Loading...
nl

Vakantie: Lpchip kan helpen

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 10 '07
Hoi Allemaal,

Ik ga 2 weekjes met vakantie en in deze periode heb ik LPChip gevraagd om technische(!) zaken voor Merudi een beetje in het oog te houden. Hij weet wat hij kan doen wanneer bijvoorbeeld het forum niet bereikbaar is, of niet meer werkt. Houdt de boel een beetje heel als ik weg ben :)

Voor de andere zaken kun je nog steeds de moderators raadplegen indien nodig.

Groetjes Julien.
Delen:
mause
mause aug 10 '07
hoop dat het niet nodig is. hihi.
maar jij in ieder geval een fijne vakantie.
LPChip
LPChip aug 10 '07
Fijne vakantie Sjuul! Geniet ervan. :)(al lees je dit zeer waarschijnlijk pas als je terug komt, gezien je nu zo'n beetje in de lucht hoort te hangen... :P)

Dus... Goeie vakantie gehad Sjuul? :P
jo
jo aug 21 '07
ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Ja dat was het zeker. Ik ben blij dat jullie de boel hebben heel gehouden ;)ook al was er wel enige actie voor nodig. Ik heb nog geen tijd gehad (helaas) om allemaal bij te lezen, maar ik hoop dinsdag hier goed voor te kunnen zitten. Een jet-lag is niet echt goed voor je concentratie en ook kosten alle sociale activiteiten voor als je terug bent na de vakantie tijd (niet erg hoor :)). Ik probeer al wel wat hier en daar te lezen, maar ik zie alweer dat de tijd een beetje doortikt. Hoe dan ook.

I'm back :Pdus pas op je woorden ;).
mause
mause aug 27 '07
welkom terug.
Debiorah
Debiorah aug 27 '07
fijn dat j er weer bent nims! Hoe was je vakantie?
jo
jo aug 27 '07
ja vertel hoe was het??
krijgen we weer foto's net als vorig jaar?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Het was erg leuk, en inderdaad er komen weer foto's :). Ik moet ze nog even uitzoeken, want dit jaar waren het er maar 1000 ;). En dat wil ik niemand aandoen :D

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki