Loading...
nl

[Tek] Benji (Jack Russel)

Ayasha
Ayasha jul 27 '07

het oortje is inmiddels veranderd
Hijs afgetekent van deze foto;


het linkeroogje stoort me nog wat...
Delen:
Sheva
Sheva jul 27 '07
Nou ik vind het echt wel knap getekend hoor Kath...
sefewet
sefewet jul 27 '07
ik wou dat ik zo kon tekenen
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 27 '07
Goed gedaan kath! Vind je het niet leuk om een tekening in het Merudi boek te hebben?
Ayasha
Ayasha jul 27 '07
*grinnik* kzou niet weten wat mijn tekeningen daar zouden moeten doen NiMS :DEn beslist niet deze gezien dit mijn eerste poging tot honden tekenen was :D

sefewet; veel oefenen. Oefening baart kunst

Sheva; dankje :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 27 '07
Waarom niet? Zou ik zeggen. Het boek zou in mijn ogen juist opgevrolijkt worden door het afwisselen van creatieve uitingen :). Waarbij ik ook iedereen wil uitnodigen om ook hun tekening / gedicht / ..... ? te plaatsen.
Ayasha
Ayasha jul 27 '07
nee nee NiMS. Voor zover ik weet ben je ook nog van plan om dat boek uit te geven ;)Mijn tekeningen horen daar niet. :)
Debiorah
Debiorah jul 27 '07
Heel mooi Kath, kan echt zien dat je groeit in je tekenen! Ondanks dat jezelf nogal bescheiden bent. ;)
Ayasha
Ayasha jul 27 '07
Even wat aangepast;


al verveelde de scanner zich precies :DZo groot is het verschil tussen het lichte en het donkere deel nl niet :+
LPChip
LPChip jul 27 '07
Erg mooi Kath, en ik denk dat het heel mooi zal zijn in het boek. Wat geeft het als het niet perfect is? Niemand is immers perfect. :)

Maar als je het echt niet wilt, dan hoeft het niet hoor! :)
Ayasha
Ayasha jul 27 '07
het gaat me er niet om of de tekeningen al dan niet perfect zijn ;)Het gaat me er gewoon om dat ik geen zin heb om ze in een boek te laten verschijnen.
Overhalen helpt toch niet. Neen is neen bij mij :DHet is niet in een opwelling maar mijn tekeningen horen niet in een boek. Die zijn gemaakt vanuit gevoel. En gevoelens verkoop je niet.
mause
mause jul 27 '07
mooi gedaan kath. knap hoor.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki