Loading...
nl

slangen

amethist
amethist aug 13 '07
Hallo, ik ben net nieuw hier, mischien is hier iemand die dromen kan uitleggen?

in een sloot, staat een jonge vrouw aan de kant. ik loop ook door het water, het water is vrij schoon, licht troebel, je kan wel wat zien door het water heen. ik zie dat er lichtbruine slangen in het water zitten. bij de vrouw haar voeten zit ook een slang, die stil ligt, waar ik naar wijs. de vrouw blijft rustig in het water staan. ik loop voorzichtig door het water.

en deze had ik afgelopen nacht:
een vrouw zit op de wc. ze doet de groote boodschap. er komt héél veel ontlasting, het is licht bruin. ik zie haar zitten op de wc. ineens zie ik dat de ontlasting met een rotgang door een rooster die aan de linkerkant van de wc-pot zit, de ontlasting er door weg gaan, de vrouw word er zelf ook door heen gezogen. ik schrok in de droom dat ik dat zag.

Bvd Amethist
Delen:
Thomas A
Thomas A aug 14 '07
droom over slangen is positief; het kan te maken hebben met wijsheid, (lichamelijke) gezondheid, maar ook met listigheid. Gezien de tweede droom breng ik het in verband met jouw gezondheid en wel gerelateerd aan de vrouwelijke organen. Klopt het dat jij in het ver-leden veel spanningen in dit gebied gekend hebt?
Positieve bijkomstigheid is dat jij in het water hebt kunnen kijken, in dit geval betekent dit helderheid in het vraagstuk.
Lees ook antwoord op je chakra vragen..........

Thomas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki