Loading...
nl

Wat is op komst?

Ayasha
Ayasha aug 16 '07
Al een paar weken voel ik me ontzettend rusteloos. Alsof ik nergens helemaal hoor te zijn. Het weer drukt op me...De wind is nog rustelozer dan anders. (ja ben ik weer met mijn natuur :+) en alles lijkt constant in beweging te zijn en toch niet.
Van morgen, rond half vier. Kreeg ik bezoek. Een 28jarige vrouw die duidelijk uit een ver verleden komt. Ze was zo nadrukkelijk aanwezig. Opdringerig. Uiteindelijk heb ik haar weg gestuurd.

Vandaag kwam een vriendin me zeggen dat zij ook haar eerste geestverschijning gezien heeft. Ook zij voelde dat het ontzettend druk leek hier op aarde. We hebben beide last van pijnlijke steken rechts. Het geen dat boven staat beschreven. Rusteloos en je voelen alsof je nergens hoort te zijn.

En als wij twee met dezelfde dingen kampen gaan er alarmbelletjes rinkelen..

Wie weet wat er op til is?
Delen:
Debiorah
Debiorah aug 16 '07
Ik heb geen idee wat het is maar kan me erg goed in je beschrijving vinden, ook ik heb dit al een tijdje. Zo rusteloos, een bepaalde spanning, alsof er iets moet gebeuren. Misschien komt het doordat de tijd steeds sneller veranderd, hierbij denk ik aan de mayakalender. Daarnaast voel ik ook de afgelopen dagen een erge druk op mijn hoofd die ik in verband breng met de natuur of het weer omdat ik hier vaak sterk op reageer. Veel antwoorden kan ik dus niet geven maar kan me wel met je verhaal identificeren.
Ayasha
Ayasha aug 16 '07
Die druk op het hoofd kwam ook bij mijn vriendin voor Debiorah. Ik ben inderdaad ook een natuurmens en voel heel snel hoe het zit. Hoe de wind nu aan voelt baart me zorgen...Ik herinner me nog maar een keer dat die zo aanvoelde. (ben ook nog niet zo oud maar :D)
Debiorah
Debiorah aug 16 '07
Ik denk niet dat je leeftijd (dit leven) er iets toe doet. Weet je nog wanneer je dit eerder voelde en wat er toen gebeurd is?
Ayasha
Ayasha aug 16 '07
Toen ik dit voelde is een jaar geleden, vorige zomer om precies te zijn.. Niet veel later ondekte ik voor het eerst mijn spirituele ik..
Debiorah
Debiorah aug 16 '07
Aha dat is wel een bijzondere tijd geweest dus...Wie weet vinden er wel bepaalde verschuivingen plaats die wij wel oppikken maar nog niet kunnen plaatsen. Ik ben daarom wel erg benieuwd of er nog meer mensen op het forum zijn die dit voelen.
Wat ik ook heb is dat er momenten zijn waarop ik dit voel en dan een gevoel krijg van onrust omdat de wereld gewoon doordraait zonder hier iets van mee te krijgen. Het is dan alsof ik heel hard iedereen wil wakker schudden maar ik weet niet hoe. Bijvoorbeeld als ik op een openbare plek ben en alle mensen gewoon door zie gaan terwijl ik toch echt doordrongen word van dit vreemde gevoel.
Ayasha
Ayasha aug 16 '07
inderdaad dat irriteert mij ook. Iedereen wandeld gewoon door alsof er niets aan de hand is terwijl ik haast gek word van de verandering die in de lucht hangt.

Debiorah weet jij wat er volgens de maya kalender rond deze tijd zou moeten gebeuren?
Ayasha
Ayasha aug 17 '07
Op 18 november 2007 zou er iets moeten gebeuren. Het begint me te dagen. Mag ik mijn vermoeden delen met jou Debiorah?
Heidelroos
Heidelroos aug 17 '07
Ik voel het ook, onrust, het weer, klimaat, rare ontmoetingen en veel drukte... alsof alles sterker wordt.. wil waarschuwen
Debiorah
Debiorah aug 17 '07
Ik weet niet wat er gaat gebeuren maar ik weet wel dat we volgens de maya als het ware in een stroomversnelling zitten. Daarom veranderen dingen naar mijn mening zo snel.
Maar ik ben erg benieuwd naar je vermoedens!
Ayasha
Ayasha aug 17 '07
 Origineel bericht van: Debiorah
Ik weet niet wat er gaat gebeuren maar ik weet wel dat we volgens de maya als het ware in een stroomversnelling zitten. Daarom veranderen dingen naar mijn mening zo snel.
Maar ik ben erg benieuwd naar je vermoedens!


Volgens NiMs zou er op die datum wat gebeuren (of volgens da maya's) iemand opperde natuurrampen. Maar ik denk dat het minder extreem zal zijn. Ik heb altijd gezegd dat de natuur zichzelf corrigeert. En dat is volgens mij precies wat ze gaat doen.

De natuur is door de zachte winters aardig in de war. Veel te veel en veel te grote beestjes. Bossen die helemaal in de war zijn. Ik verwacht een hele strenge winter. Plotse weersveranderingen willen wel eens drukte met zich meenemen...Iedereen 'voelt' wel wat maar niemand weet precies wat. Ik vermoed dus een hele strenge en ook redelijk vroege (lange) winter...Een verandering dus.

Hier waait het al drie dagen redelijk hard. Iemand heeft me ooit gezegd dat wind voor verandering staat... Het zit allemaal nog warrig in mijn hoofd. Maar het klinkt logisch voor mij.
Plotse omslag van het weer en strenge lange winter in het kort...
Heidelroos
Heidelroos aug 17 '07
Wat weten wij mensen nu van de tijd, het klimaat en de aarde..
We zijn er nog maar zo kort .. en wanneer hebben we nu zomertijd en wintertijd ingevoerd...seizoenen?

Misschien is het nu gewoon april door alle eeuwen heen.. en is het een normale gang van zaken dat de aarde klimatologisch veranderd?

De dinosauriers zijn ook uitgestorven met een reden..

Ja..
Wat weten wij mensen nu van deze oude aarde?
We zijn zo nietig..
Debiorah
Debiorah aug 17 '07
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. En ik zie het ook nog wel gebeuren. Ik heb ook wel het gevoel dat de winter niet lang meer op zich laat wachten. Toch heb ik het gevoel dat er meer mee samenhangt, dat het niet alleen het weer is. Er hangt iets in de lucht/kosmos.

@heidelroosje: Ik snap wat je bedoeld. Ik ga daarom ook niet uit van het klimaat en de seizoenen als vaststaand feit. Ik denk inderdaad dat alles constant veranderd. En ookal heeft de mens alles opgemeten in tijd, de tijd kan de natuur niet inbinden.
Ayasha
Ayasha aug 17 '07
heidelroosje dat noemt men luisteren naar de natuur. Als niemand het probeert dan zal niemand het ooit weten. En dat lijkt me ook geen best vooruitzicht.

Klopt maar kleine delen zijn al iets...Hoe streng kan een winter zijn in Belgie/Nederland? Streng genoeg om al een eerste 'filtering' van de mensheid te doen?
Debiorah
Debiorah aug 17 '07
Hoe bedoel je filtering, als in een vreselijke winter waarbij mensen het verliezen?

Als je iets wilt weten over de mayakalender en 2012 raad ik je deze video aan. Hij duurt ff dus je moet er even voor gaan zitten maar vond hem zelf erg interessant.
http://www.youtube.com/watch?v=YomEEicpxcc&eurl=http%3A%2F%2Fdebiorah%2Ehyves%2Enl%2F
Ayasha
Ayasha aug 17 '07
inderdaad Debiorah...
Vooral omdat niemand zich hierop voorbereid.
Debiorah
Debiorah aug 17 '07
Ik snap de zorgen om de wereld en de manier waarop de mens hiermee omgaat. Ik ben echter geen doemdenker. Als er rampen op komst zijn dan ga ik daar liever niet naartoe leven, ik wil niet leven in angst. Wel heb ik het gevoel dat als dergelijke dingen gaan gebeuren ik me er ook niet echt op kan voor bereiden. Ik denk wel dat ik me voorbereid op een andere vorm van bestaan. Een uiteindelijk bestaan waarbij we niet langer te maken hebben met de krachten die we nu op aarde ervaren. Dus misschien moet de mens erop deze manier op voorbereid worden.
Ayasha
Ayasha aug 17 '07
Misschien wel, en ik ben er ook helemaal niet bang voor. Vreemd genoeg.
Het is voor mij slechts een optie...
Debiorah
Debiorah aug 17 '07
Okay :)dan begrijp ik het. Wat je noemt is zeker mogelijk kijk naar de wereld en wat daar gebeurd. Er vinden constant rampen plaats waar veel mensen onder lijden. Alleen lijkt het alsof er veel mensen zijn bij wie dit nog niet doordringt. Ze zien de verandering niet of willen deze niet zien.
Ayasha
Ayasha aug 17 '07
 Origineel bericht van: Debiorah
Okay :)dan begrijp ik het. Wat je noemt is zeker mogelijk kijk naar de wereld en wat daar gebeurd. Er vinden constant rampen plaats waar veel mensen onder lijden. Alleen lijkt het alsof er veel mensen zijn bij wie dit nog niet doordringt. Ze zien de verandering niet of willen deze niet zien.

vooral willen denk ik. Ze zouden het moeten zien, al jaren...Maar denk dat veel mensen verblind zijn door een vorm van arrogantie... (de 'niks kan me raken' houding)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki