In mijn vorige leven leefde ik in Frankrijk, in een heel groot huis.. soort van kasteel! Ik had rood krullig haar en beetje dik, ben blij dat ik er nu beter uitzie haha. Om het kasteel was gedeeltelijk bos en gedeeltelijk weilanden. Er liepen heel veel paarden (daarom vind ik nu paarden niet zo leuk denk ik).
Ik had alles wat ik wilde, ik ging niet naar school toe maar de leraren kwamen naar mij toe. Daardoor had ik ook niet zoveel vrienden. We woonden ook een beetje afgelegen.. Ik kwam bijna niet het huis uit, en ik kon dus geen leuke dingen doen.. bijvoorbeeld iets met vrienden gaan doen..
En dat vond ik niet leuk, ook omdat ik alles al had!!
Ik had er helemaal geen zin meer in, en ben toen naar het bos gegaan..
Daar heb ik mezelf opgehangen, later zag ik als een flits dat mijn ouders er heel veel verdriet om hadden..
in dit leven vertelde ik toen ik klein was tegen mama dat ik een princessje was, en ben weggelopen van het kasteel omdat ik het daar niet leuk vond, en zo hier ben gekomen. Dat kan ik nog heel goed herrineren dat ik dat altijd zei, en ik geloofde er ook sterk in!!
Mijn les is denk ik, om geen zelfmoord te plegen (heb ik vroeger neigingen naar gehad)