Soms is het wat onsamenhangend..vooral als ik geen tijd heb,
daarom zal ik het even voor je uitgebreider vertellen..Soms zijn de woorden niet letterlijk maar symbolisch, zoals tandartsassistente, ze heeft de accuratie en preciesheid, de nauwkeurigheid .. Jij hebt dat.. je zou een goede kunnen zijn.. Maar dat wil niet zeggen dat je je tot het werk aangetrokken zou voelen, voor hetzelfde geld werk je niet, of in een autozaak bij je man ..
terughoudensd type, jij zet jezelf op een andere plaats bij anderen. je mengt je niet in openbare geprekken en zit het liefst te genieten van het rumoer op de achtergrond. luisteren is een kwaliteit van jou... mensen zouden zich erg prettig kunnen voelen in jouw gezelschap.. je bent wat verlegen..
Je zou wat zelfverzekerder mogen zijn, alles wat je doet en waar je voor kiest is een keuze waar je achter staat anders zou je die keuze niet maken.. Je hebt geen toestemming nodig..
je leven wordt beïnvloed door een autoritaire man. Dit hoeft geen partner te zijn, maar kan ook van vroeger een vader zijn..Misschien een leraar of juist een baas.. Er is een Beïnvloeding waar een grote deel van je onzekerheid vanaf zou kunnen komen.. Ik zie je als klein kind op het schoolplein staan alleen.. weinig vriendjes en vriendinnetjes.. Plagerijen en geen hulp van volwassenen?
je derde oog zit dicht.. inzicht in hetzelf.. Nogmaals de keuze die jij maakt, maak je niet voor niets.. Vraag geen toestemming maar handel vanuit je hart en inzicht..
gemalen zwarte peper gebruiken in het eten, tussen de soepjes, slasausjes of van diens aard.. het verwarmd je van binnen en reikt uiteindelijk je hartje..
Je hart staat niet open voor de omgeving.
Ik voel toch weer die gekwetstheid terug komen van vroeger als kind.. (vraag me niet waarom) Heb je veel plagerijen gezien of meegemaakt en wenste je zo niet behandeld te worden?
Autoongeluk - alleen blikschade.. ben je onzeker in het verkeer? angstig voor auto-ongelukken?
vazen passen bij je, de vormen de kleuren..
Ik zie je vazen boetseren of glazen vazen schilderen / omtoveren tot prachtige vazen.. je zou er wat in kwijt kunnen (al zijn het maar bloemen
)
http://www.hessink.nl/Webalbum/alexander/artdeco/7407.jpg
je weet niet of je gevoelig bent zeg je..
Dat komt waarschijnlijk omdat je verwijderd bent van je eigen hartje.. Soms is het moeilijk, of een karaktereigenschap.. of heb je de genen van je ouders meegekregen.. Ik weet niet waarom, maar ik denk dat je omgeving soms kan bestaan uit stugge Friessen.. ( No Offence
)
gelukkig geen knokkelpijnen.. Ook niet in de familie? een oma met kromme handjes ofzo? (Ik zag in een flits een beeld van pijnlijke kromme handjes)als dit niet zo is, gewoon loslaten hihih...
de kinderwens is vervuld, zijn het ook de kinderen waar je van gedroomd had? Is je leven als moeder zoals je het verwacht en gedroomd had? Ik voelde namelijk een wens als moeder zijn.. Misschien is het wat druk voor je.. of had je een héél ander beeld/ verwachtigspatroon dan het nu is geworden?
mantrazingen..
Sanscriete teksten opzingen .. lekker naar buiten, hardop, en gewoon de pokke hebben aan de buren.. Zou je helpen wat 'losser' in het leven te staan..
Je bent een goed mens..
Liefs van Heidel
---------------------------