Loading...
nl

zien jullie iets aan mij?

jo
jo aug 23 '07
niemand die iets ziet?
Puc
Puc aug 23 '07

Wil je dat je foto wordt gelezen of dat we zien dat je vanmiddag net iets nieuws in de stad hebt gekocht? Ben je naar de kapper geweest?
jo
jo aug 23 '07
haha nee ik heb heel sterk het gevoel dat ik veranderd ben. en was nieuwsgierig ofdat jullie dat ook zagen? of dat het misschien maar tijdelijk is...
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Ik weet niet of je doelt op het feit dat je wat rustiger geworden bent?
jo
jo aug 27 '07
ja nims dat ben ik ook! rustiger liever en aardiger naar de mensen om mij heen. ik waardeer alles een stuk meer. ik ben blij met de mensen die ik om me heen heb.
ik denk wel dat het door dat ongeluk komt van mijn vriend. nu zag ik pas goed hoe snel het voorbij kan zijn.
JulienMoorrees
Wat voor ongeluk met je vriend als ik vragen mag? Ik denk dat ik het niet helemaal gevolgd heb.
jo
jo aug 27 '07
mijn vriend had een auto ongeluk gehad en best wel erg ook en hij had wel dood kunnen zijn zo zag de auto eruit.
en daardoor ben ik het denk ik allemala een beetje anders gaan zien.

ik had bij overige een bericht staan van :ben weer terug
omdat ik lang niet hier ben geweest..

maar ik heb nu ook sterk het gevoel dat ik z...... (als je begrijpt wat ik bedoel) ben
maar dat kan je niet zien denk ik
JulienMoorrees
Ik denk dat het moeder gevoel dit veel beter dan wij kunnen beantwoorden jo ;). Maar ach je kan altijd nog de "Ik plas over het stokje"-methode gebruiken. Die is vaak een stuk betrouwbaarder ;).
jo
jo aug 27 '07
hahaha ja nims dat klopt maar dat is meestal pas na een week te zien zeggen ze dus dat ga ik nog niet doen ...

maar daardoor was is ook niet veranderd
ik zei al dat kan je niet zien aan mij
maar wat het rustiger betreft had je wel gelijk!
JulienMoorrees
Meer dan dat heb ik niet gezien. Maar of je daar ook op doelde?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki