Loading...
nl

Volgend jaar omstreeds dit tijdstip

LPChip
LPChip jul 20 '06
Ik voorspel, dat volgend jaar omstreeks dit tijdstip (zal wel een uurtje of anderhalf eerder zijn) Nims een jaartje ouder wordt :D

Met andere woorden:

Hartelijk Gefeliciteerd :)
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 20 '06
Dank je wel! 28 alweer pfff, voel me gelukkig nog maar 22 ;).
jo
jo jul 20 '06
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag
[Kiss]
Riaction
Riaction jul 20 '06
HIEPERDEPIEP!? HOERA!! HIEPERDEPIEP!? HOERA!! HIEPERDEPIEP!? HOERA!! HIEPERDEPIEP!? HOERA!!
HIEPERDEPIEP!? HOERA!! HIEPERDEPIEP!? HOERA!! HIEPERDEPIEP!? HOERA!! HIEPERDEPIEP!? HOERA!!

VAN HARTE GEFELICITEERD!

Have a good one. [beerchug]
Thomas A
Thomas A jul 20 '06
Gefeliciteerd nims

Heb een heel fijne dag.................

[bounce]

Thomas
LPChip
LPChip jul 20 '06
Het zal wel even duren voor Nims het leest, hij is vandaag op vakantie gegaan :)
eefje
eefje jul 20 '06
op vakantie of niet

van harte gefeliciflapert hoor

kus eefje
mause
mause jul 21 '06
beetje laat, maar toch van harte van deze kant.
????
???? jul 24 '06
Hoi Nims, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag [beerchug]. Hoop dat je ook een mooie vakantie gehad hebt.

liefs, Sylli
moira
moira jan 26 '07
Hoi nims,

Een beetje veel laat maar als nog van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren.

Liefs moira
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 26 '07
Hoi dank je wel. Is idd een beetje aan de late kant haha. Maar beter laat dan nooit, zullen we maar denken.
LPChip
LPChip jan 26 '07
Dan ga ik em nog leuker maken...

Misschien een beetje te vroeg, maar alvast gefeliciteerd met je verjaardag :D
Mimi*
Mimi* jan 26 '07
Haha ik wilde het net zeggen toen Moira het zei. Kan je beter feliciteren voor je 29e (23e) verjaardag. Dus bij deze alvast:

GEFELICITEERD

Liefs
Thomas A
Thomas A jan 26 '07
Dus we zitten nu precies tussen 2 verjaardagen van NiMS in!!

Ha ha

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 26 '07
Goed, misschien moet ik dit topic maar even sluiten en over 4 jaar weer openen :p . Bedankt allemaal :D.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki