Loading...
nl

Invasie door buitenaardse wezens

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 30 '07
Deze droom had ik zaterdag ochtend 27-7-2007. Het waren in totaal iets van 3 dromen, die steeds verder gingen als ik weer in slaap viel. Hij is vrij groot, maar heel erg vreemd vond ik dan. Ik wil graag weten wat hij betekent, of wat erachter zit. Dus ik hoor graag wat jullie denken.

Ik zit in een klaslokaal. Ineens zie ik witte bollen in de lucht als ik uit het raam kijk. Ik zeg: "Zien jullie dat?". Ze zien het inderdaad, en het zijn buitenaardse ruimteschepen.
.....
Ik loop met een paar vrienden door een steeg. Het is daar heel donker. Dan lopen we een soort van overdekt winkelcenturm in. De sfeer is daar heel angstig en koud. Er lopen daar allerlei mensen rond die iets aan het maken zijn. Ze zijn afwezig met hun gedachten en lijken wel een soort van zombies. Ze zijn van iets in hun macht. Ik loop verder, maar de anderen willen terug.
We worden ook steeds meer opgemerkt door de "zombies", en de sfeer wordt grimmiger en bedreigender. Ik loop door en zeg: "Ik ben voor de duvel niet bang!". En loop de gang verder door naar de uitgang. Ik voel me sterk en we lopen eruit.

Dan ineens blijkt er toch wat gebeurd te zijn. Er is een aanval geweest van buitenaardse wezens. Door die aanval zijn alle slechte mensen enorm agressief en goede mensen aan het vermoorden. Er heerst total chaos op de planeet. Deze zombies zijn dus het werk van de buitenaardse wezens.

Ik loop rond en verstop me steeds zodat ik niet gezien wordt. De mensen die veranderd zijn lijken een soort van bezeten van een soort kwaad alsof ze met hun hoofd in de agressie zitten en er blind van zijn.

Ik loop verder. Dan ineens zie ik iemand rustig in een huis zitten. Ik denk: "Hoe kan dat nou? Hoezo is hij niet bezeten?". Ik ga dat huis binnen. Hij blijkt inderdaad niet bezeten te zijn. Ik besef me, dat er dus nog wel meer mensen niet bezeten zijn. Ik besef me ook dat we een groep moeten vormen om zo de wereld weer terug te krijgen.

Zo gaan we lopen en onze groep wordt steeds groter. We lopen door de stad en ik zie een bezeten meisje. Ze gedraagt zich echter alsof ze normaal is, maar ik zie het aan haar dus ik ga naar haar toe. Ik zeg tegen haar: "Je bent je baby kwijt h� Je ziet je baby niet meer h� Je baby is dood."
Dat raakt haar zo diep dat ze losschrikt uit haar bezetendheid.
.....
Dan zijn we in een huis. We hebben een groep verzameld en ook wapens (pistolen) worden uitgedeeld. Ik krijg een pistool in mijn handen. Er is een deurselectieproces, dus niet iedereen mag naar binnen. Ik merk ineens dat er een infiltrant is, die bezeten is. Ik ga naar hem toe en confronteer hem ermee. Direkt pakt hij een pistool, en schiet me 3x door mijn hart. Ik val onder het bed en hoor nog een paar schoten, en weet dat hij doodgeschoten is, door de mensen van mijn groep.
Ik kom onder het bed vandaan om te kijken wat er gebeurd is. Maar ik merk dat het er vreemd uitziet. Er is niemand meer aanwezig. Ik besef me op dat moment dat ik dood ben, en dat dit een soort uittreding is.
"Dat is gaaf", denk ik, en ik beweeg me door de muur heen. Ik heb volledige controle over waar ik heen wil en kan gaan. Ik besluit hoog te gaan vliegen om te kijken wat er nu gebeurd is met de invasie.
......
Dan ben ik in een huis met een TV. Die staat aan op een soort van noodzender met nieuws over de ramp. Ik zie dat de uitzending "één in het land" heet. Ze tonen een animatie van de ramp. Ik zie een wereldbol waarop rakketen worden afgeschoten die dit veroorzaakt hebben. De VS, Australie en Europa zijn geraakt. 1 raket is voldoende voor een cirkel die loopt van Engeland, duitsland spanje en alle landen die daartussen zitten.

Dan merk ik dat ze het nog steeds op mij voorzien hebben. Ik zie een robot landen in de tuin van het huis. Het is een transformer die me komt beschermen. Een andere robot daalt ook neer. Ze beginnen met elkaar te vechten. Mijn beschermer is aan het winnen en heeft die andere robot onder controle. Totdat de aanvaller ineens van vorm veranderd in een totaal andere robot. Het gevecht is ineens gekeerd, en mijn beschermer wordt vernietigd. Ik vind dit zwaar kl*te en zie dat de aanvaller veranderd in "Optimus Prime" van de transformers. Hij komt het huis binnen, en ik weet me te verstoppen door op hem te springen, zodat hij me niet kan zien. Ik herinner me nog dat optimus prime een zelfvernietiging mechanisme heeft, dus ik open zijn borst. Ik zoek het kristal en duw het erin.

Ik maak dat ik wegkom want ik weet dat hij gaat ontploffen. Ik ren het huis uit, de straat uit en stop. Ik wil toch wel weten of het gelukt is, dus ik loop voorzichtig terug. Ik kijk om de hoek en zie het huis met zwarte ramen. Er is inderdaad een flinke ontploffing geweest. Ik ben blij dat het gelukt is.

Ineens zie ik mezelf uit de deur van dat huis lopen. Ik denk: "Shit, ze kunnen natuurlijk overal in veranderen". Hij is in mij veranderd. Ik verstop me achter de boom waar ik voor stond, maar dit had niet veel zin. Hij loopt rechtstreeks naar me toe.

Ik besluit met hem te gaan praten. Ik wijs naar mezelf en zeg:"Julien". Ik wil dat hij ook zijn naam zegt. Hij wijst naar zichzelf, zijn mond beweegt, maar ik hoor niets. Ik haal diep adem en blaas lucht uit en een hoorbare zucht. Ik probeer aan te geven dat hij zo geluid kan maken. Hij heeft het door en hij kan spreken. Hij vraagt: "Do you speak English?". "Yes",antwoord ik. Ik vraag hem of hij de alien van de invasie is. Hij bevestigt dit. Ik vraag hem wie ze zijn en hij antwoord dat ze de Aslamat heten. Ik wil meer vragen, maar wordt wakker.
Delen:
JPM
JPM jul 30 '07
Ik vind het een havy dream my friend. Heb je al geprobeerd om 'aslamat' op te zoeken? Misschien helpt dit je wat verder, moest het een visioen geweest zijn..

Verder weet ik hier weinig over te zeggen momenteel.

Grtz Serge
Wendy's
Wendy's jul 30 '07
Best wel appart..
Voelde het ook als een droom aan of anders? Volgensmij ben jij je heel bewust van die droom, omdat je alles goed weet te vertellen.. en volgensmij missen er geen stukjes, ofwel??

En hoe voelde dat stukje met die uittreding???

btw haha wat heb jij met buitenaardse wezens
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 30 '07
Het was zeker ook een heftige droom. Ik heb nog niet gezocht naar Aslamat. Ik twijfel ook een beetje of ik de naam me nog goed herinner. Ik weet niet of het een visioen was, of iets anders. Het was in ieder geval niet echt een hele vrolijke droom, maar enorm gespannen en angstig. Ik was me heel beweust van deze droom, en het voelde ook niet aan als een droom. Ik was een stuk alerter en veel meer bij dan anders. Ik had ook volledig bewuste controle over mezelf. Zeker toen ik in die uittreding zat. Ik ging echt bewust door de muur heen, omdat ik wist dat het kon. Ik wist alleen niet hoe het zou voelen, maar deed het toch. En ik ging er gewoon dwars doorheen.

En ja, wat heb ik met buitenaardse wezens. Ik heb geen idee, maar wat hebben ze met mij ;).
Wendy's
Wendy's jul 30 '07
Owjah, was het in kleur of zwart/wit?
kwamen er nog bekende invoor??

zal wel een of andere boodschap achter zitten
LPChip
LPChip jul 30 '07
Of misschien is het toch een opruiming van wat er allemaal bij je speelt. Dit basseer ik op het feit dat je 2 transformers hebt die tegen elkaar gingen vechten, gerelateerd aan het feit dat je een week of 2 geleden deze film gezien hebt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 30 '07
 Origineel bericht van: Wendy's
Owjah, was het in kleur of zwart/wit?
kwamen er nog bekende invoor??

zal wel een of andere boodschap achter zitten

Kleur. Hoewel er wel met de kleur gespeeld werd. Grimmig en donker toen ik rondliep. Goudkleurig bij de uittreding, en normaal tussendoor. Behalve mezelf nog 1 bekende gezien, maar voor de rest geen bekenden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 30 '07
 Origineel bericht van: LPChip
Of misschien is het toch een opruiming van wat er allemaal bij je speelt. Dit basseer ik op het feit dat je 2 transformers hebt die tegen elkaar gingen vechten, gerelateerd aan het feit dat je een week of 2 geleden deze film gezien hebt.

Nee dat denk ik niet, ik denk dat het eerder een referentiekader was waarmee een bepaald concept werd uitgebeeld. "Transformer" staat voor buitenaardse die overal in kan veranderen. Dat was namelijk wat deze alien kon. Ik denk dat dat bij mij werd gerepresentateerd door de transformer.
Puc
Puc aug 7 '07

Ik kan je niet direct vertellen wat dit betekend, ondanks dat ik met je mee ben geweest naar de Transformers. :)

Het komt wel over als een intens heftige droom. Zijn er nog dwarsverbanden met eerdere droomen. Ik meen me te herinneren dat je ook ooit iets met een alien in een toren...?

Het is wel erg vreemd dat de ultieme goodguy jouw tegenstander is. Bij mij zit dat er zo ingebakken dat ik me niet kan voorstellen dat ik hem ooit voor de badguys zou laten werken. Dus ook niet in een deels onderbewuste droom.

Was die andere bekende iemand van dit forum?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 8 '07
Tja ik weet het ook niet precies. Het is denk ik een boodschap dat ook al lijkt iets goed, het kan veradelijk zijn. Aan de andere kant is mij niets gedaan door dit wezen. Hoewel ik wel was doodgeschoten door de bezeten mensen. Tja allemaal erg raar.

Ik ben trouwens geen bekenden van dit forum tegen gekomen. Eigenlijk niemand.
sefewet
sefewet aug 8 '07
wat jij met transformers had, had ik met kingdom hearts 2:p.
ik was sora en ik moest tegen sephiroth vechten, ik deed het bijna in mijn broek in die droom:P. had hem wel verslagen uiteindelijk met mijn eigen style kwa zwaardvechten.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki