Loading...
nl

Vorig leven?

RooZJuH
RooZJuH aug 13 '07
Hoi allemaal,

Ik vraag me nu al een tijdje af, wat ik ben geweest in mijn vorige leven(s), en nu vroeg ik mij af hoe je daar achterkomt, heeft iemand daar misschien verstand van??
Delen:
Thomas A
Thomas A aug 13 '07
Je kunt een 'vorig leven' reading laten doen bij een holistisch therapeut b.v.
Toch voor velen die met deze vraag zitten; je kunt kijken welke aspekten of interresses je speciale aandacht vragen in dit leven. Zij zeggen vaak veel over je herkomst, of dat leven wat je had voor het huidige.
Ook geven je karmische lessen veel inzage over eerdere levens hier.

Thomas
RooZJuH
RooZJuH aug 13 '07
Karmische lessen? Bedoel je daarmee, een ervaring waar je iets van leert?
LPChip
LPChip aug 13 '07
Is dat net zoiets als Regressie therapie, Thomas?
Thomas A
Thomas A aug 13 '07
Niet perse Chip. Sommige regressie therapeuten doen weinig met vorige levenservaringen, terwijl anderen er wel mee werken.
LPChip
LPChip aug 14 '07
Aha. Ik weet dat bij regressie therapie je onder hypnose gaat. Hoe werkt dat dan bij karmische lessen?
Thomas A
Thomas A aug 14 '07
Karmische lessen zijn situaties en ervaringen die we tot nog toe hebben gewijderd hebben "het hoofd te bieden" of waarop we verkeerd hebben gereageerd. Een les wordt slechts karmisch indien we hebben gefaald.
Een ezel stoot zich niet 2 x aan dezelfde steen, een mens echter wel. Telkens raken we in min of meer dezelfde omstandigheden verzeild of worden we met dezelfde problemen geconfrontreerd en het komt maar zelden voor dat we daar de les uit trekken die ons in de toekomst voor dergelijke misstappen zou kunnen behoeden. We zijn wat dat betreft hardleers. We zijn sneller geneigd het bij externe omstandigheden neer te leggen (of te zoeken), dan dat we ons eigen deel hierin her-kennen. Ook hier weer de boodschap om ons Zelf beter te leren kennen.........

Zoiets kun je opzoeken met behulp van een (regressie)therapeut.
Ook binnen de numerologie trouwens en boven staand stukje komt deels uit "numerologie" van Kathleen Roquemore.

Thomas
Wendy's
Wendy's aug 20 '07
Ik weet wat ik was in mijn vorige leven.. Ik weet de belangrijkste dingen ervan dan. Dat kreeg ik door, en zag het als een soort van film.

Ook weet ik wat mijn les is, en wat dit leven ermee te maken heeft..

over regressie therapie weetk eigenlijk niks
Debiorah
Debiorah aug 20 '07
@ wendy: Hoe heb jij dit doorgekregen?

Ik heb wel altijd een fascinatie gehad voor het oude egypte, van kleins af aan is hier iets in geweest wat mij aantrok alsof het een deel van me was. Ik zou ook graag weten welke levens ik heb gehad maar dan puur uit nieuwsgierigheid. Ik heb wel het gevoel dat het meer dan 1 vorig leven is geweest. Ik denk er nog over om eens aan regressietherapie te doen.
admin
admin aug 21 '07
Ik heb daar ook wel eens aan gedacht maar het toch weer laten varen. Ik heb eerder wel flashbacks gehad en ik heb veel verdriet gevoeld, dus dat is wat me tegenhoud eigenlijk.
Wendy's
Wendy's aug 21 '07
@ debiorah..

Hoe ik dat weet? Ik kreeg het door. En zag het als een soort film.. Ik weet ook precies hoe de omgeving eruit zag, hoe ik me voelde, wat ik heb gedaan waar ik van moet leren in dit leven etc
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Ik vind het wel interessant wendy om te weten wat dit was. Heb je het al ergens staan of is dit niet iets voor op het forum?
Wendy's
Wendy's aug 27 '07
Nee, ik heb het nog niet hier op het forum gezet.
Misschien dat ik het er nog op ga zetten (als er nog meer geinteresseerden zijn).
Debiorah
Debiorah aug 27 '07
Ik ben ook geinteresseerd, maar dat had ik denk ik al laten blijken. :)
JPM
JPM aug 28 '07
 Origineel bericht van: Wendy's
Ik weet wat ik was in mijn vorige leven.. Ik weet de belangrijkste dingen ervan dan. Dat kreeg ik door, en zag het als een soort van film.

Ook weet ik wat mijn les is, en wat dit leven ermee te maken heeft..

over regressie therapie weetk eigenlijk niks


Tof dat je dit alles weet. Dus uit je eigen doorgekregen. Wat opmerkelijk! Ikzelf weet ook wie ik in mijn vorige leven was, en wat ik toen deed etc etc.. Maar dat weet ik via een medium.
Wanneer heb je deze film gezien? En wat je les betreft, hoe vang je zoiets op? Alé ja, is het niet te ingewikkeld of kriptisch?

Ik kijk uit naar jouw ervaringen :)

Grtz Serge
Wendy's
Wendy's aug 29 '07
Oke, ik het zo dadelijk ff uit typen..
Wendy's
Wendy's aug 29 '07
In mijn vorige leven leefde ik in Frankrijk, in een heel groot huis.. soort van kasteel! Ik had rood krullig haar en beetje dik, ben blij dat ik er nu beter uitzie haha. Om het kasteel was gedeeltelijk bos en gedeeltelijk weilanden. Er liepen heel veel paarden (daarom vind ik nu paarden niet zo leuk denk ik).
Ik had alles wat ik wilde, ik ging niet naar school toe maar de leraren kwamen naar mij toe. Daardoor had ik ook niet zoveel vrienden. We woonden ook een beetje afgelegen.. Ik kwam bijna niet het huis uit, en ik kon dus geen leuke dingen doen.. bijvoorbeeld iets met vrienden gaan doen..
En dat vond ik niet leuk, ook omdat ik alles al had!!
Ik had er helemaal geen zin meer in, en ben toen naar het bos gegaan..
Daar heb ik mezelf opgehangen, later zag ik als een flits dat mijn ouders er heel veel verdriet om hadden..

in dit leven vertelde ik toen ik klein was tegen mama dat ik een princessje was, en ben weggelopen van het kasteel omdat ik het daar niet leuk vond, en zo hier ben gekomen. Dat kan ik nog heel goed herrineren dat ik dat altijd zei, en ik geloofde er ook sterk in!!

Mijn les is denk ik, om geen zelfmoord te plegen (heb ik vroeger neigingen naar gehad)
Debiorah
Debiorah aug 29 '07
Heel interessant! Ook omdat je het zo gedetailleerd kan vertellen, erg bijzonder vind ik. Mag ik vragen of je naast de zelfmoordneigingen ook het gevoel hebt dat je andere dingen uit dit vorige leven hebt meegenomen. Gevoelens of gedragingen?
En hoe was het nuo dat het naar je kwam? Zomaar of tijdens een meditatie?
Wendy's
Wendy's aug 29 '07
Dankje debiorah..

Jah, dat mijn ouders mij vertellen wat ik moet doen, maar toch krijg ik alles, was toen maar nu ook. Kwa gedrag ben ik denk ik niet zoveel veranderd, maar kwa denken wel. Tenminste zo voelt het.

het kwam zomaar naar me toe in 2x. De eerste keer alleen maar hoe ik eruit zag en waar ik leefde etc.
De tweede keer kreeg ik het belangrijkste gedeelte van mijn leven door, meer als dit weet ik er ook niet over! misschien krijg ik nog een belangrijk moment te zien, of uit een ander leven.
Debiorah
Debiorah aug 29 '07
Ik vind het echt heel bijzonder en voor mijn gevoel weet je best veel, denk wel het belangrijkste wat je moet weten. Dus als ik zoals ik het begrijp heb je de uitdaging die uit je vorige leven voortkomt wel begrepen en ben je al veranderd. Leuk dat je dit gedeeld hebt, ik heb het nog nooit eerder zo van iemand gehoord. Wel dat ze iets wisten maar niet zo precies, en dat dan ook vanuit zichzelf zonder bijv. therapie. Voel jij trouwens ook dat je meerdere levens hebt gehad dan deze twee?
Ik denk overigens wel dat er heel veel ouders zijn die je vertellen wat je zou moeten doen. ;)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki