze soms wat in de war, omdat ze niet meer at en met moeite kreeg je er wat vocht in.

Zo begon ze over dat mijn tante aan het verhuizen was en zij (mijn oma) dat niet mocht weten.
Dat de mevrouw waar ze naast lag in het ziekenhuis toen ze de pacemaker kreeg overleden was. Terwijl ze helemaal geen contact had met die mevrouw.(voor de duidelijkheid mijn oma was alweer thuis in het verzorgings tehuis toen ze dit zei.)
Dat met die mevrouw gaat over dit stukje hier boven.

In het ziekenhuis lag ze namelijk met een oudere vrouw op de kamer.
Na dat mijn oma de pace maker heeft gekregen mocht ze gelijk naar huis.

Een paar dagen later vertelde ze mijn moeder en tante dat die mevrouw was overleden.

Ik geloof best dat ze wat dichter bij het hiernamaals was, vooral als je weet dat het bijna met je gedaan is.

Maar toch ben ik benieuwd.

Om eerlijk te zijn soms ben ik zo nieuwschierig dat ik zelf wel eens wou dat ik een ouwe vrouw ben en eindelijk eens achter de gordijnen mag kijken.

Het klinkt heel raar maar als je hier zo geinteresseerd in bent, heb je hier wel eens last van denk ik maar. [drool]

Groetjes Ria
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 1 '05
Hoi Ria,

Ten eerste gecondoleerd met het verlies van deze mooie persoonlijkheden.

Het klopt inderdaad dat je bij het overlijden dichter bij het geestenrijk zit.

De vraag die je stelt over voorspellingen is moeilijk te beantwoorden. Ze weten hierboven namelijk ook niet precies wat er gaat gebeuren. Er is altijd wel een kans dat iets gebeurd, maar dat wil niet zeggen dat het gebeurd. Of je oma iets voorspelt heeft kun je alleen maar achteraf zeggen. Wel is het zo, dat als je op iets hoopt, waarom zet je het dan niet zelf in gang? Is het misschien niet zo dat je oma, jou een duwtje in je rug probeerde te geven?

Hoe dan ook, veel sterkte en bedankt voor je verhaal!
Riaction
Riaction sep 1 '05
Hhhmm....,ja dat zou kunnen, maar ik heb er nooit met mijn oma over zo iets gehad.

En ik woon ook in Ierland dus dat uit zoeken gaat een beetje moeilijk.

Ik denk dat mijn oma net zo als ik in haar laatste dagen voorspellenden dromen kreeg (dichter bij het geestenrijk) en door haar onstabiele toestand haast niet werkelijkheid en dromen meer uit elkaar kon halen.

Ik heb eigenlijk nooit echt afscheid van haar kunnen nemen. Iedereen van de familie is er geweest.
Ik denk als ik de kans had gehad, dan had ik haar gevraagd of ze mij zou laten weten, dat ze weer bij opa zou zijn en dat het goed met ze gaat.

Ria
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 1 '05
Dan vraag je het toch gewoon nu aan haar? Ze is nog lang niet weg hoor :)
Riaction
Riaction sep 1 '05
Ha, dat heb ik allang gedaan, maar ik denk dat ze het tedruk heeft met mijn opa.

Ze zijn nu veel te blij om met andere dingen bezig te gaan. [kiss_1]
Ayasha
Ayasha sep 1 '05
 Quote:
Origineel van Ria:
Ha, dat heb ik allang gedaan, maar ik denk dat ze het tedruk heeft met mijn opa.

Ze zijn nu veel te blij om met andere dingen bezig te gaan. [kiss_1]
ze hoort je wel, misschien is het nog geen tijd om het je te laten weten :)geen nieuws is goed nieuws, concentreer je op je oma en wat zegt je gevoel je? :)
Riaction
Riaction feb 17 '06
Hoi, hoi,

Nou we zijn zo`n 6 mnd verder en ik loop sinds kort bij de psychiater.... Heb hart kloppingen (lijkt op hyperventilatie) slaap slecht en schreeuw tegen alles wat leeft of niet. (jaja, zelfs de stofzuiger heeft het soms moeilijk met mij)

paar maanden terug zag ik een geest....wauw een geest ja een geest.... was zo stoned als een garnaal en zat met mijn huis genoot aan het kletsen toen we allebei naar het raam keken. Ik keek weer terug naar haar en vroeg wat ze zag. Zij zei een blauw licht gezien te hebben dat door de deur opening naar het room bewoog. Ik zag ook iets blauws maar geen licht dat bewoog.

Ik zag namelijk een blauw lichaam (menselijk lichaam) wat zich naar het raam bewoog. Het was een lichaam van een man althans ik zag geen hoofd of benen maar de linker zijkand van een man, dat gevoel kreeg ik (van een man).

Wie was dat??
Mijn huis genoot en ik hebben beide iets verloren. Ik zoals het verhaal hier boven en haar vriend is om gekomen in een auto ongeluk.
Ik had het gevoel dat deze persoonlijheid ons wou beschermen. Ons raam was namelijk een paar dagen eerder ingegooid met een skeeler door een of ander dronken ier. En het leek of deze persoon naar dat raam liep als of hij leek op de man des huis en het wel even zou regelen. Pff ik weet het niet.
Mijn gevoel zegt 2 dingen haar vriend of mijn opa.

Ria
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 17 '06
Hoi Ria,

Veel sterkte met deze sterke emoties. Ik kan me goed indenken dat het heel zwaar voor je moet zijn. Ik ben bang dat ik je niet echt kan helpen, maar ik kan je alleen maar zeggen dat je nog even moet volhouden. Ik weet wel zeker dat het wel goed komt met je ;). Daar ben ik absoluut niet bang voor.

En je weet het: als je me nodig hebt, dan weet je me te vinden [Kiss].
fry
fry jun 15 '06
is wel heel toevallig als ze dit zei omdat ze in de war was. ik heb gehoord dat wanneer je bijna dood gaat je meer open staat voor het paranormale.
En het zal wel erg toevallig geweest zijn allemaal. Bijzondere vrouw je oma
Charlie
Charlie jul 14 '06
hoi ria, het kan ook zijn dat jou oma vlak voor haar dood visioenen heeft gehad en niet heeft gezegd dat het visioenen waren, omdat ze dat misschien zelf niet wist. zij dacht misschien dat het al gebeurd was, omdat het in haar beleving zo ging op het moment van het visioen. Dat ze het onbewust al had meegemaakt voor het gebeurde. ja, ik snap dat het raar klinkt, maar ik weet ook anders niet hoe dat mogelijk is. Sorry.
Riaction
Riaction jul 14 '06
Hoi,

Het is wel grappig...het is deze maand een jaar terug dat mijn oma is overleden en er staan voor deze maand toch nog weer 2 reacties op.

Je zou best eens gelijk kunnen hebben, ik zou het best kunnen geloven dat je visioenen kunt krijgen.

Misschien komt ze het mij nog eens zelf vertellen!
We wachten af.

Groetjes Ria
eefje
eefje jul 16 '06
hoi ria

ik heb mijn moeder 6jr geleden verloren
nadat ze was overlden zaten mijn broer en ik te praten met elkaar en hij vertelde me dingen die ik dus niet wist en ik hem die hij niet wist
we kwamen erachter dat me moeder al een tijdje wist dat ze ging overlijden
dit konden we merken aan de dingen die me moeder deed en zei
zo heeft ze me broer en me vader een schrift laten zzien waarin gedichtjes stonden en ze vertelde en specifiek bij welke ze zo mooi vond
mijn moeder was ook gek van muziek als me moeder achter de pc zat en ik kwam ff die kamer in dan had ze het altijd over he eef ken je dat en dat nr weet jij daar de zanger van
ik ben ook gek op muziek dus ik wist vaak de zanger wel ervan
zo vertelde zij me onbewust welke nrs ze graag wilde horen op haar crematie
toen mijn moeder in het ziekenhuis kwam te liggen ging het de 2e dag hellemaal mis ze had het slangetje uit haar neus getrokken met de zuurstof en draaide hellemaal door
ze begon iedereen uit te voeteren en ze dacht dat ze er al een jr lag
me broer is er toen heen gegaan samen met zijn vriendin
me broer ging even weg en toen zei me moeder een aantal keer achter elkaar 11
me schoonzussie ie vroeg aan me moeder wat is er met 11
me moeder zei dat weet ik niet
ze heeftaan me broer gevraagd wat me moeder met 11 had
me broer kon niks bedenken
me moeder is na 6 dagen naar groningen overgebracht
5 dagen daarna is ze overleden op bed 11
ze heeft dus geweten dat ze ging sterven
dat kon je al merken aan haar voorbereidingen

ik heb contact gehad met een medium en gevraagd of me moeder het wist dat ze ging sterven en ja me moeder wist het al een tijdje
daar was ik natuurlijk allang achter maar wilde graag bevestiging hebben

dus ik denk heel goed dat je oma het al door heeft gekregen wat er nog ging gebeuren met jullie
en dat ze niet in de war was
misschien in jullie ogen wel wat ik me ook kan voorstellen
want je komt er later pas achter wat er nou bedoeld werd dat hebben wij ook gehad met me moeder

hoop dat je hiermee wat kan

knuf eefje
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 13 '07
We zijn nu bijna een jaar verder Ria, hoe is het er nu mee? Het blijft een bijzonder verhaal om te lezen.
sefewet
sefewet jul 17 '07
ik ben ook nieuwsgierig en misschien heel laat ofzo, maar nog gecondoleerd en het is heel mooi dit om te lezen.
maarja hoe is het nu met je?
Dennis
Dennis sep 3 '07
Heel indrukwekkend dit te lezen. Ook gecondoleerd ondanks dat het zolang geleden is.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki