Loading...
nl

Nieuwe Moderator: Thomas A

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 31 '07
Met het drukker worden van Merudi wordt ook het forum drukker. Thomas A heeft positief gereageerd op de vraag om moderator te worden. Vanaf nu is het moderator team dus uitgebreid met een extra persoon. 2 vrouwen, 2 mannen, er is dus weer evenwicht bij de moderators.

Thomas A, ik wil je bedanken voor jouw bijdrage tot nu toe, en ik weet dat we er nog lang niet zijn.
Delen:
admin
admin jul 31 '07
Thomas van harte met je nieuwe promotie <:)
Thomas A
Thomas A jul 31 '07
Dank je Karin. Nu maar kijken hoe het in de praktijk werkt. Zelf ben ik gewoon een mensenmens en dus heb ik er beslist begrip voor als mensen soms aangeslagen reageren. Ze laten daar toch ook stukken van hun eigen kwetsbaarheid of gekwetsheid zien.
Hoe iemand aan te spreken zal dan mijn les zijn.......

Tja en verder een beetje ordenen...........
Caius
Caius jul 31 '07
Gefeliciteerd Thomas!
Wat bedoel je met: "Zelf ben ik gewoon een mensenmens en dus heb ik er beslist begrip voor als mensen soms aangeslagen reageren."?
Thomas A
Thomas A jul 31 '07
Dat mensen binnen hun geraaktheid - over iets dat ze zich aantrekken - iets over zichzelf tonen. Een stuk eigen pijn dus. Dat kunnen ze gemakkelijk in felheid vertalen/uiten.

anyway thanks
Caius
Caius jul 31 '07
Aha dus mensen op deze site hebben af en toe een beetje fel gereageerd op uitspraken van jou over hen, omdat ze zich aangevallen voelden?!
Wat bedoel je met: " Zelf ben ik gewoon een mensenmens"?
(i am just curious ;))
Thomas A
Thomas A jul 31 '07
Nee Caius ik voel mij niet speciaal fel aangesproken of dat ze fel reageerden op mijn uitspraken (tot nu toe). Het is meer in algemeenheid gesteld.

Mensenmens; op mensen afgestemd
LPChip
LPChip jul 31 '07
Gefeliciteerd Thomas :)

Ik weet zeker dat je het goed zal doen als moderator. Als je gewoon jezelf blijft, en reageerd zoals je nu doet, dan voorzie ik geen problemen.

Mocht je niet iemand persoonlijk willen aanspreken, spreek dan in het algemeen, of stel een vraag aan iedere deelnemer in het gesprek. :)Bijvoorbeeld: Zullen we nu weer on-topic gaan?
Caius
Caius jul 31 '07
Okeej Thomas ... duidelijk :)... suc6!
Wendy's
Wendy's jul 31 '07
jeeeeeeeeeeeeeej :D:D

gefeliciteerd
flicka
flicka jul 31 '07
gefeliciteerd
en veel succes toegewenst
veel liefs
flicka
linkie
linkie jul 31 '07
Hey Thomas,
das leuk om te horen!!!
Dus <:)FELICITEERD <:)
groetjes kalinka
Ayasha
Ayasha jul 31 '07
Waaah! Gefeliciteerd Thomas A :D
Goede keuze NiMS! :D

Voelde Lp'tje zich benadeelt als enige man? :))
LPChip
LPChip jul 31 '07
 Origineel bericht van: kath

Nee heur :)Nims is toch ook wel een beetje een moderator en guess what... hij's ook een man! :D(tenminste, dat heeft hij mij altijd verteld :P)
Thomas A
Thomas A jul 31 '07
Wat echt ontzettend leuk al die reacties

Thanks

Thomas
Debiorah
Debiorah jul 31 '07
Geweldig om te horen thomas ik denk net zoals nims dat je al veel bijdraagt aan het forum en vind je zeer geschikt als moderator. Super!
Thomas A
Thomas A jul 31 '07
Echt leuk hoor hoe jullie reageren. Ook jouw reactie Debiorah. Toch besef ik maar al te goed dat ook ik nog veel moet/mag leren en mijn weg is intensief, maar leerzaam...........

Nou ja ik probeer wat zinnigs neer te zetten, dat wel.

met een lach

Thomas
Ayasha
Ayasha jul 31 '07
 Origineel bericht van: LPChip
 Origineel bericht van: kath

Nee heur :)Nims is toch ook wel een beetje een moderator en guess what... hij's ook een man! :D(tenminste, dat heeft hij mij altijd verteld :P)

en jij geloofd dat? :D
mause
mause jul 31 '07
he thomas,

wat ontzettend leuk. ik weet zeker dat je het goed zult doen. gefeliciteerd.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 1 '07
De laatste keer dat ik keek zat er nog een fluitje aan ;)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420