Loading...
nl

Anita Driessen

Anita
Anita aug 7 '07
Was vergeten mijn link te plaatsen

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1042

Ik vind je erg goed Thomas, ik hoop dat je mijn foto ook een keer wil doen
Groetjes Anita
Delen:
Thomas A
Thomas A aug 8 '07
Is goed Anita, ik zal je een dezer dagen lezen.

Thomas
Thomas A
Thomas A aug 10 '07
Ha Anita, hierbij je fotolezing

Naar de buiten wereld

Eerlijkheid

Gevoeligheid

keerpunt

Naar de buiten wereld ben je behoorlijk opgeruimd. Je legt gemakkelijk contact en hebt altijd wel even wat aandacht voor mensen in je omgeving. Je bent vlot in de omgang met anderen en zult niet snel zwaarte in een gesprek aanbrengen. Komt een ander met een probleem bij je, dan zul je een welgemeend luisterend oor hebben. Toch houd je niet van moeilijk doen, niet dat je oppervlakkig bent, maar je verkiest meer de luchthartigheid. Je kleedt je verzorgt en ook jouw woning is een verzorgde en leuk ingerichte ambiance. Jouw omgeving ziet jou als een plezierige, positieve en warmhartige medemens; een soort zonnestraaltje!!!!..

Eerlijkheid en rechtvaardigheid is een soort vanzelfsprekendheid voor jou. je houd niet van gedraai en kunt niets met leugentjes of halve verhalen. Doorgaans spreek je je hart uit en hebt er moeite mee wanneer er situaties ontstaan, die je zouden dwingen te moeten gaan “rommelen” met de waarheid. Die soort situaties ga je uiteindelijk uit de weg door andere levensomstandigheden op te gaan zoeken. Ook anderen in jouw omgeving zul je loslaten als deze niet eerlijk zijn. Hoewel er veel begrip is voor anderen en hun motieven heb je wel moeite met hun onrechtvaardigheid; zo ook de onrechtvaardigheid in de maatschappij.
Met jou valt geen enkele onrechtvaardigheid te leven en in het meest gunstige geval probeer je een oogje toe te knijpen, maar ik denk dat zelf dat niet lang lukt!!!!!.

Gevoeligheid genoeg. Soms teveel zul je zelf zeggen. Je voelt veel aan van anderen. Als iemand ergens mee zit, weet jij het al wanneer deze jouw ruimte binnen stapt. Vaak weet je zelfs al wat het is, waar de persoon in kwestie mee zit. Je voelt sferen aan in ruimtes die je binnen gaat. Ook ben je heel gevoelig voor schoonheid. Een goed vormgegeven voorwerp (kunst) of een bijzonder stuk muziek of dans, kan je ontroeren en diepe emoties in je losmaken!!
Niet alle gevoelens zijn voor jou zelf te plaatsen en er is een diepe wens hier meer inzicht in te krijgen omdat je weet dat het je meer grip op je eigen be-staan zal geven, c.q. stabiliteit zal geven en daar heb je grote behoefte aan.

Keerpunt. Ergens krijg ik het gevoel dat je op een keerpunt in je leven staat. Het is al een tijd dat je naar je leven kijkt en een beslissing wilt gaan nemen die tot verbetering moet gaan leiden. Geen gemakkelijke beslissing, want ondanks dat je weet dat jij je leven drastisch zou kunnen verbeteren, vertrouw je je eigen gevoel niet helemaal waar het jezelf betreft. Niet vreemd want hoewel je veel van anderen voelt en ook weet wat dan het beste te doen, ligt dat naar jezelf toe wat lastiger. In jouw geval lijkt het erop dat men jouw gevoelens nogal eens ontkent heeft. Dit is het gevolg van dat anderen niet in staat waren jouw grote gevoeligheid te erkennen. Dit speelde zelfs al in jouw jonge jaren destijds.
Toch wijs ik je erop je gevoel heel serieus te nemen en dit tevens als uitgangspunt te nemen voor jouw waarheid, want Anita; zo verkeert zie jij de dingen niet. Neem het anderen niet kwalijk als ze je niet kunnen volgen " ook een partner niet " wanneer ze niet jouw gevoeligheid bij kunnen, echter ontken het zelf niet!

Het keerpunt heeft alles te maken met de geblokkeerdheid waarin je momenteel vertoeft. Het is een beetje zo dat er een “ik ben er zelf ook nog“ bewustwording groeiende is!!!

Ik heb heel sterk het gevoel dat jij je sterk wilt gaan maken voor hen die het moeilijk hebben op de een of anderen manier en dat jij mensen met de blablabla verhalen zult gaan loslaten; een voor jou bekent wereldje waar je meer dan schoon genoeg van hebt!!!!

met respekt

Thomas
Thomas A
Thomas A aug 14 '07
Anita stuurde de volgende tekst in een pbtje;

Ha Thomas
Nou ik sta helemaal versteld, je hebt met alles gelijk, ik vind je echt super
Waarom vind ik dat, dat komt omdat ik ook bezig ben met foto lezen maar dan persoonlijk bij mij thuis, ik moet de foto wel in mijn hand houden en vertel dan mijn waarnemingen, maar hoe jij het allemaal formuleerd vind ik echt geweldig en je slaat met alles de spijker op zijn kop, vergeleken met jou moet ik nog veel leren, maar ja ieder op zijn eigen manier, ik bedank je heel hartelijk voor deze sessie
Groetjes Anita
Heidelroos
Heidelroos aug 14 '07
knap hé..
Anita
Anita aug 18 '07
Sorry Thomas voor de late reactie, heb flinke buikgriep gehad
Ik ken het verschil nog niet zo goed tussen een pb en het gewone forum, blijf in verwarring ook of ik wel goed zit.
Je hebt me ooit nog een berichtje gestuurd (een pb'tje) en die kan ik nergens meer terug vinden, daarin schreef je iets over dat je mijn foto lezen best moeilijk vond en dat je me een "mooi mens" vindt, mocht je weten waar ik het over heb kun je me die dan alsnog een keer mailen
Alvast bedankt
Thomas A
Thomas A aug 18 '07
Als ik het nog had Anita. Mijn pb box heb ik geleegd van de week (op een onderdeel na). Ik weet wel dat ik met het lezen last had van jouw "licht". Jouw rechtschapenheid raakte me behoorlijk. Je kunt zeggen dat iedereen dat heeft en mogelijk ligt dit er ook wel bij iedereen, maar bij jou is het niet onder een deken van ego (o.a. zelfzucht in dit geval) onder geschneeuwd.
Bijna alle mensen zijn door "omstandigheden" vanuit hun ego (condities, denken) gaan leven en ver-laten daarmee het pad van de eigen ziel > jij hebt die verbondenheid met jezelf niet losgelaten en kent zelfs nog de verwondering zoals je dat bij kinderen ziet......

Thomas
Wendy's
Wendy's aug 18 '07
heey anita

ik wil je foto ook wel eens lezen

binnen een paar dagen
Anita
Anita aug 19 '07
hai Wendy
Ja, als je dat wil doen dan graag !!
Wendy's
Wendy's aug 20 '07
Heeey,

bij deze dus je lezing..
Ik heb de bovenstaande berichten van Thomas en van jouw nog niet gelezen.
Ik heb al drie maanden niet meer gelezen via merudi, dus ik ben benieuwd of ik het nog een beetje kan, haha.

Gevoeligheid; Wat mij als eerste opvalt is dat je best gevoelig bent.

Je bent op een andere manier bezig met het leven, dan de medemens. Volgensmij heb jij wel eens vragen in je hoofd.. die je beantwoord wil hebben, maar moeilijk beantwoord kunnen worden (zoals vragen over het leven?).

Ook kom ik iets van nieuwsgierigheid bij je tegen. Je bent snel nieuwsgierig, en wilt graag nieuwe dingen ontdekken. Die nieuwsgierigheid laat je ook merken, dus andere zullen zien dat jij nieuwsgierig bent naar iets.

Hier over ben ik niet helemaal zeker, maar ben jij soms te streng tegen jezelf? En heb je iets met kinderen? Volgensmij ben je een beetje streng naar jezelf toe, en aardig en open naar andere toe.

Je bent hartelijk, vriendelijk en aardig naar andere toe.. ookal zijn het vreemde (Je hebt vaak een juiste 'eerste indruk' over personen die je nog niet kent, als je een goed gevoel over ze hebt dan ben je er vriendelijk na, anders ook wel maar dan wat minder).
Ik krijg het gevoel alsof jij weet hoe 'de voor jouw onbekende personen' zijn. Jouw eerste indruk en gevoel over hun is meestal wel juist. (Eigenlijk is het zoals mensen lezen, wat ik nu doe)
Alleen moet je jezelf hierin nog wat meer ontwikkelen.

?huh?? Ik krijg iets heel vaags nu 'zee & schepen'. Geen idee want ik hiermee moet.. misschien iets uit een vorig leven? want dat kreeg ik ook door. Hou jij je soms bezig met vorige levens??
Of ben je er benieuwd naar??

Over de liefde gesproken, volgensmij is het op dit moment niet zo mooi als dat het geweest is? Maar ik krijg een gevoel dat het beter wordt..

Je bent kalm en rustig, maar op sommige momenten kun je wel wat piekeren of trubbelig zijn (kweetnie welk woord ik het beste kan gebruiken hiervoor, zoiets van; 'wat moet ik nu doen?').

Andere zien jouw vaak als een vrolijk en gelukkig persoon. Je houdt van gezelligheid, als het maar niet TE druk wordt..

Werken; er is iets met jouw en werken. Het moet voor je precies goed zijn, niet te veel werk en niet te weinig.

Oke, dit zijn wat dingetjes die ik uit je foto kon halen.. ik hoop dat het een beetje klopt.
pfffff.. ik moet wel weer ff inkomen, man!!
Anita
Anita aug 21 '07
hai Wendy
nou ik sta echt helemaal versteld, als je dat van Thomas en mij nog niet had gelezen dan lijkt het erop dat je dat wel allemaal wist maar ik neem aan dat dat niet zo is.

ja ik ben zeker gevoelig, ook gemoedstoestanden van anderen, enfin dan moet je eens mijn site lezen die hieronder deze mail komt te staan
Over vragen in het leven en over het leven en mijn nieuwsgierigheid klopt helemaal, het houdt me meer bezig dan wat "gewoon" is
Ook ben ik streng tegen mezelf en gun me niet zo heel veel, (moet ik echt gaan leren om niet alleen voor anderen te leven)
Mijn intuitie over vreemde mensen klopt ook en voel wat hen bezig houdt, is ook zeer gunstig voor mijn praktijk van fotolezen
Ik ben ook zeker bezig met vorige levens en heb dan ook contact met overledenen, over die zee en schepen kan ik ook zeker iets bij voorstellen met een vorig leven van mij, (duurde erg lang voordat ik watervrij was vroeger)
Ik ben getrouwd en we zitten nu best in een crisis, maar dat het beter wordt is heel fijn om te horen
We hebben ook 2 kinderen dus dat voelde je ook goed
Ik hou zeker van gezelligheid en denk ook wel dat ik goed met anderen overweg kan
Eigenlijk alles klopt en voor mij hoef jij er niet echt "in te komen" zoals je zegt
Heel hartelijk bedankt en als je tijd en zin hebt kun je dan nog iets voelen of zien hoe het mij vergaat met mijn praktijk en het fotolezen
Ik hoor het wel van je
Groetjes Anita
Wendy's
Wendy's aug 21 '07
Bedankt voor je reactie :)
Fijn om te horen dat het wel klopt..
Wel grappig opzich over dat vorige leven, misschien dat je veel op zee hebt geleefd? Volgensmij was je een man. En had je een moeilijk leven.
Weet jij trouwens iets over je vorig leven??
Anita
Anita aug 21 '07
Ik ben naar een paar vorige levens terug gegaan en bij 1 was het heel sterk dat ik een vooraanstaande vrouw was in een gemeenschap in het Flinstone's tijdperk (hahha) en dat ik daar heel belangrijk was met mijn helende krachten en geneeswijze, iedereen was ook bij mijn sterven aanwezig en dat gevoel heb ik in dit leven ook wel dat ik op een bepaalde manier ook belangrijk ben en dat mensen tegen me op kijken (is niet verwaandheid of zo he) die energie van toen draag ik nou ook weer mee, en in een ander leven was ik een kameraad van ons pap die helaas 11 jaar geleden is overleden en die vriendschap heb ik in dit leven als dochter van hem ook ervaren en gevoeld, toen ik werd geboren en ons pap droeg mij toen dacht ik "hee die ken ik" was heel raar maar wel fijn

kan jij een keer mijn dochtertje van 2 lezen, ik zelf kan dat niet (te dichtbij) want ik wil meer van haar weten, ik zal nog niks vertellen waarom maar als je tijd en zin hebt dan graag
en kun je mijn vraag over mijn praktijk en fotolezen ook nog beantwoorden, zou heel fijn zijn
Als je er geen zin in hebt moet je het ook zeggen he
liefs van Anita
Wendy's
Wendy's aug 22 '07
Haha wel leuk om te lezen over jouw vorige levens,
ik wil je dochtertje wel lezen hoor, misschien zijn er nog meer lezers die dat willen.. :)

ook wil ik je vraag over je praktijk beantwoorden, maar ik weet niet of ik daar wel antwoord op kan krijgen. Kun je die vraag zelf niet beantwoorden? Of ben je opzoek naar een bevesteging? Als ik daar antwoord op zou kunnen geven, ben ik er ook niet zeker van of het wel goed is.
Anita
Anita aug 22 '07
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1055
Hai Wendy
Dit is mijn dochtertje van 2 en een half en als er meerdere mensen haar willen lezen dan graag !!

En Wendy, wat je zei over voorspellingen doen daar heb je helemaal gelijk in, het is inderdaad naar bevestigingen zoeken en als mensen bij komen voor iets toekomstigs dan zeg ik precies hetzelfde als jij nu tegen mij, dus ik snap je volkomen, het is mijn onderzekerheid die nu meespeelt, sorry dat ik je daarmee heb opgezadeld
Ik hoor je weer
Groetjes Anita
Wendy's
Wendy's aug 22 '07
:Doke, ik zal kijken of ik tijd heb.. misschien dalijk wel want ik kreeg al wat door
Wendy's
Wendy's aug 22 '07
ik begin er toch nu maar aan..!

Wat ik denk is dat ze later (en misschien nu ookal een beetje), met muziek bezig zal zijn! Ik voel iets muzikaals in haar. Niet echt zingen, maar meer met instrumenten bezig zijn, en zelf muziek maken. Hoe reageerd ze nu eigenlijk op muziek??

Ze kan erg geconcentreerd met iets bezig zijn, maar als ze eenmaal afgeleidt wordt, dan is het moeilijk voor haar om weer terug te gaan in die concentratie.

Ook valt het mij op dat ze erg in haar zelf bezig is. Ze kan dan lang bij dingen stil staan, en in haar hoofdje gaat dan vanalles om (vragen & gevoelens).
Ze heeft moeite met het uiten van haar gevoelens (dan heb ik het niet over pijn etc, want dat zie je dan wel als ze gaat huilen oid), ik heb het meer over gevoelens als ze ergens mee zit. Misschien is het makkelijker voor haar als ze begrijpt dat je er erg voor open staat, en dat je niets gek of raar vindt over wat ze zal gaan vertellen. Ik spreek nu ook wat meer over later, dan over nu. Ik vindt het best moeilijk om kleine kinderen te lezen of advies te geven, omdat ze nog veel moeten leren.. en misschien nog niet zoveel meegemaakt hebben...

even een vraagje tussendoor waar ik niet zeker van ben: heeft ze last van lichamelijke klachten??

Misschien heeft ze in het begin wel moeite met nieuwe omgevingen, en nieuwe mensen in haar buurt. Ik krijg wel het gevoel erbij dat het op den duur wel went voor haar. Ook denk ik dat ze daardoor wat moeite heeft om (zelf) contact te maken met nieuwe mensen. Als ze de personen al kent zal het voor haar geen probleem zijn, om er contact mee te maken.
Daarbij zie ik ook wat verlegenheid, en een twijfel over haarzelf. Jammer dat die twijfel daar zit (als ik het goed heb), ik hoop dat het zal verminderen naarmate ze ouder wordt.. Het is niet zo dat ze erg onzeker is over haarzelf, maar doordat die twijfel daar zit zal ze wat moeite hebben om contact met andere te maken.

Wel staat ze open voor vele dingen (niet echt spirituele dingen, maar meer over luisteren naar verhalen van andere).

Ook lijkt het erop alsof ze af en toe afgesloten kan staan van de buitenwereld, is je dat ooit opgevallen??

Oke, dit wassie dan..
Anita
Anita aug 22 '07
Nou Wendy
Ik vind het onvoorstelbaar wat je over haar schrijft, alsof je ze echt kent
Ja onze Eline is vrij moeilijk in de omgang de laatste tijd, ze heeft pas buisjes gekregen in haar oren want daar zat veel slijm en vocht, ze hoorde dus heel slecht en wij dachten dat het daar vanaf zou komen (dat gedrag) maar nu hoort ze heel goed en het wordt alleen maar erger, ze kan zich inderdaad helemaal afsluiten van alles en iedereen en "flipt" ze regelmatig helemaal door.
Omdat ze slecht praat (nooit de echte klanken gehoord) kan ze nu op haar bijna 3e verjaardag maar moeilijk haar zelf uiten en in woorden uitleggen wat ze bedoelt of wilt, het is daarom voor ons een heel gepuzzel en gedoe om haar te kunnen begrijpen en voordat we het weten is het hier in huis alweer een slachtveld van gefrustreerde ouders en een geflipte Eline (haar zus Demy is er ook niet blij mee)
Nou je het zo omschrijft en ik het kan lezen kan ik me heel goed verplaatsen in onze Eline en kan er ook zeker inkomen hoe ze zich vaak voelt.
Wij weten ook dat ze ontzettend gevoelig is en als ze "gewoon" is dan is ze ook echt heel lief en aanhankelijk
Wat je zegt over vreemde mensen, hoe ze daar op reageert klopt ook helemaal, over die lichamelijke klachten wat je vroeg, ze heeft vaak last van buikpijn (kan ze vrij goed zeggen), in het ziekenhuis met urine en bloedonderzoek kwam er helemaal niks uit en misschien heeft het daar ook mee te maken, kan jij daar iets meer over voelen ???
Wij denken soms zelfs aan een lichte vorm van autisme, vanwege dat helemaal afgesloten staan van de buitenwereld en daar gaan we ze misschien wel op laten testen (is al besproken met het consultatieburo)

Maar ik vind het helemaal geweldig dat je haar hebt gelezen en ik kan er ook echt iets mee
Ik vind het super !!!! dat je dat zo kan, ik moet altijd de foto in mijn hand houden en de energie ervan voelen maar jij (als 17 jarige !!!!! notabene) kan dat zo, echt geweldig !!! en je moet hier veel meer mee gaan doen, op beurzen gaan of zo
Char is er niks bij
Kei bedankt Wendy en je hebt me echt geholpen hiermee
veel liefs van Anita
Wendy's
Wendy's aug 22 '07
:D:Dhaha dankuu dankuu voor je positive reactie! :D

Ik dacht dat al van haar oren! maar ik dacht misschien dat ik dat voelde, omdat ze haar handen bij haar oren houdt op die foto.. ik dacht dat ik dus daardoor beinvloed werd.
Hebje mijn pm ontvangen??

Ik zou even goed uitzoeken wat er precies met dat meiske aan de hand is.. zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden, voordat ze ouder word en hier misschien meer moeite mee krijgt.

Ik dacht dat al over het slechte praten, maar wist het niet helemaal zeker.. omdat ze pas 2,5 jaar is!
vandaar dat ik dit typte
en dat je niets gek of raar vindt over wat ze zal gaan vertellen. Ik spreek nu ook wat meer over later, dan over nu. Dat slaat dus op het woordje 'vertellen'.

Haha, ik wil er ook graag wat meer mee doen! met de gaves die ik heb, en wil ook meer ontwikkelen zodat ik later mensen kan helpen.. Alleen me ouders weten hier helemaal niks van! Dus beetje moeilijk voor mij..!

maar komt goed! hoop ik.

owjah kzal is ff kijken of ik wat doorkrijg over haar buikje
Thomas A
Thomas A aug 22 '07
Echt gaaf Wendy en met een lach en traan in mijn ogen. En Anita, Eline is een keisterk kind; so don't worry.

Eline ontgaat erg weinig trouwens..........

groetjes

Thomas
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy